חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי
חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי

אוניקאצ'י צפוי להעדר מהמשחק של הפועל כפ"ס בשישי, איצרין: "זה כמו גמר גביע עבורנו"

למרות שרצף הניצחונות שלה נקטע, הפועל כפר סבא נמצאת חזק בתמונת העלייה. בשביל להשלים את המשימה היא חייבת ניצחון בשישי על בית”ר תל אביב רמלה. "כולם מאמינים בלב שלם שהמשימה אפשרית", אמר המגן השמאלי. גל פורת בספק

פורסם בתאריך: 7.5.19 14:52

הפועל כפר סבא אמנם נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בתיקו המאופס בנס ציונה, אבל בקבוצה מעודדים מאוד מהיכולת המשופרת ולמרות שנותרו במקום השלישי, ישנה אמונה גדולה שהמשימה אפשרית והעונה הזו צפויה להסתיים בחגיגות עלייה לליגת העל. "נס ציונה באה לשחק הגנתי וחיפשה נקודה. היינו טובים יותר, כולם גילו מחויבות וזו רק תקלה קטנה בדרך להשגת המטרה הסופית", אמרו במועדון. "תהיה מלחמה שתוכרע רק במחזור האחרון". בקבוצה באו בטענות לשחקן נס ציונה אחמד שעבאן, שפגע בגסות בשלב מוקדם בפיטר אוניקאצ’י, שסובב את הברך ונטש את המגרש בדקה ה-25. "ראו שזו הייתה כניסה כדי להוציא אותו. אם פיטר היה משחק עד הסוף לא היינו מאבדים שתי נקודות", פסקו בקבוצה.

החלוץ הניגרי סבל מכאבים גם בתחילת השבוע ובבדיקת MRI שעבר התגלה קרע חלקי ברצועה הצידית בברך. בקבוצה ציינו כי מדובר בבחור חזק שלא ימהר לוותר, בטח לא בשלב קריטי של העונה, אבל הוא צפוי להעדר מהמשחק הביתי החשוב בשישי (16:00, לויטה) מול בית"ר תל אביב רמלה. גם המגן גל פורת בספק לאחר שחש רגישות בשריר הירך האחורי והוחלף בטריקו גטהון, ששיחק בעמדת המגן השמאלי בעוד חיים איצרין המנוסה הוסט לימני. גטהון, סתיו נסיקובסקי או טום שלח מועמדים למלא את מקומו של פורת במידה ולא יהיה כשיר.

אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי

אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי

"התחושות טובות וכולם מאמינים בלב שלם שהמשימה אפשרית", אמר איצרין. "יש אנרגיות טובות ושיפור גדול במשחק שלנו. אופיר חיים חיבר אותנו מבחינה מנטלית יחד עם עדי טפר (היועץ המנטלי של הקבוצה, א"ב), כולם מרגישים שינוי ואנחנו מאוחדים יותר, אבל חשוב שנמשיך לעשות את העבודה שלנו ולא נמעד. רק אחר כך נבדוק את התוצאות האחרות". למרות שהיריבה הקרובה סיימה מזמן את העונה ואיבדה עניין בליגה, איצרין לא מקל בה ראש. "יש ברמלה הרבה צעירים שרוצים להוכיח את עצמם וכבר ראינו שבליגה הזו הכל אפשרי. גם הפועל רמת גן סיימה את העונה אבל עשתה תיקו מול נצרת עילית, כך שנגיע מוכנים ונתייחס למשחק בשיא הרצינות. זה כמו גמר גביע עבורנו", אמר.

מקור נוסף לאופטימיות הוא כמובן שובם של האוהדים הירוקים בכמויות מרשימות. כ-650 מהם גדשו עד אפס מקום את היציע שהוקצה להם בנס ציונה, חלקם אף הקדימו להגיע וחגגו בשירה וריקודים בליווי רמקול מחוץ לרכבים עם הלהיט הנוסטלגי על הפטיש והמגל. בפנים, לצד הבלונים, התופים והדגלים, נראו אוהדים מבוגרים שהדירו רגליהם מהמגרשים תקופה ארוכה. היו שם חולצה ירוקה של אייאקס אמסטרדם (יש דבר כזה), מספר 41 של הקפטן לשעבר סהר בראון וכמובן הסווטשרטים המפורסמים עם הכיתוב: "אני רואה ירוק לבן גם בחלום". האוהדים המסורים והצלמים הלא רשמיים של הקבוצה, ירדי עואמי ורונן יום טוב, הנציחו את הגל הירוק המחודש בתמונות. אחד האוהדים שעשה עם בנו את הדרך הארוכה מהצפון נקלע בטעות ליציע המקומי הכתום, ולאחר שניסה לעבור התבשר כי היציע הירוק נסגר בהוראת המשטרה בשל תפוסה מלאה ונאלץ לצפות בהתמודדות מהצד הלא נכון מבחינתו. ככה זה כשמריחים עלייה.

אוהד נוסף שהגיע לתמוך הוא מאמן קבוצת הנוער נאור צ'יצ'יאן. יום לאחר מכן הוא סיים עונה מאכזבת עבור הקבוצה בטעם מתוק עם ניצחון ביתי 0:3 על הפועל הרצליה. טימטוני סימון ביילס כבש צמד – אחד בכל מחצית, והמחליף בן חיון חתם חמש דקות לסיום. קבוצת הנוער, המשחקת בלאומית, סיימה את העונה במקום השישי. בבוגרים, כך מקווים בכפר סבא, הדירוג יהיה גבוה בארבעה מקומות לפחות, בדרך חזרה לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר