הפועל כפר סבא בכדורעף נשים. צילום באדיבות איגוד הכדורעף
הפועל כפר סבא בכדורעף נשים. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

קבוצות הכדורעף של הפועל כפר סבא בדרך לגמר הפלייאוף

בעוד שקבוצת הנשים גברה בקלילות על מ.כ מכבי רעננה ועלתה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר, קבוצת הגברים עלתה כבר ל-0:2 אחרי ניצחון מרשים על מכבי תל אביב

פורסם בתאריך: 27.3.19 16:44

קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא ממשיכה לחוות עונה נהדרת ובשלישי השבוע עשתה מחזיקת הגביע צעד ראשון לעבר גמר הפלייאוף. כפר סבא גברה בביתה 0:3 על מ.כ מכבי רעננה (22:25, 18:25, 19:25) ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בסדרת הטוב מחמישה משחקים. כפר סבא נקלעה לפיגור 14:9 במערכה הראשונה, אך השלימה מהפך והשתלטה על המשחק בדרך לניצחון החלק בסיום.

הכוכבת הבלתי מעורערת של הקבוצה, אניה ויליקי בת ה-37, סיפקה עוד משחק נהדר והצטיינה עם 22 נקודות. לצדה בלטו קרלה קסטיליאונה (10), פלורנסיה אגירה (9) והמגישה מרסלה קוררה. בשורות המפסידה בלטו יאל בנימין, שסיימה עם 16 נקודות, ואיבונה וליגורה (12). "לא מדובר בניצחון קל. רעננה פתחה טוב והפעילה עלינו לחץ, אבל לאט לאט נכנסנו למשחק ולקצב שלנו ובהמשך השליטה עברה אלינו וגילינו יציבות", סיכם מאמן כפר סבא, חן הימלפרב.

היום (שישי, 13:30, אולם פעמונים) תארח רעננה את המשחק השני בסדרה, כאשר השתיים יחזרו לאולם בר לב בכפר סבא בשני הבא (18:45) למשחק מספר 3. "כדי לעלות לגמר אנחנו צריכים לנצח לפחות משחק אחד בחוץ ואני מקווה שנעשה את זה ביום שישי", אמר המאמן. "הבנות יודעות שהן פייבוריטיות ויש לנו את הכלים, אבל ממש אין שאננות אלא ריכוז לעמוד במשימה. עדיין מוקדם לחשוב ולדבר על אליפות, בשנה שעברה לא הגענו לגמר הפלייאוף וזה היה חסר לנו מאוד (הקבוצה הודחה בחצי הגמר על ידי קריית אתא, א”ב), כך שקודם כל המטרה הראשונית היא לחזור למעמד הגמר".

גם קבוצת הגברים של המועדון נמצאת בדרך הבטוחה להעפלה לסדרת הגמר, כאשר הקבוצה של שגיא ברעם גברה בשלישי על מכבי תל אביב בחוץ 3:1 (26:28, 25:22, 25:13, 25:19) ועלתה ל-0:2 בסדרה, בדרך להשתתפות ראשונה בגמר הפלייאוף מזה שלוש שנים. ביום שבת (18:45, בר לב) ינסו הירוקים לסגור את הסיפור עם 0:3.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר