האוהדים שהגיעו למפגש עם עידן שום
האוהדים שהגיעו למפגש עם עידן שום

כחול לבן? ירוק לבן! הטור של רועי עדן

ביום חמישי שעבר חרגתי ממנהגי, ויתרתי על יונית ותמר, ובחרתי בעידן. מפגש האוהדים עם בנו של הבעלים היה חשוב, אך הותיר גם לא מעט שאלות פתוחות. וכמה כיף לחזור סוף סוף מלויטה עם ניצחון

פורסם בתאריך: 17.4.19 19:33

1. ה-ל-ל-ו-י-ה! 12/11/2018-15/04/2019, חמישה חודשים! זה פרק הזמן מאז ניצחון הבית האחרון של הפועל כפר סבא אי שם במחזור ה-12 על הפועל פתח תקוה ועד הניצחון על האורדונים ביום שני האחרון במסגרת המחזור ה 32. למרות שהאורחת מרמת גן נכנסה כבר לעונת הרחצה, חשוב לפרגן לאופיר חיים וחניכיו שנתנו מחצית ראשונה נהדרת. הנעת הכדור הייתה מהירה ויעילה ולאור יצירת המצבים הרבים לא ברור כיצד הסתיימה רק עם 0:1 קטן ושברירי, שלבסוף איכשהו הספיק לנו למרות הירידה הדרסטית ביכולת במחצית השניה.

תפילתי מהטור בשבוע שעבר נשאה פרי והחלק הקדמי סיפק את הסחורה. לצד פאדי זידאן שתרומתו לקבוצה שוב הייתה דלה, עומר פדידה, בנג’מין קוקו ובעיקר פיטר אוניקאצ'י היו דינאמיים ויעילים והם אף אלה שהיו אחראים על המהלך הנפלא שהוביל לשער הניצחון. גם טריקו גטהון בעמדת המגן השמאלי הצטיין הן בפעולותיו ההגנתיות והן בתרומתו ההתקפית.

2. בשנים האחרונות, כנראה מסימניי גילי המתקדם, התמכרתי למהדורת החדשות ב-20:00. בחמישי שעבר מצאתי עצמי מתלבט קשות לאור אסיפת האוהדים שיזם המועדון בדיוק בשעה הזו. מצד אחד, יונית לוי ותמר איש-שלום, ומצד שני עידן שום ומנכ"ל המועדון משה קצב. לבסוף חשבתי לעצמי שאולי החדשות שלהם יעניינו אותי הפעם יותר והחלטתי לוותר על בנג’מין נתניהו ו"כחול לבן" לטובת בנג'מין קוקו וירוק לבן. לפגישה, שנערכה ברוח טובה, הגיעו 35 אוהדים והיא ארכה לא פחות משעתיים וחצי. מטבע הדברים, עלו בפגישה לא מעט נושאים מקצועיים וקצרה היריעה מלפרט אודותיהם.

אלא שמבחינתי הנושא החשוב יותר לאו דווקא נוגע לשחקן זה או אחר או לתוצאות וליכולת של הקבוצה העונה, אלא זה שנוגע אלינו, האוהדים. הסברנו לעידן שאנו מוצאים כי יש להנהלת המועדון חלק מאוד מרכזי בכך שהיציעים שוממים וכי אין הדבר קשור לתוצאות בלבד, הרי שהקהל שלנו הוכיח לאורך השנים האחרונות שהוא יודע להתייצב מאחורי הקבוצה ולא חשוב באיזו ליגה אנחנו משחקים ועד כמה הכדורגל של הקבוצה הוא אטרקטיבי, אלא מפני שמדובר במשהו חזק יותר: בזהות ובזיקה למועדון.

לזכותו של עידן ייאמר שהוא היה מאוד קשוב, לקח אחריות ואף אמר שוב ושוב "עשינו טעויות". אז כדי שזה לא יהפוך רק למס שפתיים, אני קורא מכאן לעידן ואביו למנות דובר ואיש יחסי ציבור שיידע כיצד לקרב את האוהדים חזרה לקבוצה כי זה פשוט האינטרס של כולם: הנהלה, שחקנים ואוהדים. היציעים הדוממים והריקים בשילוב הניכור הרב הקיים בין אותו משולש שציינתי לעיל כבר הפך לבלתי נסבל וחייבים לעשות מעשה כדי שהמצב הזה לא יסלים.

נושא חשוב נוסף שעלה קשור לאזלת היד של ההנהלה בשימור מערכות יחסים מול גורמים ובעלי תפקיד חשובים שיש בידם לתרום רבות למועדון: שלמה שרף, יובל קדוש (המנכ"ל הקודם), מוטי יברבאום וכמובן עמותת "הלב הירוק". אני מודה שהתייחסותו של עידן לנושא הזה פחות שכנעה אותי ולפחות בסוגיה זו נדרש בדק בית רציני יותר מצד משפחת שום. לסיכום, התרשמתי שעידן הבין שלא יתכן שנחכה כמעט שנתיים ליוזמה של הנהלת המועדון למפגש אוהדים וטוב יעשו אם יקיימו מפגש כזה פעמיים בשנה. נכון שהמילה "תהליך" מאוסה ונדושה, אך טוב יעשו אוהדי הקבוצה אם יתאזרו קצת בסבלנות ויתנו למשפחת שום את הזמן כדי להניע תהליכים של ממש במועדון בכלל ובמחלקת הנוער, הלב הפועם של המועדון, בפרט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר