אופיר חיים. צילום: ניר קידר
אופיר חיים. צילום: ניר קידר

אופיר חיים: "לא ידעתי עד כמה חוסר הביטחון עמוק בהפועל כפ"ס, לחץ כזה הרבה זמן לא ראיתי"

המאמן מרוצה אחרי ניצחון הבכורה בירוק. ברקמן וששונקר ייעדרו מול הפועל רמת גן. "המשחק מול הפועל רמת גן הוא משחק העונה שלנו", אמר חיים

פורסם בתאריך: 10.4.19 15:41

את אנחת הרווחה ששחררו בערב שני בהפועל כפר סבא ניתן היה לשמוע מאצטדיון גרין ועד לויטה. הניצחון 0:1 על מוליכת הטבלה, נצרת עילית, קטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים, שלושה מהם תחת אופיר חיים, והעניק למאמן החדש שלוש נקודות ראשונות, הרבה אוויר לנשימה ופתאום המרחק מהמקום השני עומד על שלוש נקודות בלבד.

"הייתה לי כל השבוע תחושה שננצח דווקא במגרש הכי קשה שיש", אמר המאמן. "לא היה משחק גדול, אבל עם המון לב ונשמה. הדבר הכי חשוב שהיה חסר לי הוא הביחד של השחקנים וגם השחקנים שלא התלבשו ואלו שישבו על הספסל תמכו בשחקנים שעל המגרש. עכשיו מילת המפתח היא המשכיות". על ההתחלה הקשה בקבוצתו השלישית העונה הוסיף חיים: "מה שאתה רואה מבחוץ תמיד שונה מבפנים. כולם ידעו שחומר השחקנים טוב, אבל לא ידעתי עד כמה חוסר הביטחון עמוק. זה הפתיע גם אותי כי הקבוצה הייתה במקום השני ולחץ כזה הרבה זמן לא ראיתי. רק ניצחון קשה יכול לשחרר ממצב כזה, אבל כמובן שזה עדיין לא מבטיח לנו שום דבר".

בשני (19:00, לויטה) תנסה הקבוצה ליצור מומנטום חיובי כשתארח את הפועל רמת גן. הבלם ג'ניה ברקמן והקשר האחורי תומר ששונקר ייעדרו עקב צבירת צהובים. באשר לאחרון, שהורחק בתוספת הזמן מול נצרת עילית בצהוב שני, יבדקו בקבוצה האם האדום שספג יגרור הרחקה גם ממשחק הליגה הבא מול הפועל קטמון.

"מרוב הטירוף והרצון של תומר להשיג את הכדור הוא עשה טעות של צהוב שני, אבל אני מעדיף לצאת לקרב עם שחקנים כאלה ולא עם שחקנים אפאתיים. בגלל הדברים האלה ניצחנו את המשחק", גיבה חיים את ששונקר והתייחס להמשך הדרך: "נתמקד רק במשחק הקרוב שהוא משחק העונה שלנו, כי בניגוד לאחרות אין לנו את הפריבילגיה לאבד נקודות. צריך לנצח את המשחק ולהחזיר את כוח ההרתעה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הכל טוב ויפה אבל

    בואו נראה על המגרש מה יקרה לא צריך להתלהב מנצחון אחד בלי המשכיות אתם אמרתם בעצמכם זה לא יהיה שווה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר