אוהדי הפועל כפר סבא בנס ציונה
אוהדי הפועל כפר סבא בנס ציונה

הפועל כפר סבא סיימה ב-0:0 מאכזב מול נס ציונה ונותרה במקום השלישי

הירוקים קיוו להמשיך את רצף הניצחונות במשחק החוץ החשוב, אליו הגיעו כ-650 אוהדים מכפר סבא, אך איבדו שתי נקודות ונותרו מחוץ לשני המקומות הראשונים. בשבוע הבא: בית"ר תל אביב רמלה

פורסם בתאריך: 3.5.19 17:59

כ-650 אוהדי הפועל כפר סבא הזכירו נשכחות כשגדשו היום (שישי) את האצטדיון בנס ציונה, אבל עזבו בתחושת החמצה בעקבות תיקו 0:0 שהותיר את קבוצתם במקום השלישי. כפר סבא הייתה טובה יותר מיריבתה, אך לא הצליחה לתרגם את ההזדמנויות שיצרה לשערים.

בדקה ה-25 סובב פיטר אוניקאצ'י את הברך והוחלף בפאדי זיידאן. 11 דקות אחר כך הגביה עומר פדידה מימין ועומרי שקל נגח כדור ששרק ליד הקורה. מנגד דקה להפסקה הגיע עידו אקסברד למצב נוח ברחבה, אבל בעט החוצה. ההזדמנות הגדולה של כפר סבא הגיע בדקה ה-60. ג'ניה ברקמן שלח כדור קשתי ממחצית המגרש שלו שכמעט הפתיע את עמית שמש, אבל השוער בזינוק לאחור הציל בקצות האצבעות. בדקה ה-74 הקפיץ שקל נהדר לזידאן, שמפינת הרחבה בעט לרשת החיצונית. פדידה כמעט הכריע בכדור חופשי מ-25 מ' עשר דקות לסיום, אבל פגש גם הוא את הרשת מהצד הלא נכון.

נס ציונה כמעט עקצה בדקה האחרונה האחרונה של תוספת הזמן בבעיטה אדיר של המחליף אדר אוואט, אבל הכדור טס ליד הקורה והתוצאה נותרה בעינה. כאמור, כפר סבא נותרה שלישית בעקבות התיקו 1:1 של נצרת עילית מול הפועל רמת גן. הצפונים נותרו במקום השני בשל יחס שערים עדיף.  בשישי הבא תארח כפר סבא את בית"ר תל אביב רמלה.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר