מימין: מוטי יברבאום, עידן שום. צילומים: ירדי עואמי, עזרא לוי
מימין: מוטי יברבאום, עידן שום. צילומים: ירדי עואמי, עזרא לוי

מוטי יברבאום התרחק מהנעשה בהפועל כפר סבא: "עידן שום השתלח במוטי"

בסביבתו של יברבאום, אחד האנשים הקרובים ליצחק שום, טוענים כי קיים נתק בין שחקן העבר לבנו של הבעלים, עקב שיחה קשה שהתקיימה בין השניים לאחר החזרתו של בנו עמית לקבוצת הנוער. "מוטי הוא בן אדם חשוב ומוערך", אמר עידן שום בתגובה

פורסם בתאריך: 19.3.19 16:40

מוטי יברבאום, מהסמלים הגדולים של הפועל כפר סבא ואחד האנשים החזקים במועדון בתקופת הבעלות של יצחק שום, אינו מעורב כבר תקופה ארוכה בנעשה במועדון, זאת בעקבות סכסוך עם בנו של הבעלים והמנהל בפועל, עידן שום. השניים מצויים בנתק קרוב לשלושה חודשים. כזכור, בשל מכת הפציעות בתחילת העונה הוקפץ עמית יברבאום, בנו של מוטי, לקבוצת הבוגרים ואף הציג יכולת טובה, כאשר בחמשת המשחקים בהם שותף זכתה כפר סבא ארבעה ניצחונות.

בהמשך, לטענת מקורבי יברבאום, מסיבה לא ברורה שב עמית להתאמן בנוער בהוראת עידן שום. למעט אימונים בודדים בבוגרים, אליהם זומן בסמיכות לפניית "ספורט צומת השרון" בנושא, המשיך יברבאום ג'וניור להתאמן בקבוצת הנוער. "עידן החליט מה שהחליט וזה פשוט הזוי", אמרו מקורבים ליברבאום. "המשבר ביניהם לא קרה בגלל החלטה מקצועית של עידן, כי גם אם מוטי לא מסכים לה הוא היה מכבד אותה, אלא בגלל הצורה הלא יפה בה עידן דיבר למוטי. הייתה להם שיחה לא נעימה בה עידן התבטא באגרסיביות ובגסות כלפי אחד האנשים הכי לויאליים למועדון ואחד החברים הקרובים של משפחת שום. העניין המקצועי שולי ואם עידן לא היה משתלח במוטי, הכל היה נפתר".

חשוב לציין כי בין מוטי יברבאום ליצחק שום עדיין שוררים יחסי חברות קרובים ושחקן העבר מעריך מאוד את פועלו של הבעלים הנוכחי, כאשר הקש ששבר את גב הגמל נוגע אך ורק לבן עידן. ההשלכות הרות הגורל על המועדון ברורות. יברבאום היה מעורב בכל דבר הנוגע למועדון – ממו"מ מול שחקנים, עבור בקשר עם העירייה ועד גיוס ספונסרים. בתקופה האחרונה הוא קיבל לא מעט שיחות משחקנים ועובדי המועדון שרגילים היו לראותו על בסיס יום יומי ותהו לאן נעלם. "המסע התחיל עם שלמה שרף, יובל קדוש ומוטי יברבאום, ויצחק שום נשאר היום לבד בגלל ההתנהלות של עידן", סיכמו מקורביו של יברבאום. מוטי יברבאום סירב להגיב לדברים והדגיש כי אין לו כל כוונה להתייחס לעניינים הנוגעים לבנו עמית.

עידן שום מסר בתגובה: "עמית יברבאום הוא שחקן שנמצא בשנה הראשונה בנוער, והוא אחד היחידים בארץ, אם לא היחיד בשתי הליגות הבכירות, שעלה וגם שיחק בקבוצה הבוגרת בגילו. בזה עידן שום לא מעורב, אבל בזה שהשחקן כרגע בקבוצת הנוער, בזה עידן שום כביכול אשם. אז חבל מאוד שבשביל לפגוע בי אישית אלה שאתם מצטטים כמקורבים של מוטי מערבים את עמית וכל מה שיהיה לי להגיד אני אגיד לשחקן או לאביו, שגם אם לפעמים יש בינינו חילוקי דעות הוא בן אדם חשוב מאוד ומוערך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר