אופיר חיים חוגג עלייה
אופיר חיים חוגג עלייה

אופיר חיים: "רגע מרגש כזה לא היה לי, זה ברמה של הלידות של הילדים שלי"

המאמן שהגיע להפועל כפר סבא רק לפני חודשיים וחצי והצעיד אותה לליגת העל, היה נרגש בסיום: "לא הייתי כותב תסריט כזה בחיים שלי". עידן שום הוסיף: "אני שמח שעכשיו אבא שלי יכול סוף סוף לחייך"

פורסם בתאריך: 20.5.19 22:42

למרות שלפני מחזור הסיום של הליגה הלאומית נחשבה הפועל כפר סבא לפייבוריטית ברורה להשלים את המשימה מול הפועל עפולה ולחזור לליגת העל, את התפרצות השמחה האדירה של השחקנים והאוהדים בסיום ה-2:3 הדרמטי, אף אחד לא חזה. במשך שעה ארוכה חגגו השחקנים ואנשי המועדון יחד עם האוהדים בשירה וריקודים, החגיגות נמשכו לתוך חדרי ההלבשה, כשהשחקנים השפריצו מים זה על זה וחגגו בשירה גדולה.

הבעלים, יצחק שום, לא נכח במשחק עקב הבעיות הבריאותיות מהן הוא סובל בתקופה האחרונה. בנו עידן, שלקח את המושכות בחצי השני של העונה ומנהל בפועל כיום את המועדון, הקדיש לו את עליית ההישג כשסיכם בעיניים נוצצות מהתרגשות: "מה אפשר להגיד על אבא שלי? אנשים לא יודעים מה הוא עובר, זה לא דומה למה שהוא עבר בקריירה. אנשים לא יודע כמה הוא רוצה שהקבוצה תצליח, אני שמח שעכשיו סוף סוף הוא יכול לחייך".

על ההרגשה אחרי הסיום הדרמטי של העונה, אמר שום ג'וניור: "אין מאושר ממני אחרי כל העונה הזאת, אני שמח מאוד. זה לא דומה למה שהרגשתי כשהייתי שחקן, אלה לחצים ומתחים אחרים. אני שמח מאוד בשביל הקהל וגם בשביל אבא שלי, זה כיף גדול ואני שמח שהבאנו את הקבוצה לאיפה שהיא ראויה. עכשיו נצטרך להעמיד קבוצה כמו שצריך".

המאמן אופיר חיים, שהגיע רק לפני פחות משלושה חודשים והצעיד את הירוקים לעלייה כנגד כל הסיכויים, נשמע נרגש גם הוא: "אני מאוד מאושר. מגיע לקהל המדהים הזה. מועדון מפואר מאוד שמגיע לו ליגת העל. מגיע ליצחק שום, למשה קצב, לעידן שום ולכולם. אני פחות מעניין. ידעתי שזה יהיה קשה, ידעתי שאני ויגאל אנטבי באים ממקומות של הטופ של הכדורגל הישראלי. שנינו יודעים מה זה מקצוענות, הוכחנו אופי. לא הייתי כותב כזה תסריט בחלומות שלי, שאעלה ליגה במקום שפתחתי בו את העונה".

חגיגות לתוך הלילה. צילום: רמי שלוש

חגיגות לתוך הלילה. צילום: רמי שלוש

עוד הוסיף חיים: "האמת שתכננתי לעלות פה ליגה עם עפולה, בסוף זה עם כפר סבא. תמיד האמנתי, אחרי שסיימתי בעפולה חיכיתי להצעות או מקטמון או מהפועל כפר סבא ואני שמח שכפר סבא פנתה אליי ולקחתי את זה. לקחת קבוצה שעושה שישה הפסדים רצופים ולעשות את זה, מגיע שאפו לשחקנים. הקהל הזה מטורף, מגיע לו, הרגשתי שהם כל כך צמאים ורוצים את זה. היינו צריכים לתת להם טיפה כדי שיחזרו והם חזרו בגדול".

על התחושות ברגעי השמחה אחר חיים: "אני פשוט לא יכול לתאר את התחושות, עברתי הרבה דברים מרגשים בחיים שלי ודבר כזה לא היה לי. זה ברמה של הלידות של הילדים שלי. אני לא יכול לתאר אפילו במילים. אמרו לי שנצרת עילית מובילה ו – 'וואו', מה שעובר בראש, אני לא יכול להסביר. ואז בא הגול ומשם אני לא זוכר. מגיע קרדיט להנהלה, היו שלושה הפסדים רצופים ולא שמעתי מילה משום. גם לארז בנודיס כמובן יש חלק בעלייה הזאת, הוא בנה את הקבוצה הזאת ויש לו חלק גדול בהצלחה".

כובש שער העלייה, עומר פדידה, התקשה להרגע גם דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום: "אני מאושר. אני שמח ונרגש, זה כיף גדול. עברנו עונה לא פשוטה ואני שמח שזה נגמר מתוק. כל שנייה שאתה חי צריך להאמין וזה מה שהוכחנו. זה כיף מאוד, גדלתי במועדון, זה מועדון יקר לליבי, אני שמח שזה קרה פה ויאללה נחגוג היום".

שער עלייה. צילום: רמי שלוש

שער עלייה. צילום: רמי שלוש

המגן השמאלי חיים איצרין, מהשחקנים הבולטים של כפר סבא העונה, הוסיף: "תודה לפדידה הגדול שנתן את הסיומת האדירה ולכל השחקנים. אמרתי לשחקנים במחצית שאפשר לחזור למשחק הזה, האמנו שאפשר לעשות את זה. בדקה האחרונה ידענו שעליית הליגה על הפרק ואני שמח שעשינו את זה. יש לי חמש עליות בקריירה, אני חושב שזה הספק יפה. אני מקווה שנעשה עונה יפה בליגת העל, כי זה המקום של הפועל כפר סבא".

חיים איצרין בטירוף. צילום: רמי שלוש

חיים איצרין בטירוף. צילום: רמי שלוש

שחקן מרכזי נוסף בקבוצה העונה, ג'ניה ברקמן, הוסיף: "אני לא זוכר דבר כזה בקריירה שלי. זה משחק שייזכר לעוד הרבה שנים. מה שנשאר לנו זה רק להאמין וזה מה שדיברנו בינינו. זה בא משמיים. אני יכול להגיד שבלי הקהל הזה לא היינו מגיעים לרגע הזה, כל הפלייאוף הם שמו את כל המחלוקות שהיו בצד ויש להם חלק גדול מאוד באיפה שאנחנו נמצאים. אני ממשיך עם כפר סבא לליגת העל, ללא ספק".

מאמן השוערים, קאלה דרשלר, שחגג תארים בישראל, אמר: "לא ראיתי דבר כזה בכל הקבוצות שהייתי. כל הכבוד לקהל ולהפועל עפולה שהיו קבוצה מעצבנת, חזקה, מהירה וזה אומר שגם אנטבי מאמן טוב ושכל הספקולציות לא שוות כלום. עכשיו צריך להתרכז בליגת העל, להחזיק מעמד כי מגיע לעיר כפר סבא להביא כבוד בליגת העל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר