לא בא-בארגל. הטור של רועי עדן

השינוי הקיצוני שהביא אופיר חיים להפועל כפר סבא הוא לא דבר של מה בכך. תחתיו הירוקים נראים סוף סוף כמו קבוצה. ואני? רשמתי ביום ראשון דאבל מרשים בזכות ניצחון בליגת האבות

פורסם בתאריך: 1.5.19 16:44

1. אפתח בגילוי נאות: נעדרתי ממשחק הבית מול הפועל אשקלון (הסיבה בהמשך) ולא צפיתי כלל במשחק מלבד תקציר השערים. עם זאת, קשה שלא להתפעל ולפרגן על הרוח החדשה שהפיח אופיר חיים בשחקני הקבוצה, שהיו כל כך כבויים עד לפני שבועות ספורים בלבד. סימני החיים, תרתי משמע, נראו אף בשלושת ההפסדים שנחל מאמן הקבוצה בתחילת דרכו בקבוצה מהשרון, אלא שבאותם משחקים הייתה זו בעיקר הנאיביות, המתובלת בחוסר ביטחון, שעוד פקדה את שחקני הקבוצה ומנעה מהם לאגור נקודות, כך שבנקודה הזו מי שראוי להערכה על השיפור החד שחל בקצב צבירת הנקודות, מלבד אופיר חיים, הוא המאמן המנטאלי שמונה לאחרונה, עדי טפר.

כנראה שאין זה מקרי שמול הפועל אשקלון, שכבשה שער מאוד מהיר ואף ירדה למחצית ביתרון, עלתה למחצית השניה "קבוצה אחרת" שלא נבהלה מהפיגור, מאמינה בעצמה וגם מצליחה לכבוש שלושה שערים, שאף מערכת כיפת ברזל של האורחים מהדרום לא הצליחה ליירט. השילוב בין שחקני החלק הקדמי בנג'מין קוקו את פיטר אוניקאצ'י את עומר פדידה, הפך לאחרונה לקטלני וכל שנותר כעת לקוות זה שגם חניכיו של עופר טסלפפה, מאמן סקציה נס ציונה, יחוו את החוויה על בשרם. זו בדיוק ההזדמנות לקרוא לכלל אוהדי הקבוצה, ובעיקר למחרימים למיניהם, לשים את הביקורות והמחלוקות בצד, ולהגיע בהמונינו למשחק הקריטי מול מוליכת הטבלה החדשה כדי לדחוף את השדים הירוקים לניצחון חמישי רצוף. הרי ודאי תסכימו איתי שמספיקים לכתומים מהשפלה חמישה ימים שלמים לשאוף אוויר פסגות.

2. כאמור, לא נכחתי במהפך המרשים בערב יום ראשון במפגע הארכיטקטורי והאקולוגי "לויטה", זאת לטובת ליגת האבות באבארגל בה אני משחק במתחם הגול טיים, שנמצא בקו אווירי של כחצי קילומטר בלבד מלויטה. לשמחתי, בסיום הערב חגגתי "דאבל" עם ניצחון השדים הירוקים של אופיר חיים וניצחון השדים הצהובים של פדריקו ברקמן, מי שהוביל עד לפני כשנתיים את ביה"ס לכדורגל של ילדי הפועל כפ"ס וכיום מוביל את אבות תלמידיהם של ביה"ס היסודי "דבורה עומר", עמם נמנה עבדכם הנאמן.

מי שמכיר מצוין את הליגה הזו הוא לא אחר מעידן שום, ששיחק בה בעבר מספר עונות, כמו גם שחקנים מוכרים אחרים שמפארים אותה כיום: יוסי רוזן, אנדי פלקון, גבי ספיר ואוהד צור. אם כי מי שבאמת נותן את הטון ברוב הקבוצות הם דווקא השחקנים האלמונים, אם אשלח את קלטת המשחק האחרון של קבוצתי ליצחק שום ואופיר חיים אל תתפלאו אם בעונה הבאה תתחילו לשנן שמות כמו גדי יעקב ואלון חכים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    השחקן הכי מלהיב בליגת "באבארגל" ללא ספק אבירם ברמי תזכרו את השם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר