איתמר ישראלי. צילום: עזרא לוי
איתמר ישראלי. צילום: עזרא לוי

ישראלי ושקל עלולים לעזוב את הפועל כפר סבא, במועדון מחפשים שוער זר

למרות יכולת טובה של השניים בעונה האחרונה, עתידם במועדון לא ברור, כמו גם של חיים איצרין. עפולה מערימה קשיים על מעברו של רוצ'ט

פורסם בתאריך: 5.6.19 14:40

בעוד הפועל כפר סבא צפויה להשאיר לקראת העונה הבאה בליגת העל את מרבית שחקני הסגל שלה, מי שמתנדנדים הם השוער איתמר ישראלי, המגן השמאלי חיים איצרין והקשר עומרי שקל. לגבי רכש, בראש סדר העדיפויות נמצא שוער זר והמאמן חיים החל לתור אחר מועמדים פוטנציאליים. לצדו, צפויה הקבוצה לעבות את הסגל בשלושה זרים נוספים, כאשר במידה ולא יגיעו להבנות עם פיטר אוניקאצ'י, יצורפו ארבעה זרים.

בנוסף, בקבוצה צפויים לצרף 3-4 שחקנים ישראלים כאשר בראש הרשימה נמצא הקשר אדריאן רוצ'ט, ששיחק תחת חיים בהפועל עפולה. הקשר מעוניין להגיע לכפר סבא, אך הנושא לא פשוט שכן רוצ'ט מצוי תחת חוזה ובעפולה לא מתלהבים לשחררו. שמו של החלוץ שלומי אזולאי עלה כמועמד, אך הוא לא צפוי להצטרף.

בנושא הצוות המקצועי בודק חיים מספר אפשרויות לעמדת עוזר המאמן, לאחר שהבעלים בפועל, עידן שום, החליט כי אינו מעוניין שאורן קריספין ישמש במקביל כעוזר בבוגרים וכמאמן קבוצת הנוער מחשש שהמחלקה תיפגע ועל כן יתמקד האחרון בנוער בלבד. כזכור, יתרכז העונה שום ג'וניור בניהול בלבד כשאת מקומו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער תפס אסף נמני.

אורן קריספין. צילום: זאב שטרן

אורן קריספין. צילום: זאב שטרן

"מחלקת הנוער היא הלב של המועדון ומן הסתם אמשיך להיות מעורב ומחובר אליה", אמר עידן שום. "בגלל נפח העבודה הגדול היה חשוב לי להביא איש מקצוע מוערך ואני שמח שנמני איתנו". על העונה שבפתח הוסיף שום: "נפח העבודה והדרישות בליגת העל לא דומות ללאומית וברור שגם האנרגיות אחרות. יש סיפוק גדול לעשות זאת על הבמה המרכזית, אבל בסופו של דבר הכי חשוב שנעמיד קבוצה טובה ונעבוד קשה כדי שזה יקרה".

הקבוצה תצא למחנה אימונים טרום עונתי בפולין בין ה-15 ל-23 ביולי. משרד הכרטיסים "לאן" שעובד עם מרבית הקבוצות בליגת העל, יהיה אחראי על מכירת הכרטיסים והמנויים בעונה הקרובה, כאשר המחירים צפויים להתפרסם במהלך השבוע הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מתן

    לצערי הנדנדה תמשך. עם סגל כזה הפועל כפר סבא לא תוכל להתמודד בליגת העל.

  2. שקל ואיתמר

    הם היו מהטובים שנה שעברה אסור בשום אופן לוותר עליהם שניהם חשובים מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר