שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. צילום: עזרא לוי
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. צילום: עזרא לוי

עצמאות ירוקה: הפועל כפר סבא במרחק נגיעה מליגת העל עם ניצחון 0:1 על בית"ר ת"א/רמלה

כפר סבא ניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב ועלתה למקום השני, לאחר שנצרת עילית שוב איבדה נקודות. עומרי שקל כבש את השער היחיד. הירוקים תלויים בעצמם וצריכים לנצח את עפולה במחזור הסיום כדי לחגוג חזרה לליגת העל

פורסם בתאריך: 10.5.19 18:14

הפועל כפר סבא רחוקה מרחק ניצחון אחד מחזרה לליגת העל.כפר סבא ניצחה היום בבית את בית"ר תל אביב / רמלה 0:1 משער יחיד של עומרי שקל בדקה ה-79 ועלתה למקום השני, בתום המחזור ה-36 בפלייאוף העליון, כשנותר מחזור אחד לסיום. הפועל נצרת עילית, הקבוצה שהייתה במקום השני ערב המחזור, והוליכה את הטבלה במשך תקופה ארוכה, איבדה שוב נקודות בתיקו ביתי מול הפועל אשקלון. למעשה כפר סבא נהנית מתקופה ארוכה בה נצרת עילית מאבדת נקודות. לנצרת עילית 58 נקודות והפרש שערים של 15 +, לכפר סבא 60 נקודות והפרש שערים של 14 +. במחזור הסיום שיתקיים ביום שני הבא, 20.5, תשחק כפר סבא בחוץ מול הפועל עפולה, ואילו נצרת עילית בחוץ מול בית"ר תל אביב/רמלה.

אוהדי הפועל כפר סבא חוגגים צילום עזרא לוי

חגיגות השער של עומרי שקל צילום עזרא לוי

רגע אחרי שריקת שריקת הסיום היום (שישי) בלויטה נעמדו השחקנים כדבוקה אחת מול כ-2,000 אוהדים וחיכו לשריקת הסיום בנצרת עילית. משהגיעה הבשורה על המעידה של הקבוצה הצפונית, החלו הירוקים בחגיגות העלייה למקום השני. כעת, תלויה כאמור כפר סבא רק בעצמה וניצחון בעפולה במחזור הסיום ישיב אותה לליגת העל. מי היה מאמין?
התפאורה הירוקה הייתה כאמור נהדרת, אבל במשך דקות ארוכות חששו יושבי היציע שקבוצתם תשמוט את ההזדמנות הגדולה לחזור למקום השני בדיוק ברגע הנכון. ההזדמנות הראשונה הייתה דווקא של האורחת, כשדור נחמני בעט כדור אלכסוני מפינת הרחבה אבל איתמר ישראלי עצר. ההזדמנות הראשונה של כפר סבא הגיעה בדקה ה-20 עם כדור חופשי מ-22 מ' של עומר פדידה, ששרק ליד הקורה. ארבע דקות אחר כך פדידה שוב ניסה ממרחק, אבל הפעם פספס בסנטימטרים את הקורה השנייה והותיר את הקהל משולהב, אך מאוכזב. בדקה ה-45 געש היציע הירוק, אבל לא בגלל משהו שראו על כר הדשא, אלא בשל העדכון על שער היתרון של אשקלון בנצרת עילית, שהעלה את קבוצתם למקום השני. בית"ר תל אביב רמלה המשיכה לשחק ללא רגשי נחיתות במחצית השנייה, אבל מיעטה לסכן את השער. מנגד פדידה המשיך להיות לא מדויק ובזבז מצב נוח מ-7 מ'. הלחץ גבר עם הידיעה על השוויון של נצרת עילית, והיה ברור שרק גול ירוק ישחרר את הפקק. רבע שעה לסיום זה כמעט קרה, כשעומרי שקל בעט בעוצמה מ-25 מ', אבל השוער עומר כץ הסיט בקצות האצבעות לקורה. כמה דקות לאחר מכן גם הוא לא עזר, וכמה קשה זה היה. המחליף אלמוג אוחיון בעט מקרוב לקורה, שקל עט על הריבאונד ונהדף אצל כץ, אבל לא ויתר והמשיך לרשת עם כל הלב בין שחקני ההגנה, 0:1. חמש דקות לסיום פדידה כמעט סגר עניין כשניסה להפתיע מחצי מגרש, אבל הכדור נחת על גג השער. זה לא שינה את השורה התחתונה: כפר סבא שנייה עם 60 נקודות, שתיים יותר מהשלישית נצרת עילית. ניצחון חוץ בעפולה יבטיח עלייה, כשבמקביל תצא נצרת עילית למשחק חוץ מול בית"ר תל אביב רמלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משחק אחרון ועולים

    לתת הכל בעפולה לא להיות לחוצים כמו במשחק הזה להיות מרוכזים מאה אחוז כל שחקן צריך ויהיה בסדר ליגת העל מחכה לנו

  2. אילון

    מעולה
    מצד שני אסור לשחק באיצטדיון לויטה. זה מביך.
    אני קורה לרפי סער להרוס את האיצטדיון ולבנות על אותו שטח איצטדיון ראוי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר