זיו אלמו ז"ל
זיו אלמו ז"ל

אבל בהפועל כפר סבא: האוהד זיו אלמו הלך לעולמו בגיל 29

בשורה קשה נחתה על המועדון בסוף השבוע, עם היוודע דבר מותו של האוהד המסור של הקבוצה, שהיה אף חבר בארגון האוהדים. שחקני הקבוצה יענדו סרטים שחורים לזכרו במשחק ביום שישי

פורסם בתאריך: 5.5.19 13:23

בשורה קשה נחתה על משפחת הפועל כפר סבא, עם היוודע דבר מותו של אוהד הקבוצה זיו אלמו ז"ל, בן הקהילה האתיופית שנפטר ביום שישי האחרון והוא בן 29 בלבד. "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא ועמותת האוהדים 'הלב הירוק' משתתפים בצערה של משפחת אלמו על לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, זיו אלמו", נכתב במודעה שפורסמה בעמוד הרשמי של המועדון. במהלך משחק הבית הקרוב ביום שישי מול בית"ר תל אביב רמלה, יענדו שחקני הקבוצה סרטים שחורים לזכרו.

אלמו, שגדל והתגורר בשכונת יוספטל בכפר סבא, הקפיד להגיע הן למשחקי הבית והן למשחקי החוץ, היה מזוהה עם ארגון האוהדים "העורק הירוק" שלא היה פעיל בתקופה האחרונה. מנכ"ל המועדון משה קצב צפוי להגיע היום (ראשון) להלווייתו של אלמו, כמו גם יו"ר עמותת "הלב הירוק", לירון נוסובסקי, שיניחו זרי פרחים לזכרו.

בהמשך השבוע ידונו בדרכים להנציח את זכרו, בכלל זה אפשרות לקיים דקת דומיה לפני משחק הביתי בשישי הקרוב מול בית"ר תל אביב רמלה, כאשר פנייה למנהלת הליגה כבר תתבצע מחר למנהלת הליגות. "זיו היה אוהד שרוף מילדות שהגיע לכל המשחקים של הפועל כפר סבא. כשלא היה באפשרותו להגיע למשחקי חוץ הייתי אוסף אותו מכפר סבא ונסענו יחד", מספר האוהד הוותיק רונן יום טוב. "אנחנו האוהדים הצטערנו מאוד לשמוע על מותו ומקווים שהמועדון יקיים טקס לזכרו במשחק הקרוב. בהחלט מגיע לו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי בן ברוך

    יהי זכרו ברוך! עצוב מאוד היה ילד ואדם מדהים לא יאמן.
    משתתף בצער המשפחה שלא תדעו צער

  2. עופר פרוכטר

    יהי זכרו ברוך. היה לי הכבוד לעבוד איתו. בחור מקסים והיו לנו שיחות נפש.
    אני בהלם מהידיעה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר