יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

"הלב הירוק" פרסמו עצומה וקראו למשפחת שום: "בואו ניפרד כידידים"

עמותת האוהדים פרסמה עצומה ברשת, והציבה מטרה להגיע ל-500 חתימות: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא חייב לעבור מיידית לאוהדים"

פורסם בתאריך: 26.3.19 11:12

התקופה הקשה של הפועל כפר סבא, שמתחילה כבר להזכיר את חלום הבלהות של העונה שעברה, גורמת להגדלת הריחוק, הקיים ממילא, בין אוהדי הקבוצה לבין המועדון. עמותת "הלב הירוק", ששינתה כיוון בשבועות האחרונים ומנסה ליזום מהלך שבסופו תעבור הקבוצה לעמותת האוהדים, פרסמה היום (שלישי) עצומה אינטרנטית, בה ביקשה מהאוהדים להביע תמיכה במהלך אותו מנסה לקדם העמותה.

"משפחת שום היקרה, אנו עמותת הלב הירוק פונים אליכם בבקשה זו לאחר פניות אין ספור מאוהדי הקבוצה. בואו נכבד אחד את השני וניפרד כידידים. אין לנו דבר וחצי דבר אישי נגד מר יצחק שום ובני משפחתו. אנו מעריכים את הניסיון שהיה כאן לנהל את מועדון הכדורגל לפי תפסיתכם ולפי ראות עינכם, אך האוהדים קצו בזה. אנו רוצים הווה ועתיד טוב יותר לנו, לילדינו ולנכדינו. אנו פונים אליכם מעומק הלב, בואו נסיים את הסאגה הזו בצורה יפה ומכובדת
ללא דם רע ובאנרגיות טובות ומכבדות בואו כולנו נשים את האגו בצד ונראה רק את טובת המועדון עם העבר המפואר הזה לנגד עיניינו".

לסיום ציינו: "תנו לנו את הכבוד לכבד אתכם ולזכור לכם את הדברים הטובים והעבר המפואר הבלתי נשכח. אנו דורשים לצאת לדרך חדשה. מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא חייב לעבור במיידי לאוהדים". יש לציין כי להפסד של הקבוצה אתמול 3:2 לאחי נצרת הגיעו כ-200 אוהדים בלבד, וזאת למרות מיקומה של הקבוצה בצמרת הטבלה.

לכניסה לעצומה לחצו כאן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר