קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא בכדורעף אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא בכדורעף אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

דאבל כפר סבאי? קבוצות הגברים והנשים בכדורעף בגמר הפלייאוף

הישג נהדר למועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא, שרשם באותו שבוע 0:3 חלק בשתי סדרות חצי הגמר, לגברים ונשים. סדרות הגמר ייצאו לדרך כבר בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 3.4.19 16:16

מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא רשם לזכותו הישג נאה, כשרשם העפלה לסדרות הגמר בליגת הגברים והנשים. קבוצת הגברים שבה לסדרת גמר הפלייאוף לאחר הפסקה בת שנתיים. השחקנים של המאמן שגיא ברעם גברו בשבת שעברה 0:3 על מכבי תל אביב (23:25, 20:25, 22:25) והשלימו ניצחון 0:3 בסדרה כולה. קלות' ברתלומי הצטיין בשורות המנצחת עם 18 נקודות, סבסטיאן דבש 15, איליה גולדרין 11 וגנאדי סוקולוב 9 בלטו גם הם.

"בסיבוב השני הפסדנו למכבי ובשלישי ניצחנו, כך שעל פניו נראה היה שהסדרה שוות כוחות, אבל לפי התוצאות של שלושת המשחקים רואים שהגענו בכושר טוב ומוכנים טקטית ומנטלית", אמר ברעם. "מבחינתי עשינו כאן היסטוריה לא פחות חשובה מההופעה שלנו באירופה, כי מאז שבליגת העל משחקים שני זרים ומעלה, זו הפעם הראשונה שקבוצה עם זר אחד מגיעה לגמר פלייאוף וזה מלמד על העוצמה של הישראלים שיש לנו בסגל".

בסדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים תפגוש כפר סבא את האלופה הפועל מטה אשר. יתרון הביתיות של מטה אשר משמעותי במיוחד, שכן הקבוצה טרם נוצחה העונה בביתה. מצד שני, ההפסד היחיד שלה העונה היה לכפר סבא. המשחק הראשון ייערך בשבת (19:00) באולם בנעמן, ואילו כפר סבא תארח בבר לב את המשחק השני ארבעה ימים לאחר מכן באותה שעה. הפעם האחרונה בה נפגשו השתיים בגמר הייתה בעונת 2015/16, אז ניצחה מטה אשר 0:3 והוכתרה כאלופה.

"אנחנו מוכנים לסדרת הגמר. בנינו את הסיבוב השלישי כהכנה לחצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב ואת הסדרה מול מכבי כהכנה לגמר. הגענו לרגע האמת וצריך להתחיל לרקוד", אמר ברעם, ששימש כקפטן בעונת הדאבל ההיסטורית בשנת 2001. "ההר הזה תלול מאוד לטיפוס ומדובר ביריבה שנבנתה לדאבל וזכתה בשישה דאבלים בשבע השנים האחרונות. אנחנו מודעים לאתגר, נצטרך להפתיע בהרבה מקומות כדי לנצח אותם שלוש פעמים, אבל מאמינים שאפשר לעשות את זה".

כאמור, גם קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא עלתה לסדרת גמר הפלייאוף לאחר ניצחון 0:3 על מ.כ מכבי רעננה (12:25, 19:25, 15:25) שהשלים 0:3 בסדרה כולה. בגמר תפגוש כפר סבא את מכבי חיפה, עליה גברה בגמר הגביע. המשחק הראשון ייערך בשישי (15:00) בחיפה, שתהנה מיתרון הביתיות.

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף אחרי הניצחון על מ.כ מכבי רעננה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף אחרי הניצחון על מ.כ מכבי רעננה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר