איתמר ישראלי. צילום: עזרא לוי
איתמר ישראלי. צילום: עזרא לוי

ערב ירוק ב"גרין". הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא, בדיוק כמו החללית "בראשית", הוכיחה שכנראה הכל אפשרי, גם ניצחון חוץ על המוליכה אחרי תשעה משחקים רעים. עכשיו הגיע הזמן לנצח גם באצטדיון הביתי

פורסם בתאריך: 11.4.19 11:21

1. בשבוע בו נוחתת חללית ישראלית על הירח כנראה שהכל אפשרי, אפילו ניצחון של הפועל כפר סבא. השאלה הנשאלת האם זה לא מאוחר מדי, או כשמה של החללית שלנו, האם ניתן כעת להתחיל מבראשית? אז לפני הכל ברכות לאופיר חיים, שהעלה את מאזנו האישי כמאמן הקבוצה ל-25 אחוזי הצלחה, בשאיפה שביום שני הקרוב בשעה 21:00 הוא כבר יעמוד על 40% לאחר המשחק מול האורדונים. נהניתי לראות מבעד למסך הטלוויזיה את אנחת הרווחה והשמחה שלו ושל צוות הקבוצה מפרי עמלם עם שריקת הסיום, אין לי בכלל ספק שהם עושים ככל יכולתם למען הצלחת הקבוצה. בתחום הספורט, בשונה מתחומים רבים אחרים, ההצלחה היא מאד מדידה ומובהקת.

אפשר לדבר על "תהליכים" מבוקר ועד ערב, אבל בסוף יש את מבחן התוצאה, זה שהקבוצה כשלה בו טוטאלית בתשעת המחזורים האחרונים, עד המפגש עם המוליכה הגאה והמפתיעה מנצרת עילית. וכמה סמלי שהניצחון המיוחל הגיע דווקא באצטדיון "גרין" (ירוק). אני סומך על אופיר חיים כאיש מקצוע שלא יסתנוור יותר מדי מהניצחון הזה. נכון, ניצחנו משחק חוץ קשה קבוצה שככל הנראה תבטיח את העפלתה לליגת העל כבר באחד משלושת או ארבעת המחזורים הקרובים, אך יש לומר ביושר, ובואו נאמר זאת בעדינות, כדורגל גדול לא ראינו מחניכיו של חיים במשחק הזה. עם זאת, חשוב לפרגן לחיים ולשחקניו על הנחישות, ההקרבה ורוח הלחימה לאורך כל 90 הדקות, כנראה שבליגה החלשה הזו אין הכרח לשחק כדורגל שוטף כדי לנצח וניתן פעמים רבות להכריע משחקים בעיקר בזכות אותם אלמנטים שציינתי. חוליית ההגנה, ובראשה ג’ניה ברקמן ואיתמר ישראלי, עשתה עבודה נהדרת, כעת נותר לקוות שבטורים הקרובים תהיה לי ההזדמנות לפרגן כך גם לשחקני החלק הקדמי, ובעיקר לבנג’מין קוקו ופיטר אוניקאצ’י המאכזבים.

2. כאמור, בשני הקרוב תגיע להתארח אצלנו הפועל ר"ג, שהחלה כבר את עונת הרחצה שלה, ועם כל הכבוד לקבוצה הזו, אני לא מוטרד ממנה. זה ממש לא אומר שאני משוכנע שהניצחון בכיס של הירוקים, כי מי שמטרידה אותי היא הקבוצה שלי. לא ברור מה קורה לקבוצה שלנו דווקא בלויטה, אך אם שוב לא ננצח בבית ועוד מול קבוצה שכבר סיימה את העונה, אז ניתן לאחסן סופית עמוק בבוידעם את הרעיון והפנטזיה שעוד ניתן לעלות ליגה העונה.

3. הערב אמורה להתכנס אסיפת אוהדים ביוזמת המועדון. אני אישית תמיד מברך על יוזמות כאלה. למרבה הצער, דווקא שום האב לא אמור להיות נוכח בה (לפי פרסום המועדון), אני מניח מסיבות בריאותיות וזו שוב הזדמנות לאחל לו בראש ובראשונה בריאות איתנה. לאור הייאוש שפוקד את אוהדי הקבוצה, אני מעריך כי לא יותר מ-30-40 אוהדים יטריחו עצמם למפגש ואני עדיין תקווה ששום הבן לא יבוא עם תשובות והצטדקויות מהבית לשלל הטענות שכנראה ישמע במפגש, אלא שיבוא בראש פתוח ובעיקר יותר להקשיב ופחות לדבר. אני סומך על האוהדים שלנו שישכילו להגיד את שעל ליבם בנועם ובדרך ארץ, ובאותה נשימה אני מקווה כי עידן שום ישכיל להכיל את תוכן הביקורת ולהגיב לה בצורה עניינית, תוך הבנת כאבם נוכח מצב המועדון עליו הוא ואביו מופקדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר