אצטדיון לויטה. צילום: ניר קידר
אצטדיון לויטה. צילום: ניר קידר

דרושים תיקונים: האם הפועל כפר סבא תשחק בלויטה בעונה הבאה?

במנהלת הליגות העבירו למועדון רשימת ליקויים, שטיפולם כרוך בעלות משמעותית לקופת העירייה. "ראש העיר יפעל ככל הנדרש על מנת שהפועל כפר סבא תשחק בביתה", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 23.5.19 08:54

האם הפועל כפר סבא תארח בעונה הבאה בלויטה? במועדון קיבלו ממנהלת הליגות רשימת ליקויים שעליהם לתקן באצטדיון לויטה על מנת שיאושר לליגת העל ויעשו מאמצים לתקנם על מנת לארח בעונה הבאה בכפר סבא. הדברים העיקריים הנדרשים הם הקמת עמדת צילום שתצלם את קהל האוהדים ותעניק חווית צפייה שונה בתכלית מהחומה הכעורה והישנה מול היציע. בשל העובדה שבלויטה קיים יציע אחד על העמדה להיות מוצבת בצד השני.

עניין נוסף נוגע לקופות המיושנות שגורמות לתורים ארוכים ובלתי נסבלים ולקראת העונה הבאה הדרישות הן להקים קופות נוספות וכמו כן להנגיש את הקיימות לבעלי מוגבלויות. בנוסף על הקבוצה להכשיר מקום הן לניידות שידור שיצלמו את המשחקים והן לשימוש מערכת ה-VAR שמצריכה מיקום של ניידת נוספת בתחומי האצטדיון. חשוב להדגיש כי עיריית כפר סבא היא בעלת האצטדיון ולנכונותה להכניס את היד לכיס למען תיקון הליקויים יהיה משקל מכריע בסוגיה היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה.

יש לציין כי בפרק הזמן שעבר מאז ירדה כפר סבא לפני שנתיים, נפתרה בעיה משמעותית נוספת עם התקנתם של לוח תוצאות ושעון כמתחייב. "בהפועל כפר סבא חייבים לעמוד בתקנים כדי שתהיה חוויה מהנה הן לצופה בבית והן לצופה באצטדיון לויטה", נמסר ממנהלת הליגות. "בקבוצה מודעים לתנאים הנדרשים וכעת אנחנו ממתינים לראות כיצד יפעלו בנושא".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "אנו גאים בקבוצת הפועל כפר סבא על הישגיה ועלייתה לליגת העל בכדורגל. ראש העיר הנחה את סגנו ומחזיק תיק הספורט דני הרוש להיפגש עם נציגי מנהלת הליגה לדיון בנושאים אלה. במסגרת זו ראש העיר יפעל ככל הנדרש על מנת שהפועל כפר סבא תשחק בביתה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילון

    פינוי בינוי,איצטדיון לויטה חייב פינוי בינוי.
    השטח בעל פוטנציאל גבוה.
    האיצטדיון עצמו ישן.
    עוד טלאי ועוד טלאי!! יאללה איצטדיון חדש!!!

  2. יויו

    מדוע לא לנסות לאחד את עיריית רעננה ועיריית כ"ס להשקיע יחד באצטדיון לוויטה ולשחק במגרש המשופץ שתי הקבוצות בליגת העל .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר