ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

בנודיס נפרד: "הצלחתי להשאיר את הקבוצה בליגה כשכל המדינה הייתה נגד הפועל כפר סבא"

המאמן שסיים השבוע את תפקידו כשהוא במקום השני בטבלה, אומר ל"ספורט צומת השרון": "מאמין שהסגל ישלים את המשימה"

פורסם בתאריך: 13.3.19 15:42

פיטורי הבזק של ארז בנודיס אמנם לא הפתיעו יותר מדי את אנשי המועדון אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, אבל מאידך קשה להתייחס אליהם בפרמטרים מקצועיים נטו כשהקבוצה מדורגת במקום המוביל לליגת העל, שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה. אגב, את ההודעה על כך שבקבוצה עומדים לסגור עם אופיר חיים לא קיבל בנודיס ממשפחת שום, אלא ממשה קצב, חברו של עידן שום שלא מחזיק בתפקיד רשמי אבל מעורב בנעשה במועדון. יש לציין כי בטרם סגרו עם חיים, נבחנה מועמדותם של טל בנין ועמיר תורג'מן.

"הגעתי בשנה שעברה לקראת סיום העונה כשהקבוצה הייתה במצב קריטי ואף אחד לא האמין שתצליח לשרוד. הצלחתי להשאיר אותה בליגה כשכל המדינה הייתה נגד הפועל כפר סבא", אמר בנודיס, שבצהרי יום שני עוד העביר את האימון וצפוי לקבל את שכרו עד תום העונה. "בניתי קבוצה מחדש וגם היום, לאחר המחזור ה-27, הפועל כפר סבא במקום השני ששווה ליגת העל. נהניתי לעבוד עם יצחק שום ויש כאן סגל שחקנים טוב שאני מאמין שישלים את המשימה".

בכירים במועדון התקשו להבין את פשר חילופי המאמנים. "נכון שבחודשיים האחרונים לא היו תוצאות, אבל גם לא היו תוצאות טובות לאף יריבה אחרת בצמרת", אמרו בכפר סבא. "תמוה מאוד לפטר מאמן שכל העונה בצמרת וכעת במקום השני. בסיבוב השני תמיד קבוצות התחתית צוברות יותר נקודות, כולן מנצחות את כולן והראייה השבוע כשמרמורק ניצחה את נצרת עילית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רז

    שום, אף פעם לא היית העיפרון הכי חד בקלמר… ואני לא מתכון לבנודיס אלא לבן חיים… מה עשית?! החלפת "נבלה" ב"טרפה"!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר