מימין: יצחק שום, סתיו שחם. צילומים: עזרא לוי
מימין: יצחק שום, סתיו שחם. צילומים: עזרא לוי

במידה ויבוטל ההסכם בין שום ושחם: רגב ובלום צפויים לקבל את המושכות בהפועל כפר סבא

הבעלים לשעבר עשוי לדרוש את ביטול ההסכם מול הבעלים הנוכחי לאחר הדיון המשפטי שייערך בחודש הבא. "מצאתי מישהו שמוכן לקחת את הקבוצה משחם תוך 24 שעות", אמר בלום

פורסם בתאריך: 27.3.19 16:43

התקופה הרעה של הפועל כפר סבא ועליית הליגה שמתרחקת לה בשבועות האחרונים, רק מגבירים את הניסיונות מאחורי הקלעים להשיב לקבוצה את סתיו שחם, ובעיקר לגרום לו לדרוש את ביטול העסקה מול יצחק שום. דיון נוסף בתביעה של שחם נגד שום צפוי להתקיים בסוף אפריל, ולפי ההערכות לאחריו עשוי הבעלים לשעבר לדרוש את ביטול ההסכם מול שום.

עם זאת, שחם לא צפוי לשמש כבעלים בפועל ובמידה ויקבל לידיו חזרה את הקבוצה, הוא צפוי להעביר את המושכות לרובי רגב וגיא בלום, שניהלו בפועל את המועדון בתקופתו ושימשו כמנכ"ל וסמנכ"ל (בהתאמה). בעניין התביעה שהגיש הקפטן לשעבר סהר בראון כנגד הקבוצה בגין כספים שלא שולמו לו לטענתו, הגיש יצחק שום באמצעות בא כוחו, עו"ד ארצי בן יעקב, כתב הגנה. דיון הוכחות בנושא צפוי להתקיים בתחילת חודש מאי.

בלום, מצידו, טוען כי לא שמע לאחרונה על אפשרות ריאלית שמהלך כזה ייצא לפועל. "כשכל נושא ביטול העסקה עלה לפני כחמישה שבועות סתיו שחם התקשר אלי", סיפר בלום. "הוא אומר לי שהשופטת ועורכי הדין הציעו לבטל את ההסכם, וביקש ממני שאם זה יקרה, שאמצא מישהו שייקח ממנו את המועדון, כי הוא לא מעוניין להחזיק בו. מצאתי מישהו שהיה מוכן לחתום בפני סתיו שברגע שהקבוצה חוזרת אליו, הוא מפקיד את הערבויות בבקרה התקציבית לטובת עמותת האוהדים ולוקח ממנו את הקבוצה. בינתיים סתיו עצר את זה כדי לבדוק עם העורך דין שלו, אבל יש מישהו כזה שמוכן לבוא, לשים ערבויות ולעזור לעמותת האוהדים לקחת את הקבוצה".

על הדשא, כאמור ההתרסקות של הפועל כפר סבא, מקצועית ומנטלית, ממשיכה בכל הכוח מאז נפרדה הקבוצה מארז בנודיס. המאזן ב-180 דקות תחת אופיר חיים, 0 נקודות, שני הפסדים וצניחה מהמקום השני לחמישי – הנמוך ביותר של הקבוצה העונה. שריקת הסיום בהפסד 3:2 לאחי נצרת, לאחר ששמטה יתרון בן שני שערים, הובילה למראות עגומים ביציע. מוטי יברבאום בפרצוף חתום ציין שבמשך סיבוב שלם הקבוצה לא ניצחה בבית, המגן טריקו גטהון (פצוע) והבלם טל מכלוף (צהובים) עודדו את חבריהם במרץ מיציע הכבוד ופשוט יצאו מדעתם לאחר שקבוצתם יצאה מהמשחק בידיים ריקות ובשער היציאה נשמעו היטב הקולות שהבעלים יצחק שום פשוט לא רוצה לעלות ליגה וביכולת הנוכחית, מוטב לעלות עם הנוער עד סיום העונה.

האוהד הוותיק אברהם צוקרמן, דייר מעון "בר דרור" לאנשים בעלי מוגבלויות שזכה לתשורה מעמותת האוהדים, היה אחד מ-200 האמיצים שנותרו נאמנים לקבוצה והגיע על כיסא גלגלים חמוש באביזרי עידוד. גם הוא, כמו שאר המאוכזבים, ודאי ציפה ליותר. בפורום האוהדים עלו תגובות קשות במיוחד כנגד הבעלים, ובאחד הפוסטים אף נכתב כי שום "מחק את הפועל כפר סבא ממפת הכדורגל במדינה וגרם לה להפוך לצל, לקבוצה חובבנית והכי רחוקה ממקצוענית". עוד הוסיף אותו אוהד וכתב כי "עכשיו כולם אדישים ואם תצא הודעה מחר בבוקר – בצער רב מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא נסגר – אני לא רואה מישהו מזיל דמעה ומבחינתי זה הכי עצוב".

עידן שום, שמנהל את הקבוצה בפועל, ערך בסיום שיחה קשה עם השחקנים בה ביקש להרים את הראש, להמשיך קדימה ולתת קצת יותר ממה שנתנו עד עכשיו. "עידן כועס כי בזמן האחרון כל האש בכיוון שלו ויורדים עליו בכל החזיתות", אמרו בכפר סבא. "לא משנה מה הוא עושה – טוענים שהוא לא עושה או עושה לא טוב. מלכלכים עליו שלא בצדק וברור שהוא טעון מזה". משה קצב, חברו של עידן ואחד האנשים החזקים בקבוצה, יצא בסיום ושוחח עם מספר אוהדים שמחו על ההתנהלות והתוצאות האחרונות. המגן חיים איצרין ספג צהוב תשיעי ויחמיץ את המשחק הראשון בפלייאוף. מכלוף וגטהון, שמחלים מקרע במפשעה, צפויים לעמוד לרשותו של חיים במשחק החוץ במחזור הסיום של הליגה הסדירה (שישי, 16:00) מול נס ציונה. הקשר קווין ריינשטיין והחלוץ פרינס תומאס לא נכללו בסגל בהפסד לאחי נצרת מסיבות מקצועיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מבקר המדינה

    בצומת השרון לא מצליחים לצאת לסופ"ש בלי סתיו שחם בעיתון. אור בוקר עובד אצלו ? נראה ככה…
    מהכרישים העיפו את האדם המיותר הזה כי הוא לא תרם כלום וצומת השרון ממשיכים לפרסם עבורו ידיעות פרסומיות בלי לבדוק את אמיתותן.

    עיתונאות נחותה ביותר

  2. הלב השרוף

    תבקר את עצמך אתה לא מבין דבר וחצי דבר אין יותר קבוצה שנקרת הפועל כפר סבא אין שחקנים בקבוצה תוצרת ביית כל הזבל מבחוץ מקבלים דקות משחק ללא תוצאות שום הרס כל מחלקת הכדור רגל בא לעשות כסף ולא לייצר שחקנים תוצרת ביית הקבוצה לא תעלה ליגה לא העונה ולא בעונה הבאה כי אף אחד לא רוצא לנגוע בקבוצה שאין בא תוצאות תכלס כל הבעלים שהגיעו עד עכשיו לא עשו כלום ולא מאום בקבוצה חבל מאוד שקבוצה שנקראת הפועל כפר סבא נעלמת מעל מפת הכדור רגל שיש עבר מפואר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר