אופיר חיים. צילום שרון בוקוב
אופיר חיים. צילום שרון בוקוב

"אופיר חיים שבור מהמצב של הפועל כפר סבא". נבדקת אפשרות לצרף מאמן מנטלי

המאמן עדיין לא צבר נקודה בשלושת משחקיו במועדון, ובסביבתו מספרים כי ציפה למשהו אחר לחלוטין. על השחקנים נאסר להתראיין

פורסם בתאריך: 2.4.19 16:46

בדומה למצב ביציעים השוממים, גם מצבה המקצועי של הפועל כפר סבא מוסיף להיות קשה, כאשר אופיר חיים מוסיף לשמור על 100% מהכיוון הלא הנכון ואם זה לא מספיק עוד הוסיף הרחקה שטותית בהפסד 2:1 לסקציה נס ציונה בגין יציאה מהאזור הטכני כבר בדקה ה-25.

בסביבתו של חיים מספרים כי המאמן ציפה למשהו אחר לחלוטין וכי הוא שבור מהמצב. בצוות המקצועי אף נבדקת האפשרות לצירוף מאמן מנטלי שיסייע לקבוצה ועל השחקנים נאסר השבוע להתראיין. שלושת ההפסדים הרצופים בגזרת חיים הובילו לפתע לגעגועים לארז בנודיס, שספג קללות על בסיס קבוע מיושב היציע, והוכיחו כי לא הוא הבעיה של הקבוצה.

עם זאת, כזכור, זו לא הפעם הראשונה שיצחק שום מפטר מאמן שמדורג במקום השני. אגב, הבעלים לא נכח גם במשחק מול נס ציונה בשל מצבו הרפואי וכאבי הגב מהם הוא סובל. במועדון מעריכים שכבר למעלה מחודשיים לא נכח שום במשחקי הקבוצה. כפר סבא, כזכור, כבר מזמן לא במקום המוביל לליגת העל וסיימה את העונה הסדירה רק במקום החמישי. הפער מהמקום השני אמנם לא גדול ועומד על ארבע נקודות, אבל כמו שהקבוצה נראית לא ברור מתי תגיע הנקודה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הלב השרוף

    כבר מזמן הרמתי ידיים כי אני יודע שהמצב של הקבוצה על הפנים מכוון בשביל לעלות ליגה צריך מעידות של הקבוצות בסביבתה והקבוצה צריכה לנצח בלי תיקו או הפסד וזה מצב שלא יקרה אז כבר התחילו את העונה הבאה בהכנות לכן תגידו שלום לעונה הזאות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר