בנג'מין קוקו (מימין), עומר פדידה ופיטר אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי
בנג'מין קוקו (מימין), עומר פדידה ופיטר אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי

גבירותיי ורבותיי, מהפך: 1:3 גדול להפועל כפר סבא על אשקלון

הירוקים חזרו מפיגור מוקדם בזכות פנדל של עומר פדידה וצמד של בנג'מין קוקו ומה שמפריד ביניהם לבין המקום השני הוא הפרש שערים בלבד

פורסם בתאריך: 28.4.19 20:59

הפועל כפר סבא ממשיכה בדהרה המדהימה שלה לעבר ליגת העל והערב (ראשון) השיגה ניצחון רביעי ברציפות, 1:3 על הפועל אשקלון. 400 אוהדי כפר סבא מגובים ב-500 ילדי בית הספר לכדורגל יצרו אווירה נהדרת שלא זכורה כבר תקופה ארוכה בלויטה.

בדקה השלישית דווקא אשקלון כבשה ראשונה כשסוטוריס ניניס הגביה מימין ואליאור משעלי נגח לקרקע ולרשת והכניע את יגאל בקר, שפתח במקום איתמר ישראלי המוצהב. אופיר חיים המשיך במגמה ההתקפית ובא על שכרו במחצית השנייה. טדאס קניאנסקאס ספק הכשיל את בנג'מין קוקו ואוראל גרינפלד הצביע על הנקודה הלבנה למרות שהמהלך החל מחוץ לרחבה. את עומר פדידה זה לא עניין והוא דייק בפנדל, 1:1.

המהפך הושלם שש דקות לסיום כשקוקו בעט בעוצמה ממרחק, הכדור פגע בגבו של שחקן אשקלון, שינה כיוון וחדר לרשת, 1:2. דקה בתוספת הזמן בישל פיטר אוניקצ'י לקוקו, שדחק מקרוב וקבע את תוצאת המשחק. כפר סבא נותרה במקום השלישי עם 56 נקודות אבל כרגע נצרת עילית מקדימה אותה רק בשל הפרש שערים עדיף. בשישי תפגוש כפר סבא את המוליכה החדשה נס ציונה, לה נקודה אחת יותר, במשחק על כל הקופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נגד נס ציונה צריך אחריות

    במשחק הזה 100 אחוז ריכוז זה משחק על עונה שלמה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר