חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי
חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי

איצרין ייעדר מסגל הפועל כפ"ס מול נצרת עילית, שלח עשוי לשוב להרכב

המגן השמאלי מוצהב, כאשר טריקו גטהון אמור להחליפו. קבוצת הנוער בהדרכתו של נאור צ'יצ'יאן התאוששה מהתקופה הרעה

פורסם בתאריך: 4.4.19 11:16

בשני (19:00, גרין) המשימה של הפועל כפר סבא לחזור למסלול תהיה קשה במיוחד מול מוליכת הליגה הלאומית, הפועל נצרת עילית, במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. המגן חיים איצרין ייעדר עקב צבירת צהובים ואת מקומו עשוי לתפוס טריקו גטהון, כשאפשרות נוספת היא הכללתו בהרכב לאחר תקופה ארוכה של המגן הימני טום שלח והסטתו של גל פורת לאגף השמאלי.

תומר ששונקר וג'ניה ברקמן ספגו במשחק האחרון צהוב חמישי ותשיעי (בהתאמה) וייעדרו מהמשחק הביתי במחזור השני של הפלייאוף מול הפועל רמת גן. "המצב שלנו מאוד מתסכל וזו תקופה לא נעימה, אבל למרות האכזבה אנשים לא ויתרו ולא הרימו ידיים", אמרו במועדון. "קשה להסביר את המחסום שלנו, כי צורת המשחק וכמות המצבים מעודדת. ברגע שיגיע ניצחון שיחזיר את הביטחון, יהיה קשה מאוד לעצור אותנו".

בנושא אחר, עמותת הלב הירוק הודיעה היום (חמישי) במפתיע כי היא דוחה את ההצבעה שהייתה אמורה להתקיים ביום שלישי הקרוב, עקב בקשות חברי העמותה וכי מועד חדש יפורסם בקרוב.

אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, כאשר אפילו מחשבות על מאבקי ירידה כבר התחילו לעלות, רשמה סוף סוף קבוצת הנוער של המועדון ניצחון בשבת האחרונה, כשגברה 0:2 על מכבי צור שלום. אפיק רזיאל דומר-מימי ויניב קלטלה כבשו לזכות הקבוצה של נאור צ'י’צ'יאן, שלמעשה סיימה את העונה. כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה הירוקים במקום השביעי בטבלת ליגה לאומית צפון עם 28 נקודות, 12 נקודות יותר ממ.ס צעירי טייבה. חלומות העלייה, אם בכלל היו כאלו, נמוגו כבר מזמן, כאשר הפער מהמקום השני המוביל למבחנים עומד כעת על 19 נקודות. בשבת (09:00, הוד השרון) תתארח הקבוצה אצל הפועל הוד השרון, האחרונה בטבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אין קסמים

    תלחצו אותם תהיו מרוכזים שלא יחזיקו בכדור בכלל בחצי שלנו שלא יתקרבו ל 16 אין דרך אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר