הפועל כפר סבא מול אחי נצרת
הפועל כפר סבא מול אחי נצרת

והיא בשלה: הפועל כפר סבא ספגה מהפך והפסידה 3:2 לנצרת

הירוקים כבר הוליכו 0:2 תוך שבע דקות, אך ספגו שלושה שערים ורשמו הפסד שני בעידן אופיר חיים. הפער מהמקום השני עומד על שלוש נקודות, ורצף המשחקים ללא ניצחון בית עומד כבר על תשעה

פורסם בתאריך: 25.3.19 21:00

200 האוהדים שעדיין לא התייאשו מהפועל כפר סבא שפשפו עיניים בתדהמה לנוכח הבליץ של קבוצתם הערב (שני) בפתיחת המשחק מול אחי נצרת. בהמשך הם כבר זיהו את קבוצתם האנמית ששמטה יתרון של שני שערים בדרך להפסד משפיל 3:2 שהרחיק אותה צעד נוסף מהכרטיס לליגת העל והשלים משחק בית תשיעי (!) ברציפות ללא ניצחון.

אופיר חיים, שעדיין מחפש נקודת בכורה, עלה בהרכב התקפי שכלל שלושה חלוצים – פיטר אוניקאצ'י, בנג'מין קוקו ופאדי זידאן. כבר אחרי 60 שניות עלתה המארחת על הלוח כשעומר צלישר השתחרר באגף שמאל ושלח רוחב מדויק לאוניקצ'י, שגלגל לרשת החשופה, 0:1. בדקה השביעית פריצה אופיינית של עומר פדידה הסתיימה בכדור מדויק לזידאן, שמקרוב הרים את הרשת – כובש שער בכורה בקבוצה, 0:2.

בדקה ה-33 יכול היה בנג'מין להפוך את הניצחון לתבוסה כשקיבל כדור נהדר מזידאן אבל בעט ברשלנות לגופו של מהדי זועבי. שתי דקות אחר נענשה כפר סבא כשעלי חטיב שלח כדור חופשי נהדר מ-16 מ' אלכסונית לחיבורים, רק 1:2 בהפסקה. בדקה ה-59 המשיכו הצרות של כפר סבא להגיע מחטיב, שאמנם הגביה כדור חופשי שעשה דרכו החוצה, אבל תומר ששונקר ניסה להרחיק אבל המשיך מהאוויר לפינה וכבש שער עצמי אומלל, 2:2.

בין הדקות 71-74 מנע איתמר ישראלי שערים בטוחים עם שתי הצלות נהדרות – כדור חופשי נוסף של חטיב ונגיחה מקרוב של עלי כנענה. מנגד, בכפר סבא באו בטענות קשות לשופט אביעד שילוח שנמנע מספר פעמים מלהפעיל את חוק היתרון ובשיאו לא שרק לפנדל ברור לאחר שזידאן נתפס בחולצתו ברחבה. שש דקות לסיום גם ישראלי לא עזר לכפר סבא. אלון בוזורגי חטף כדור בחלק במגרש שלו ושלח נהדר את חטיב, שהטעה שחקן ומ-25 מ' שלח כדור אדיר לחיבורים, 2:3 ושלוש נקודות יקרות לקבוצתו במאבקי התחתית. כפר סבא נשרה למקום החמישי, הנמוך ביותר שלה העונה, עם 44 נקודות, זאת בשל הפרש שערים נחות מזה של עפולה ונס ציונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר