שחקני כפר סבא חוגגים את הניצחון מול אשקלון. צילום: ירדי עואמי
שחקני כפר סבא חוגגים את הניצחון מול אשקלון. צילום: ירדי עואמי

650 כרטיסים הוקצו לאוהדי הפועל כפ"ס בנס ציונה, שלושה אוטובוסים הוזמנו

אחרי ארבעת הניצחונות הרצופים, הירוקים מתכוננים למשחק החשוב ביותר שלהם העונה, שיכול לקרב אותם מאוד חזרה לליגת העל. "המועדון שינה גישה", אמרו מקורבים למועדון

פורסם בתאריך: 30.4.19 17:00

עד לפני חודש אף אחד לא דמיין שהפועל כפר סבא תיטול חלק במשחק העונה, בטח שלא תחשוב במונחים של ליגת העל, אבל חודש חלומי ומאזן מושלם מבשרים על רוחות השינוי במועדון של יצחק שום ואפילו מצדיקים את הקלישאה "הטבלה לא משקרת". מקום שלישי עם 56 נקודות, דבוקה להפועל נצרת עילית שמקדימה אותה רק בזכות הפרש שערים וחשוב לא פחות – בשישי (16:00) נוסעים לנס ציונה למשחק על כל הקופה מול המוליכה. עוד ניצחון אמנם לא יבטיח סופית את הכרטיס לליגת העל, אבל בהחלט יעלה על סדר היום מונחים כמו "קירור שמפניות".

התעוררות רצינית נרשמה גם בקרב יושבי היציע, שם מילים כמו ריחוק וניכור שהיו מנת חלקם רוב העונה התחלפו בחזרתו של הריגוש בעקבות ההצלחות האחרונות. בסביבת המועדון גם החמיאו לקודקודים, המנכ"ל משה קצב והבעלים בפועל, עידן שום, על שרשרת פעולות לקירוב האוהדים בחזרה ליציע. החל בכניסה חינם מול הפועל רמת גן, עבור בהעמדת אוטובוס לרשות האוהדים במשחק החוץ מול קטמון שהתקיים בראשון לציון וכמובן הזמנתם של מאות ילדי בית הספר לכדורגל למשחק בתחילת השבוע מול אשקלון, כשגם לאבות שהתלוו אליהם התאפשרה כניסה ללא תשלום. כך קרה שאת המהפך והניצחון 1:3 שהדביק את כפר סבא לחבורה המובילה חגגו השחקנים בשירה וריקודים אל מול יציעים גדושים בכאלף אוהדי כפר סבא – מחזה נדיר בלויטה מודל 2018/19. "המועדון שינה גישה, עשה מקצה שיפורים ובהחלט מגיעה יותר ממילה טובה לעידן שום ומשה קצב", אמרו מקורבים לקבוצה.

במועדון שמו דגש מיוחד השבוע על גיוס אוהדים למשחק העונה, כאשר בשל הצפי לאצטדיון מלא הוקצו לכפר סבא בהוראת המשטרה 650 כרטיסים שייצאו למכירה מוקדמת בימים שלישי-חמישי, לא עניין של מה בכך למשחק בליגת המשנה. המחירים עומדים על 40 שקלים למבוגר, 20 לנוער וחיילים כאשר נשים, ילדים מתחת לגיל 8, נכים ופנסיונרים ייכנסו בחינם. במועדון צפויים להעמיד לא פחות משלושה אוטובוסים לטובת האוהדים. "הקהל חזר ליהנות ולחייך אחרי תקופה ארוכה ואיתו חזרו גם האנרגיות והטירוף", אמרו בסביבת המועדון. "אף אחד כבר לא מדבר על מה שלא טוב. משהו חדש נדלק וזה מריח כמו עליית ליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר