חיים איצרין. צילום ירדי עואמי
חיים איצרין. צילום ירדי עואמי

ללא שמחת חיים: הפועל כפר סבא הפסידה 2:0 לעכו

הירוקים רשמו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון וירדו למקום השלישי, לעיניי כ-200 אוהדים בלבד. איצרין כבש שער עצמי, שוקרני קבע את תוצאת המשחק

פורסם בתאריך: 18.3.19 21:39

קשה לומר ששחקני הפועל כפר סבא התרגשו הערב (שני) מהשינוי על הקווים, כשאופיר חיים ערך הופעה במקומו של ארז בנודיס. רצף המשחקים ללא ניצחון נמשך ועומד על שבעה – הפסד ביתי 2:0 להפועל עכו ואיבוד המקום השני המוביל לליגת העל.

חיים ביצע מספר שינויים בהרכב, כשפתח עם דן עזריה ששב מפציעה ארוכה ותומר ששונקר שבחלון ההעברות קיבל הודעה על שחרורו. בנוסף, גל פורת עלה כמגן ימני במקומו של טום שלח הפצוע. בקושי 200 צופים סיפקו אווירה מנומנמת ולמעט הזדמנות של פיטר אוניקאצ'י לא ראו משהו מיוחד מקבוצתם.

בהמשך שלח חיים למגרש את כל הכלים האפשריים שעמדו לרשותו – עומרי שקל, פאדי זידאן ופרינס תומס, אבל ללא הועיל. בדקה ה-79 הגיע הראשון של האורחת. מיקי יאזו הגביה משמאל וחיים איצרין ניסה להרחיק בימין, אבל הכדור פגע ברגלו השמאלית והטעה את איתמר ישראלי, שנגע בכדור בדרך לרשת, 0:1.

רום אילוז מנע ניסיונות להשוות מצד עומר פדידה וזידאן, אבל שתי דקות בתוספת הזמן נגמר הסיפור של כפר סבא. ג'ניה ברקמן ופורת כשלו בהרחקת הכדור ורועי שוקרני שלח כדור שטוח מ-18 מ' לפינה. ישראלי שוב נגע, אבל לא מנע את כניסת הכדור לרשת, 0:2 לעכו בסיום. בעקבות ההפסד ירדו הירוקים למקום השלישי בטבלה עם 44 נקודות, שתי נקודות פחות מהשנייה הפועל קטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שמעון

    בעזרת השם שום יפסיד במשפט ואז יעלץ לשחרר אתמת הקבוצה כי כסף אין לא הוא רוצא להישען על כסף משחם אבל אחן מה לעשות שחם לא יפסיד כי לשום אין בסיס לשקרים שהוא וזולתו מפיצים אז יעלה הבייתה

  2. שומי

    הרי כמה אתה אוהב לשקר אתה בעצמך אמרתה בפנים לאוהדים עדיף שלא תבאו למשחקים יעלה לי פחות בכיס פחות שיטור פחות סדרנים אז עדיף שלא תבוהו תעשה טובה כך את עידן יעלה הבייתה לא השקעתה בקבוצה אפילו שקל הכל בשושו בהחבה

  3. שארלי פ

    הפועל כ"ס מי שהחליט לפטר את בנודיס צריך להתבייש ולקבור את עצמו עמוק באדמה מי מחליף מאמן בזמן שהקבוצה במקום שני שנלחמת על העליה לליגת על מי מפטר מי הטיפש הזה שהחליט על כך מי מי הטמבל הזה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר