עומרי שקל חוגג את שער הניצחון על בית"ר תל אביב רמלה. צילום: עזרא לוי
עומרי שקל חוגג את שער הניצחון על בית"ר תל אביב רמלה. צילום: עזרא לוי

עומרי שקל לקראת משחק העלייה של הפועל כפ"ס: "כבר חולם על ליגת העל"

כובש שער הניצחון מול בית"ר תל אביב רמלה כבר מתכונן למשחק הגורלי ביום שני: "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה"

פורסם בתאריך: 15.5.19 15:50

את העונה הקשה של כפר סבא, שברובה כל קשר בינה לעליית ליגה נראה היה מקרי בהחלט, היטיב לתאר השער של עומרי שקל מול בית"ר תל אביב רמלה, שנכבש עם הרבה נחישות מריבאונד לאחר הדיפה של עומר כץ, כשקודם לכן המחליף אלמוג אוחיון הדביק את הכדור לקורה.

השריקה האחרונה שהבטיחה שלוש נקודות הטיסה את שקל ליציע, שם קיבל נשיקה מתוקה מהצמודה נוי ומיד אחריה זכה לחיבוק חם מאמא אורלי. "זה באמת היה ניצחון בשיניים, באחד המשחקים הקשים שלנו העונה", אמר שקל, שבמאזנו העונה כבר שבעה שערים. "באנו מאוד טעונים ולפעמים כשאתה כל כך רוצה לנצח, הרגליים קצת כבדות ובשלב הזה של העונה זה לגיטימי. מאז שאופיר איתנו אנחנו מרבים להבקיע וידענו שאם לא נספוג ונהיה מאופקים וסבלניים, גם השער יגיע".

על התהפוכות שעברה כפר סבא במהלך העונה הוסיף הקשר: "כשהכדור נכנס ראיתי את כל העונה, גם את הרגעים הקשים והפחות טובים. עד לפני חודשיים הייתה הרגשה שאנחנו מפספסים את זה, אבל עשינו ריצה של תוצאות טובות ואיתן חזר גם הביטחון. הכל התפוצץ בשנייה אחת והחגיגה הייתה הכי ספונטנית ואותנטית שיש. יהיה קשה מול עפולה, אבל נגיע בטוחים בעצמנו. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה וכמובן שהמטרה היא לנצח ולא להיות תלויים באף אחד. אני כבר חולם על ליגת העל”.

עומרי שקל (במרכז) חוגג עם פאדי זידאן ואיתמר ישראלי. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר