אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

אוניקאצ'י, פורת וגטהון בספק למשחק של הפועל כפ"ס בעפולה, 600 כרטיסים נמכרו

הירוקים מתכוננים ל-90 הדקות הגורליות ביום שני וינסו להכשיר את שלושת הפצועים. במועדון מתכוונים לבקש כמות נוספת של כרטיסים למשחק

פורסם בתאריך: 14.5.19 17:09

מישהו זוכר שבהופעת הבכורה של אופיר חיים על הקווים של הפועל כפר סבא, איבדה הקבוצה את המקום השני? 2,250 האוהדים שצבעו את לויטה בירוק בשישי שעבר זוכרים טוב בהרבה את העובדה שקבוצתם כבשה לראשונה בעידן המאמן החדש את אותו מקום שני בדיוק במאני טיים. כיאה לקהל למוד אכזבות, גם שריקת הסיום בניצחון הדרמטי 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה לא סיפקה את יושבי היציע, שנותרו במתח אל מול דבוקת השחקנים הירוקה עד שריקת הסיום בנצרת עילית. משזו הגיעה – 2:2 בין המארחת לאשקלון, השתחרר כל הלחץ הירוק בשירה וריקודים.

עם שתי נקודות יתרון ומחזור אחרון מול הפועל עפולה שסיימה את העונה, בכפר סבא לא מתכוונים לשמוט את הכרטיס לליגת העל. המשוואה פשוטה: ניצחון בעפולה ביום שני (19:00) יעלה את כפר סבא ליגה ללא קשר לתוצאת המשחק של נצרת עילית בחוץ מול בית"ר תל אביב רמלה. תיקו עלול שלא להספיק, שכן לנצרת עילית הפרש שערים עדיף – 15+ לעומת 14+ של הירוקים.

השחקנים זכו לחופש ביום ראשון וכבר בשני השבוע החלו בקבוצה במכירת כרטיסים מוקדמת בחנות האוהדים דרך שער 2 באצטדיון לקראת המשחק בשני הבא (19:00), במחירים של 50 שקלים למבוגר ו-25 שקלים לנוער וחיילים. נשים, פנסיונרים, נכים וילדים עד גיל 8 יוכלו להיכנס בחינם. בשלב ראשון יוצאו למכירה מוקדמת 1,000 כרטיסי מבוגר ו-400 נוער וחיילים, כאשר עד אתמול (שני) בערב כבר נמכרו כ-600 כרטיסים. במועדון מקווים לבקש כמות נוספת בהנחה שכל הכרטיסים יימכרו והצפי הוא שכ-2000 כפר סבאים יגיעו לאצטדיון "הסוכריה" בעפולה, המכיל 3,000 מקומות ישיבה.

עשרות אוהדים מתכננים להגיע לצפון כבר בבוקר המשחק ובנוסף יועמדו לרשות האוהדים אוטובוסים והסעות בחינם. יצוין כי בהנהלה החליטו לא להגביל את מספר האוטובוסים אלא יחליטו עליו בכפוף לכמות הנרשמים להסעה. "זה גמר ליגת האלופות עבורנו. רצינו להגיע למחזור האחרון בלי להיות תלויים בחסדים של אף אחד ועשינו את זה", אמרו בכפר סבא. "הקהל הוא חלק חשוב מאוד בהצלחה של הקבוצה וחזרתו ליציעים מוכיחה את עצמה. חשוב מאוד שהאוהדים ימלאו גם את המגרש בעפולה כי עכשיו זה המאני טיים של המאני טיים, משחק אחרון על עונה שלמה: ניצחת – עלית".

בגזרה המקצועית, החלוץ פיטר אוניקאצ'י עדיין סובל מכאבים זכר לקרע ברצועה הצדית בברכו ובספק להתמודדות, אבל בקבוצה יעשו מאמצים כבירים להכשירו לקראת המשחק המכריע. אגב, לא מעט ילדים שהגיעו ללויטה בשישי האחרון, התרגשו מאוד מהעובדה שישבו בסמיכות לחלוץ הניגרי ביציע, אך כמובן שהיו מעדיפים לראותו על המגרש. במידה וייעדר ימשיך פאדי זידאן לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח. המגן גל פורת אמנם השלים 90 דקות במשחק האחרון, אך עדיין חש רגישות בשריר האחורי ובספק. כך גם לגבי המגן טריקו גטהון, שהחליף את פורת ללא חימום במשחק מול נס ציונה וסובל ממתיחה במפשעה, זכר לפציעה הקשה שעבר העונה. גטהון לא נכלל בסגל מול בית"ר תל אביב רמלה. בקבוצה אירחו במשחק האחרון כ-40 מבני משפחתו של אוהד הקבוצה זיו אלמו ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 29 בלבד והשחקנים ענדו סרטים שחורים לזכרו.

גל פורת. צילום: עזרא לוי

גל פורת. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר