אופיר חיים. צילום: עזרא לוי
אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

אופיר חיים: "אם לא אנצח את הפועל עפולה, לא מגיע לי לעלות"

מאמן הפועל כפר סבא לא האמין שמשחק העלייה שלו בהפועל כפר סבא יהיה מול הקבוצה אותה עזב לפני מספר חודשים, אותה מאמן חברו יגאל אנטבי: "יגאל הוא ווינר בנשמה ואין מצב שהוא עולה למשחק כשהוא חושב עלי"

פורסם בתאריך: 16.5.19 10:22

המשחק הגורלי של הפועל כפר סבא ביום שני מול הפועל עפולה יספק גם מפגש פיקנטי במיוחד בין המאמן אופיר חיים לקבוצה אותה בנה ועמה פתח את העונה. "בחלומות הכי מטורפים שלי לא דמיינתי שזה מה שיקרה, אבל זה גם מעמד מאוד מרגש, כי זו קבוצה שבניתי בתקציב המינימום של המינימום עם חבלי לידה קשים וכשלא עברו לי שחקנים בבקרה", אמר חיים. “מאוד נהניתי לאמן אותה ועפולה זה מקום כיפי שנותן לך שקט ותנאים מצוינים עם צעירים שרוצים ללמוד ושחקנים מנוסים שמאזנים אותם".

נקודה מעניינת לקראת המשחק היא מידת ההתנגדות בה צפויה (או לא צפויה) להיתקל כפר סבא מהיריבה במחזור הסיום. סיבות לא חסרות: חיים כאמור פתח את העונה בהפועל עפולה כשעוזרו וחברו הקרוב, יגאל אנטבי, הוא מאמנה הנוכחי. שחקנה של עפולה, גיזי דורבור, שיחק בתחילת דרכו בישראל בכפר סבא ומצוי ביחסים מצוינים עם המועדון ומעל הכל ישנה היריבות ארוכת השנים בין עפולה לנצרת עילית, האחרונה שעדיין יכולה לחבל בעלייה הירוקה. בכפר סבא כמובן הכחישו מכל וכל אפשרות שהקשר בין חיים לאנטבי יהווה פקטור במשחק הקרוב.

"בשום פנים ואופן אסור אפילו לחשוב על זה", אמרו במועדון. "כל המשחקים מצולמים ויש בהם משקיפים. חברים, אחים, לא משנה – את המשחק עפולה לא תיתן לנו ועל המגרש כל אחד דואג לכבוד שלו". מנגד, בעפולה הצפי הוא ל-300 אוהדים שעשויים באופן אירוני לתמוך גם הם בכפר סבא. במועדון סיפרו אמנם שיגיעו בהרכב החזק מטרה לנצח ולשמור על סימפטיה וספורטיביות, אך בסביבת הקבוצה נשמעו גם קולות אחרים. "ידוע לכולם שאופיר ויגאל חברים כמו אחים ויש דיבור חזק בעיר על זה שאופיר מתכוון לקחת אותו כעוזר מאמן בעונה הבאה בליגת העל", אמרו מקורבים למועדון מעמק יזרעאל. "מעבר לזה, אחרי שאנחנו לא עלינו הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא לתת לנצרת עלית סיבות לשמוח. אין סיכוי שניתן להם לעלות ליגה".

"אני לא מכיר שחקן מקצוען שעולה לשחק כדי להפסיד או שהמשחק לא חשוב לו ולכן מוריד את הרגל מהגז", אמר חיים בתגובה, והוסיף כי אין בכוונתו לקחת את אנטבי כעוזר ולמיטב ידיעתו, חברו צפוי להמשיך עונה נוספת בעפולה. "כשחקן, הסיומת של העונה בדרך כלל סידרה לי חוזים לעונות לאחר מכן. אני ויגאל שיחקנו ברמות הגבוהות, היינו חברים לפני המשחק ונישאר אחריו. אני יכול לומר שהשבוע, בניגוד לשבועות אחרים, לא נדבר על המשחק הקרוב, אבל בכל מקרה יגאל הוא ווינר בנשמה ואין מצב שהוא עולה למשחק כשהוא חושב עלי".

על הדרך הנפלאה של כפר סבא תחתיו בפלייאוף העליון הוסיף חיים: "ניצחנו חמישה משחקים וסיימנו אחד בתיקו. אם לא אנצח את עפולה לא מגיע לי לעלות, אבל אם זה יקרה אוכל לומר בפה מלא שבפלייאוף הזה היינו הקבוצה הכי טובה בליגה. יהיה משחק קשה מול קבוצה בצלמי שמשחקת את הכדורגל שלי. יחד עם זאת, אנחנו קבוצה יותר טובה ונצטרך להוכיח את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איש

    יאללה כפר סבא רק איתך יש צבע בליגה העל מנצחים ומחפשים משקיע כדי להישאר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר