יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

יצחק שום: "אוהדים מסויימים של הפועל כפר סבא ניצלו את שהייתי בבית החולים"

בעלי המועדון פרסם בעמוד הפייסבוק של המועדון פוסט ובו הגיב לחלק מהטענות שהופנו כלפיו בתקופה האחרונה: "אותם אלה שהפצירו בי לקחת את הקבוצה לידיי, עמדה בפניהם האפשרות לקחת אותה בעצמם אך הם לא עשו זאת. הם דיברו ואני עשיתי"

פורסם בתאריך: 19.3.19 19:33

אחרי תקופה ארוכה של ריחוק וניכור בין אוהדי הפועל כפר סבא לבין המועדון ובעיקר ההנהלה שלו, פרסם הערב (שלישי) הבעלים יצחק שום פוסט דרך עמוד הפייסבוק של המועדון, בו התייחס לחלק מהטענות שהופנו כלפיו בתקופה האחרונה.

"אוהדים יקרים, מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא הינו מועדון גדול שמתנהל בצורה יותר טובה מרוב קבוצות הליגה הלאומית ובעל התקציב הגבוה בליגה", פתח שום את דבריו. "תקציב שחקנים בגודל של פי שניים ושלושה מהרבה קבוצות בליגה הלאומית. בינואר הובא חיזוק ב-500,000 שקלים, כשרוב הקבוצות צמצמו את התקציב שלהן. רוב השנה הקבוצה נמצאת במקום הראשון ומספר השערים שהקבוצה הבקיעה הוא בין 4 הקבוצות הראשונות בשתי הליגות הבכירות. נכון, זה לא הכדורגל שהייתי רוצה לראות, אבל עדיף כך מאשר לעבור את מה שעברנו בשנה שעברה".

בהמשך ציין הבעלים: "בזמן האחרון נשמעות תלונות מצד אוהדים מסוימים אשר ניצלו את שהייתי בבית חולים בכדי להעלות תלונות וטענות. יש מספר אוהדים שמנסים להרוס כל חלקה טובה, ומפרסמים ידיעות פרי דמיונם שאין להן אחיזה במציאות ולמועדון אין יכולת להגיב על כל טענה גם אם העובדות אינן נכונות. כבעלים של הקבוצה תמיד אהיה אוזן קשבת וכל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני מכבד את האוהדים ולעולם לא הייתי ולא אהיה מרוחק מהם כפי שניסו לצייר אותי. לראשי העמותה מעולם לא הייתה דלת פתוחה לבעלי הקבוצה כפי שאני אפשרתי להם".

באשר לטענות של עמותת הלב הירוק, בנוגע לכך שהדוחות הכספיים של המועדון לא הועברו אליהם למרות מספר בקשות בשבועות האחרונים, הגיב הבעלים: "חשוב להבהיר שלמועדון אין מניע מלהראות את הדוחות הכספיים, הדבר נאמר לראשי העמותה והם מוזמנים בכל עת לפנות אליי ולקבוע פגישה בנושא. אותם אלה שהפצירו בי לקחת את הקבוצה לידיי, עמדה בפניהם האפשרות לקחת אותה בעצמם אך הם לא עשו זאת. הם דיברו ואני עשיתי, הצלתי את הקבוצה מפירוק כפי שהצלתי ובניתי אותה בצעירותי".

לסיום כתב שום: "הפועל כפר סבא הייתה ונשארה בעיניי האהבה שלי יותר מכל דבר אחר, הגאווה שלי של מחלקת הנוער המונה כ- 1,250 ילדים שמקבלים חינוך, הדרכה ולמידה ואנחנו משקיעים את כל האמצעים האפשריים על מנת שיצאו שחקנים ובני אדם. הקבוצה צריכה אתכם ואם אתם רוצים לעזור לקבוצה, תבואו ותעודדו את השחקנים והמאמן ואני בטוח שבסוף נשמח כולנו יחד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מסכן מה השחקנים עושים לו

    ככה בעלים נותן את כל כולו ושחקנים מזלזלים במגרש כבר סופרים 7 משחקים ללא ניצחון אין בושה
    פשוט לראות ולא להאמין

  2. אוהד בלי חיוך

    לא לא יש לך טעות מר יצחק שום היקר
    הבן שלך עשה מה שהוא רוצה שהיית בבית חולים
    זה פשע לתת לו לנהל משהו עדיין לא הבנת הוא כושל בהכל !
    חומר למחשבה בשבילך!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר