טל מכלוף. צילום: עזרא לוי
טל מכלוף. צילום: עזרא לוי

ברקמן, מכלוף, פורת, קוקו ושלח ימשיכו בהפועל כפר סבא בעונה הבאה

עם חזרתו של אופיר חיים מחו"ל, הירוקים רוצים לסגור קודם כל עם השלד מהעונה שעברה. גם עומר פדידה וטריקו גטהון יישארו, יהב אפריאט יחזור מהשאלה

פורסם בתאריך: 4.6.19 15:51

הפועל כפר סבא העבירה הילוך בכל הנוגע להכנות בעונה הבאה בליגת העל ומאז שובו של המאמן אופיר חיים מחופשה פרטית בחו"ל בתחילת השבוע מקיימים ראשי הקבוצה מרתון פגישות ודיונים לגבי פניה של העולה הטרייה, שהחליטה להתבסס בעונה הבאה על השחקנים מהעונה האחרונה.

רוב שחקני הסגל מהעונה החולפת ימשיכו בקבוצה, בין אם הם מחזיקים בחוזה ובין אם הוחלט לממש את האופציה להמשך ההתקשרות עמם. הרשימה הארוכה כוללת, את גל פורת, עומר פדידה, בנג'מין קוקו, טום שלח, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן, טריקו גטהון והצעירים לב כהן, דן אבוטבול, דני רוזנבליט והשוער יגאל בקר.

אליהם מצטרפים המגן השמאלי נירן רוטשטיין שחתם לאחרונה והקשר יהב אפריאט, ששב מהשאלה להפועל מרמורק. בקבוצה מעוניינים להשאיר גם את החלוץ הניגרי פיטר אוניקאצ'י ובין הצדדים מתנהל מו"מ. שני שחקנים נוספים שצפויים לסכם על המשך דרכם בקבוצה הם קווין ריינשטיין ודן עזריה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון כהן

    הבחירות לראשות העיר תמו הבטחות לטיפול בשכונות הובטחו על ידי הראשים לפניי הבחירות ולא נעשה שום טיפול לא נקיון ולא טיפול במצוקת האנשים שגרים בשכונת יוספטל זבל על המדרכות ובחצרות חולדות וגוקים למכביר האים ההבטחות היו לשב או שיטחילו לבצעה טיפול מסיבי בכל מה שנעשה אין בניקיון ואין בכל מה שקורה טיפול במעדונים ובמצוקת הילדים שיהייה להם מה לעשות אחרי הלימודים הבטחות וטיפול עין אני כולי תקווה שהראשים יתעשטו וירימו את הכפפה ויגיעו כמו בימיי הבחירות ויראו מה שנעשה ברחובות ובחצרות כי מצבה של השכונה קשה מאווד לא רק שהיו צריכים קולות היו פה בשכונה שכונת הדרים לא יותר טובה מיוספטל אף מקום העיר לא יותר טובה מיוספטל קדימה תגיעו ותראו מה שנעשה פו ויפה שעת אחת קודםארנוננה כל אזרח משלם אבל יש אנשים שלא גומרים את החודש וחיים על קציבה של ביטוח לאומי ולא יכולים לשלם לגינון או צמחייה בחצרות אני חיי פו בשכונה וליבי נחמץ מליראות את מצבם של הביינים והחצרות ומרכז דוד והקולנוע הנטוש שאין צבע והכל נראה עזוב ומכוער

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר