פיטר אוניקאצ'י. צילום: עזרא לוי
פיטר אוניקאצ'י. צילום: עזרא לוי

הקרב המכריע של הפועל כפר סבא: "כל משחק עכשיו הוא על עונה שלמה"

הירוקים ייפגשו היום (שישי, 16:00, נס ציונה) את מוליכת הטבלה, והמאמן אופיר חיים, שמקווה לרשום ניצחון חמישי ברציפות, מבין את גודל המעמד. איתמר ישראלי יחזור לשער

פורסם בתאריך: 3.5.19 07:24

בהפועל כפר סבא לא רוצים שהאופוריה תסתיים. היום (שישי, 16:00, נס ציונה) הירוקים יפגשו לקרב צמרת גורלי את המוליכה סקציה נס ציונה, כשניצחון במשחק הזה יעלה את הירוקים לאחד משני המקומות הראשונים בטבלה, רגע לפני היישורת האחרונה של העונה.

"ניצחונות משחררים הרבה דברים. היה ברור שיכולת יש ושצריך להחזיר את האמונה והביטחון", אמר המאמן אופיר חיים. "כל משחק עכשיו הוא על עונה שלמה אבל אני שמח שהדברים תלויים בנו ולא באף קבוצה אחרת. אנחנו רוצים להמשיך בדרך הזו ולנצח עד סוף העונה כי כבר הפסדנו יותר מדי נקודות. יש לנו חדר הלבשה בריא ושמח וברגע שכל אחד לוקח אחריות ולא זורק אותה על האחר, אלא מנסה להיות טוב יותר, להיות מחויב יותר לקבוצה ולשפר את המשחק שלו, יש תוצאות".

גם השחקנים מרגישים היטב בשינוי ובשיחות פרטיות הם מדברים על אימונים טובים ואווירה פנטסטית בתקופה האחרונה. על השינוי שהתבצע על הקווים הוסיף המאמן, שכזכור חתום גם לעונה הבאה: "לא קל גם לשחקנים כשמחליפים מאמן עם קריזות אחרות, שיטה אחרת וסגנון אחר, אבל הם צריכים להתאים את עצמם וגם אני עושה את ההתאמות".

גורם חשוב נוסף שהוביל לשינוי הוא צירופו של היועץ המנטלי עדי טפר, שבחודש האחרון מגיע כמעט מדי יום למועדון, מקיים שיחות אישיות וקבוצתיות על פי הצורך וזוכה לתגובות חיוביות בקרב השחקנים. יצוין כי טפר שיתף בעבר פעולה עם היועץ המנטלי של הפועל באר שבע, איתן עזריה, ומכאן היכרותו עם אופיר חיים. "הובלנו שני משחקים 0:1 ו-0:2 ו'הצלחנו' להפסיד, כך שיש פה עניין מנטלי שהקבוצה סופגת, נסגרת והולכת לאיבוד", מנתח חיים את הלך הרוח שלפני הגעתו של טפר. "מצד שני, מול אשקלון היינו בפיגור וחזרנו לניצחון, כך שמעבר לכדורגל היה הרבה אופי. בכל תחום בחיים הקטע המנטלי חשוב מאוד והשחקנים הכי גדולים מאמנים את עצמם מנטלית כדי לייצר רעב ותשוקה. עדי נותן המון מעצמו, אני נותן לו יד חופשית והכל נעשה בשיתוף פעולה. אני מאוד שמח שהוא איתנו".

"ברור שהדחיפה של הקהל מוספיה לנו המון כי לשחקנים קשה לייצר אנרגיות מול יציעים ריקים", אמרו בכפר סבא. "גם כשהפסדנו ראינו שיש דרך, צורה וכיוון חיובי. עברנו עוד משוכה בדרך למטרה ואנחנו לפני משחק על עונה שלמה. ניצחון ואנחנו עם רגל וחצי בליגת העל". השוער איתמר ישראלי, שהחמיץ את המשחק מול אשקלון עקב צהובים, ישוב אל בין הקורות. לרשות הקבוצה יעמוד סגל מלא למעט הקשר האחורי עומר צלישר, שקרע את השריר הארבע ראשי בדקת הסיום של הניצחון מול קטמון וסיים את העונה. יש לציין שכפר סבא טרם צברה העונה נקודות מול נס ציונה, שהביסה אותה בחוץ 1:5 בסיבוב הראשון וגברה עליה 1:2 בשני. כעת, במאני טיים, יקוו הירוקים לנצח בפעם הראשונה והחשובה מכולן.

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

בנושא אחר, ביום שלישי התקיים דיון בבית משפט השלום בתל אביב, במסגרת תיק ההוצאה לפועל שפתח הבעלים הקודם של המועדון, סתיו שחם, כנגד יצחק שום, בגין ביטול הצ'ק בסך 250 אלף השקלים, שהיה אמור לעבור לשחם בגין מכירת המועדון לשום. אל הדיון הגיעו שחם ושום עם עורכי דינם, איתמר רקר וארצי בן יעקב (בהתאמה). בדיון המשיך שום לטעון כי ביטל את התשלום בעקבות חובות שהתגלו לטענתו מתקופתו של שחם במועדון. במהלך הדיון, הציג עו"ד רקר בפני בית המשפט דוחות כספיים מבוקרים של המועדון, בהם ציין כי ישנו סעיף בנוגע למחיקת חוב של המועדון לשחם בגובה כ-787 אלף שקלים.

"אסביר מדוע הדבר קריטי ומהותי", אמר עו"ד רקר. "טוען המבקש שלא קיבל כל תמורה, כי מה שקיבל זאת לא התמורה היחידה. בהתאם לסעיף 7.3 להסכם, יכול היה המבקש למחוק את החוב רק לאחר ששילם את ההמחאה בסך 250,000 השקלים לזוכה (שחם)". עו"ד בן יעקב אמר בתגובה: "אני מתנגד לעצם העלאת העניין ועצם הסיכום של חברי שרוצה לבדוק קייס לתיק אחר שאנו נאבקים לחובות עבר והשאלה מיועדת לשם ולא לפה". בסיום נקבע על ידי השופטת דלית ורד כי שום יוכל להגיש את סיכומיו עד ל-15.5, וכי שחם יוכל להגיש את סיכומים עד ל-30.5.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר