אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רמי שלוש
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רמי שלוש

פסטיבל שירי דיכאון שהפך לפסטיבל עלייה

את הלקח הכי חשוב מהעונה האחרונה צריכים ללמוד אוהדי הפועל כפר סבא. הירוקים עלו לליגה הראשונה למרות האוהדים, ולא בזכותם

פורסם בתאריך: 21.5.19 19:28

1. אני לא יודע מה יגיד לי עכשיו אותו אוהד של הפועל כפר סבא, שהתעקש על כך שיצחק שום "לא ממש רוצה לעלות ליגה", ואני אמרתי לו שאין דבר כזה. שום רוצה גם רוצה, אבל לא תמיד הדברים מסתדרים כמו שאתה מתכנן. אז נכון שהלקח הכי חשוב ממשחק העלייה הדרמטי של הפועל כפר סבא בעפולה הוא שכדורגל משחקים עד הדקה ה-90, בעצם ה-97. נכון שגם גול עצמי מוזר יכול להחזיר אותך למשחק כשהרגליים כבדות והדברים לא הולכים. אבל הלקח הכי חשוב מהעונה הזו, בה הפועל כפר סבא חוזרת לליגת העל, צריך להיות של אוהדי הקבוצה.

2. עם כל הכבוד לנוכחות המרשימה של האוהדים הירוקים ביציע בעפולה ביום שני, צריך לזכור שבגללם, סליחה, בגלל רובם, האווירה ביציעי לויטה הייתה במהלך רוב העונה יותר של פסטיבל שירי דיכאון, מאשר של קבוצה שמתמודדת על העלייה לליגת העל. 300 אוהדים במקרה הטוב ואווירה עגומה, כשברקע בעיקר קיטורים ומחאה. זו אווירה שבטח לא עזרה לשחקנים, לארז בנודיס ובהמשך לאופיר חיים, ולכן ההישג המקצועי גדול יותר. אפשר בהחלט לומר שפרט למשחקים האחרונים של העונה, הפועל כפר סבא עלתה ליגה למרות האוהדים, ולא בזכותם.

היציע הדליל של אוהדי הפועל כפר סבא, רק לפני מספר חודשים. צילום: עזרא לוי

היציע הדליל של אוהדי הפועל כפר סבא, רק לפני מספר חודשים. צילום: עזרא לוי

3. קשה להגיד שהניהול של יצחק שום מושלם, כמו שקשה לומר את המשפט הזה על הרבה מנהלים/ בעלים אחרים. בעונה שעברה הוא טעה בגדול, טעות שלי נראית כטעות יהירה, כאשר פיטר את מסאי דגו. אבל עדיין, יצחק שום בנקודת הזמן הזו הוא כנראה האפשרות הכי טובה עבור הפועל כפר סבא. הוא לא יפרק את המועדון כמו אלי טביב, הוא לא יצהיר פתאום שהוא אוהד הפועל תל אביב ומעוניין לסייע לה. הוא גם לא ישקיע מיליונים בהפועל כפר סבא. אבל בהחלט מסוגל להחזיק את הפועל כפר סבא מעל למים, ולהתקדם איתה לאט לאט, ולקדם את מחלקת הנוער בתנאי שתהיה מאוישת באנשי מקצוע טובים בכל שכבות הגיל.

אני לא רואה את אוהדי הפועל כפר סבא מתגייסים בהמוניהם ומשלמים דמי חבר, כך שגם האפשרות של עמותת אוהדים לא נראית לי ריאלית. אני לא מתרשם מהדיבורים על כל מיני "מתעניינים" למיניהם. אני לא רואה שום תכלית במחאה שהייתה רוב העונה. זכות המחאה תמיד הייתה ותמיד תהיה, אבל אני ממליץ לאוהדי הפועל כפר סבא לחבק את הקבוצה ולא להתרחק ממנה, ולמחות בצורה ממוקדת על דברים מסוימים ולא כמחאה גורפת נגד הקבוצה.

4. בעונה שעברה אמורה הייתה הפועל כפר סבא לעלות לליגת העל תחת מסאי דגו כמאמן, עד שיצחק שום החליט מה שהחליט ובהחלטה אחת הזויה כמעט לקח את הקבוצה מליגת העל לליגה א'. אז הנה, באיחור של שנה, אמנם לחוד, הפועל כפר סבא עולה לליגת העל, וגם דגו, בזכות קידום מקצועי לאחר עונה טובה מאוד בהפועל פתח תקוה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר