עידן שום. צילום: עזרא לוי
עידן שום. צילום: עזרא לוי

ממשיכים כרגיל: עידן שום התחיל להיערך לעונה הבאה בהפועל כפר סבא

למרות הניסיונות להעביר את הקבוצה מידיה של משפחת שום, שנראים כרגע עוד רחוקים ממימוש, בנו של הבעלים כבר עובד על העונה הבאה, בעיקר בכל הקשור למחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 3.4.19 20:04

לא מעט ניסיונות, גלויים וסמויים, נעשים על מנת להעביר את הבעלות על הפועל כפר סבא מידיה של משפחת שום, אך העובדה שהקבוצה לא על המדף ובמשפחה הבהירו לא אחת כי אינה למכירה, למעשה טורפת את הקלפים בשלב הזה. יותר מכך, עידן שום, שמנהל את הקבוצה בפועל, משדר עסקים כרגיל וכבר החל להיערך לעונה הבאה בכל הקשור למחלקת הנוער, בכלל זה ניהול משאים ומתנים והחתמת מאמנים. שום רמז על עזיבה, תרתי משמע.

"אנחנו עובדים על בניית התכנית לשנה הבאה בכל הפרמטרים", אישר עידן שום. "מדובר הן בכניסה למתחם החדש של המחלקה והן בנושא המאמנים והאימונים".

הבדיקה של איש העסקים אמיר יקותיאל בנוגע לרכישת הקבוצה הייתה ראשונית בלבד ופנייה רשמית בנושא כלל לא נעשתה. יקותיאל טרם החליט סופית אם ברצונו להיכנס לעובי הקורה והעובדה שהקבוצה לא למכירה ודאי אינה מקרבת אותו לרכישתה. ההערכות בסביבת המועדון הן שימשיך לסייע מאחורי הקלעים כפי שעשה בשנים האחרונות ובעונה הנוכחית. ניסיון לעשות מהלך בגזרת אלי טביב, השוהה במיאמי, לא צלח והבעלים לשעבר הבהיר למקורביו כי עד שיצחק שום לא יודיע על רצונו למכור את הקבוצה, הנושא לא רלוונטי מבחינתו.

אלי טביב. צילום: ניר קידר

אלי טביב. צילום: ניר קידר

למרות ההערכות כי סתיו שחם עשוי לדרוש את ביטול ההסכם מול שום כבר לאחר הדיון בתביעה שלו מול הבעלים הנוכחי, במועדון לא מתייחסים לכך ברצינות וטוענים כי במקרה הטוב מבחינתו של שחם, בית המשפט יפסוק כי על שום לשלם לו את סכומי הכסף שתבע, כשמן הסתם תינתן לשום האפשרות לערער על ההחלטה. מעבר לכך, ביטול ההסכם, הלכה למעשה, מוגדר כאפשרות תיאורטית הרבה יותר מאשר מעשית, אם בכלל.

גם האפשרות היחידה שכביכול רלוונטית כרגע – מאמציה של עמותת הלב הירוק שהודיעה מספר רב של פעמים על רצונה לקחת לידיה את הבעלות על הקבוצה בדומה למודל שנעשה על ידי עמותת הכחולה בהפועל פתח תקוה, נראית עוד רחוקה ממימוש. הסיבה, כך טוענים במועדון, היא כלכלית. על פי הערכות בסביבת המועדון, גם אם במצב אידאלי מבחינת העמותה יסכים יצחק שום להעביר לידיה את הקבוצה, חבריה רחוקים מגיוס המשאבים הכספיים הדרושים להשלמת המהלך. בעמותה, לעומת זאת, טוענים אחרת ואומרים כי בידם יש את האמצעים הכלכליים הדרושים. למרות זאת, בחשבון אחרון, טוענים במועדון, מצבה של הפועל כפר סבא אינו גרוע כפי שמנסים לצייר, בטח ביחס לקבוצות הליגה הלאומית, שסדר וארגון אינם לחם חוק עבורן.

המועדון, אגב, הזמין את האוהדים לאסיפה שתתקיים ביום חמישי הבא (11.4) ב-20:00 במשרדי המועדון, בהשתתתפות "נציג הבעלים", לפי הודעת המועדון, עידן שום והמנכ"ל משה קצב. האסיפה תתקיים יומיים בלבד לאחר הצבעה שתערוך עמותת הלב הירוק בנושא העברת הקבוצה לידיה. "אנו קוראים לכל האוהדים שמועדון הכדורגל הפועל כפר סבא חשוב להם להגיע להשמיע את אשר על ליבם ולשמוע גם את הדברים שלנו", נכתב בהודעת המועדון. "חשוב לזכור, בסופו של כל יום כולנו פועלים מתוך אהבה ורצון להצליח ולכולנו מכנה משותף – הצלחת הפועל כפר סבא. נשמח מאוד לראות שם את כלל האוהדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר