כינוס אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רונן יום טוב
כינוס אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רונן יום טוב

"הלב הירוק" מגיבים לשום: "במשך חודשיים לא קיבלנו את הדוחות הכספיים"

עמותת האוהדים הגיבה לפוסט של בעלי הפועל כפר סבא. חברי העמותה יצביעו ביום הבחירות בנוגע לשאלה האם לפעול למען העברת המועדון לידיהם

פורסם בתאריך: 20.3.19 15:30

בעמותת הלב הירוק ממשיכים לפעול למען הפקעת הקבוצה מידיו של יצחק שום וכ-200 חברי העמותה הוזמנו להצבעה על מנת להעניק מנדט רשמי לראשי העמותה להעביר את הקבוצה לידיה. עם זאת, מספר חברים התרעמו לאחר שההצבעה נקבעה ליום הבחירות, ה-9 באפריל. יש לציין כי על פי תקנון העמותה, על מנת להעביר הצבעה צריכים להצביע שני שליש מהחברים, או לחלופין להחליט על דחייה של שבוע, לאחריה יתכנסו שום החברים ויוכלו לקבל החלטות בכל פורום שיגיע. "צריך לבדוק האם ראשי העמותה מתנהלים על פי התקנון או מנסים ל'גנוב החלטה'?", תהה אחד החברים בלב הירוק. "אסור לשכוח שלא מזמן הם פרסמו על דעת עצמם שהעמותה תחרים את אחד המשחקים מבלי שקיבלו לכך אישור מחברי העמותה".

יו"ר העמותה, ניר הורן, אמר בתגובה לדברים: "אלה אנשים שיש להם קצת בעיה בגלל שלא מעוניינים לתת להם תפקיד. חברי העמותה יצביעו אם הם מעוניינים להשאיר את התשלום על חמישים שקלים או להעלות אותו לסכום גבוה יותר. אנחנו רוצים שיגיעו כמה שיותר אנשים לאסיפה, כדי שנקבל רוח גבית כמה שיותר גדולה. קבענו את האסיפה ליום הבחירות, שבו לפחיות 80-90 אחוזים מהאנשים לא עובדים. חבל שאותם אנשים לא טרחו לציין שלרוב ישיבות העמותה עד עכשיו הגיעו 10-15 אנשים. מדובר ביום שבתון, ומי שהקבוצה חשובה לו יכול לבוא ולהקדיש חצי שעה-שעה מזמנו".

בנוסף, נפגשו ראשי העמותה עם עיריית כפר סבא. הפגישה הוגדרה כחיובית, אך במקביל הובהר לאנשי העמותה כי העירייה תהיה מחוץ לתמונה כל עוד הקבוצה בבעלותו של שום. עניין נוסף נוגע לתשלום השנתי של חברי העמותה, שעומד כיום על 50 שקלים וראשיה מעוניינים להעלות אותו למאות שקלים. גם במקרה הזה סיפרו חברי העמותה כי העניינים מתנהלים כרגע בעיקר דרך קבוצות הוואטסאפ ועל מנת להחליט על שינוי יש לכנס את החברים ולהצביע בצורה מסודרת.

בעקבות הפוסט שפרסם אתמול (שלישי) יצחק שום דרך עמוד המועדון, במהלכו טען כי העמותה מעולם לא קיבלה דלת פתוחה למועדון כפי שהוא נותן לה, וכי ישמח להעביר את הדוחות הכספיים של המועדון, פרסמה העמותה תגובה משלה: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא, בראשותו של יצחק שום, יחד עם עידן שום ומנכ"ל הקבוצה משה קצב תמיד פתחו בפנינו את הדלת לכל דבר עד שביקשנו את הדוחות הכספיים. באמצע חודש ינואר ביקשנו דוחות כספיים מהמועדון כפי שמגיע לנו בהיותנו בעלי מניות בחברה ע"פ הסכם המייסדים. קיבלנו תשובה שנקבל בימים הקרובים את הדוחות ונוכל לעיין בהם, רק מה שלא צויין שמאז פנינו עוד מספר פעמים וגם אחרי שבוע ושבועיים ומאז ועד היום (חודשיים) לא קיבלנו את הדוחות לידיים והבקשה גרמה לנתק מול המועדון וסגירת הדלת".

עוד הוסיפו: "לא באנו להתנגח מול המועדון אז באותה בקשה, וגם היום בטח לא דרך אמצעי התקשורת והמדיות החברתיות. חבל לנו שהמועדון בחר בדרך הזאת לציין ולהציג את הדברים. חייבים לזכור תפקידנו לייצג אתכם האוהדים לפני שאנחנו מייצגים את עצמנו. תפקידנו לשקף לכם את הדברים כמו שהם ולדאוג לטובתכם ולטובתנו בהווה ובעתיד. כולנו תקווה לימים יפים יותר שמחים יותר ומוצלחים יותר. וחייבים לזכור תמיד – הקבוצה היא של הקהל ואנחנו תמיד נעמוד ונדאג לאינטרסים של הקהל. אנו פועלים שכבר בעתיד הקרוב ניצא לדרך חדשה ועמותת הלב הירוק תעמוד בראשות מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא למען עתיד ירוק יותר".

השבוע קיימו ראשי העמותה, ניר הורן ולירון נוסובסקי, פעילות לחג הפורים במסגרתה תרמו משלוחי מנות ומוצרים שונים לדיירי מעון "בר דרור" לאנשים בעלי מוגבלויות בכפר סבא. בלטה במיוחד התשורה לדייר המקום ואוהד הקבוצה אברהם צוקרמן, שזכה לשלל אביזרים של הקבוצה, בהם חולצה, צעיף, כובעים ודגלים. צוות המעון אף העניק לראשי העמותה תעודת הוקרה על פועלם.

נוסובסקי (מימין) והורן עם האוהד

נוסובסקי (מימין) והורן עם האוהד אברהם צוקרמן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אוהדים קשקשנים

    אין להם כסף 50 שקל דמי חבר הצחקתם אותי ככה אתם רוצים להחזיק קבוצת כדורגל איך אמר לכם סתם שחם אני מוכן להזמין אותם לטרופית ונקניקיה בלחמניה אני פשוט קורא את השטויות שלכם וצוחק לעצמי גם בגלל שאתם מקבלים ככה במה ויש מי שמקשיב לכם

  2. ואם תראו את הדוחות

    מה זה ייתן לכם ? מה אתם מבינים בכלל? אוספים לי 50 שקל מכל אחד ככה הם רוצים להחזיק את הפועל כפס אהה סליחה שחכתי אתם מעלים את המחיר ל 100 שקל זה ככ הרבה כסף אפילו יישאר לכם עודף תוכלו להביא את רונאלדו מיובה לעונת פרישה

  3. שימו כסף על השולחן קשקשנים

    סתם שחם נתן לכם את הקבוצה בחינם לא היה לכם כסף להמשיך אותו לא יכלתם להמשיך לתפעל את הקבוצה מאותה נקודה ואילך כמה רעש אתם עושים רק מפריעים עדיף שתתרכזו בלעודד אחרי הכל זה התפקיד של אוהדים בפאזל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר