שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי

עדלאידע בלויטה. הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא המשיכה להתבזות מול יציעים ריקים, כשברוח החג ניסתה להתחפש לקבוצת כדורגל

פורסם בתאריך: 21.3.19 13:38

1. התפאורה הייתה מדהימה וכל כך אותנטית: האצטדיון היה אמיתי, ביציעים ישבו אוהדים אמיתיים, הקבוצה היריבה הייתה אמיתית, צוות השיפוט היה אמיתי, התלבושת הייתה אמיתית, ואז בשעה 18:57 זה קרה: 11 בחורים עלו אל כר הדשא (אף הוא היה אמיתי) בתחפושת של קבוצת כדורגל. במהלך המחצית הראשונה הם אפילו לקחו ברצינות את הקטע, כאשר הצליחו לשחק כדורגל אמיתי שכלל אלמנטים כמו הנעת כדור יעילה ויצירת מצבי הבקעה, אבל עד כאן! להבקיע? להוביל? לנצח? הגזמתם.

2. במחצית השניה הבחורים החביבים האלה כבר דאגו להזכיר לנו שאחרי הכל מדובר בתחפושת לפורים וגם קבוצת תחתית מהליגה הלאומית עדיפה על קבוצת כדורגל בתחפושת, שבהחלט ראויה לכל המחמאות על הפייט שנמשך ממש עד שריקת הסיום, ולא בכדי העניק צוות השיפוט את המקום הראשון במסיבת התחפושות שנערכה בערב יום ב’ האחרון בלויטה לבחורים מכפר סבא, וזאת למורת רוחם של הבחורים מעכו שנאלצו להסתפק בשי הצנוע מבחורינו, בדמות שלוש נקודות יקרות שהרחיקו אותם משמעותית מהתחתית הבוערת והצפופה.

3. אוהדי הפועל כפר סבא, שהוכיחו בשנים האחרונות לא פעם שהם יודעים למלא את היציעים ולהעניק רוח גבית אדירה לקבוצה עם שירים ותפאורה ססגונית, ממשיכים להצביע ברגליים ולהדיר עצמם מהאצטדיון. למשחק מול עכו הטריחו עצמם 250-300 אוהדים בלבד, שמגיעים עדיין בעיקר מכוח האינרציה. עידוד כמובן כבר לא קיים וגם מחיאות הכפיים המסורתיות לשחקנים רגע לקראת שריקת הפתיחה, כשהם ניצבים מול היציע, בקושי נשמעות ויוצרות הרבה יותר מבוכה מאשר עידוד. בז’רגון של אוהדי הכדורגל קוראים לזה “אווירה של בית קברות”, ביטוי המהווה אלגוריה מושלמת למצבו של המועדון היקר הזה, שנראה תחת שרביטה של משפחת המלוכה במצב גסיסה מתקדם, ואולי לא בכדי מינה שום מאמן עם שם המשפחה “חיים”, שלפחות במשחק הבכורה שלו על הקווים לא הפיח רוח כזו על שחקניו.

4. בפן המקצועי, כאמור, הקבוצה שיחקה טוב למדי במחצית הראשונה וניכר היה שחשוב לשחקנים להרשים את מאמנם החדש. הבעיה היא שלפי התקנון הקשוח של פיפ”א חייבים להבקיע לפחות שער אחד יותר מהיריבה כדי לנצח. רצון טוב, הנעת כדור, יצירת מצבים, תנועה טובה ללא כדור וקרנות למכביר לא מזכות בכלום, לכו תבינו. מפה לשם אנחנו סופרים כבר משחק בית שמיני ברציפות ללא ניצחון, והאמת? האחרון שאני בא אליו בטענות זה חיים איצרין, כי אלמלא חמש דקות קודם לשער העצמי שלו, היה עומרי שקל מכניס כדור עומק כל כך מתבקש לפדידה, שעשה תנועה נהדרת לאזור המסוכן, יכול להיות שהטור הזה היה נראה קצת אחרת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הלב השרוף

    לא נראה שהעונה הקבוצה תעלה ליגה מאחר ושום לא רוצא לעלות ליגה לשחקנים אין נשמה ולא מעונינים לשחק במטרה לעלות אין הגנה ואין התקפה והשחקנים יודעים שאים הקבוצה בטעות תעלה ליגה אף אחד מהם לא יהייה בעונה הבאה בקבוצה ומצבה של הקבוצה לא ידוע בכל מצב העונה אין סיכוי לעלות ליגה הרמתי ידיים אין מצב לעלות בבית שלך אף משיחק לא נצחו הקבוצה רק הפסדים ובחלון העברות שום לא תרח להביא שום שחקן בעל שיעור קומה שיעשה שינוי לכן אני לא רואה אור בקצה המנהרה

  2. איש כרישש

    מה אתה מקשקש אין משקיע אין כסף לקבוצה שום שומר שתישאר בלאומית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר