קווין ריינשטיין עם בנו ליאם
קווין ריינשטיין עם בנו ליאם

החודש הגדול של קווין ריינשטיין. ראיון

בגיל 28 יקבל הקשר את ההזדמנות האמיתית הראשונה שלו בליגת העל, כשהאריך את חוזהו בהפועל כפר סבא. בראיון הוא מספר על החודש החלומי שכלל את לידת בנו ועליית הליגה המרגשת בעפולה, הדרך היום-יומית הארוכה מנהריה והילדות בקבוצה בה גדל דייגו מראדונה

פורסם בתאריך: 13.6.19 12:13

רצף ההצלחות והשמחות שחווה תוך פרק זמן קצר קווין ריינשטיין החלו הרבה לפני חגיגות העלייה הדרמטיות לליגת העל של הפועל כפר סבא. הקשר האחורי כבש שער בלתי נשכח מ-35 מטר לחיבורים של הפועל קטמון ב-22 באפריל בניצחון החוץ 0:3 במסגרת המחזור ה-33, אבל לא רבים יודעים שהייתה זו מתנה ראויה ביותר לרגל לידת בנו בכורו ליאם, שהגיח לאוויר העולם מספר ימים קודם לכן.

"אם ליאם היה נולד ביום שני (יום המשחק, א"ב) בכלל לא הייתי מגיע", הוא מספר בחיוך בראיון ל"ספורט צומת השרון". "התרגשתי מאוד ואני שמח שכל החבילה הטובה הזו הגיעה יחד". חודש פחות יומיים לאחר מכן הגיע אותו משחק בלתי נשכח בעפולה. "גם בדקה ה-97, במהלך האחרון של המשחק, צריך לדעת לעלות ליגה", הוא משחזר. "כשהיינו בפיגור שני שערים בהפסקה היה הרבה לחץ על השחקנים והרגליים היו כבדות, אבל אופיר חיים ביקש שניתן הכל ב-45 הדקות שנשארו לעונה הזו. כולם האמינו בנו והרימו אותנו ובסוף זה הצליח. אסור לשכוח שהתחלנו את הפלייאוף במקום החמישי כך שאפילו אם היינו מאבדים משחק אחד בדרך זה לא היה קורה".

קווין ריינשטיין בחגיגות העלייה. צילום: רמי שלוש

קווין ריינשטיין בחגיגות העלייה. צילום: רמי שלוש

פתיחת העונה הייתה פחות אופטימית עבור ריינשטיין. "היו לי כמה משחקים לא טובים, אבל לא התרגשתי מזה, האמנתי בעצמי ולרגע לא חשבתי לעזוב", הוא אומר. "לפעמים כשלא הולך האשמה נופלת על שחקן זה או אחר ובשלב מסוים זה הגיע אלי, אבל עליתי כמה פעמים ליגה ועשיתי משהו בכדורגל. אני חזק מנטלית, המשכתי לעבוד קשה ולא נתתי לזה להשפיע עלי". עם 34 הופעות בכל המסגרות, גם בצוות המקצועי של כפר סבא יודעים היטב מי העוגן בקישור האחורי והנהלת הקבוצה מיהרה להחתימו לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת. הווה אומר, הזדמנות להוכיח את עצמו כשחקן לגיטימי בליגת העל.

מארחנטינוס ג'וניורס לכפר סבא

קווין ריינשטיין (28) נולד בבואנוס איירס, ארגנטינה. נשוי ללסלי וכאמור אב טרי לליאם. כבר בגיל 5 החל לבעוט להנאתו בחפץ העגול וכעבור שנה הצטרף לארחנטינוס ג’וניורס, בה גדל גם השחקן שהעריץ בילדותו והיווה עבורו מודל לחיקוי, דייגו ארמנדו מראדונה. ריינשטיין זכה עם הקבוצה באליפויות וגביעים. תחילה שיחק כחלוץ ועם השנים הוסט לעמדות הגנתיות יותר. "כל הילדים מתחילים בתור חלוצים", הוא צוחק. "אחר כך שיחקתי פליימייקר וכשהגעתי לארץ עשו ממני קשר 50:50".

קווין ריינשטיין. צילום: עזרא לוי

"עשו ממני קשר 50:50". ריינשטיין. צילום: עזרא לוי

בדצמבר 2002, כשהיה בן 11, עלה לישראל ומשפחתו השתקעה בנהריה, בה הוא מתגורר עד היום בסמוך להוריו ולמשפחתה של אשתו. על הנסיעות הארוכות לשרון לא תשמעו אותו מקטר. "זו העבודה, מסתדרים", אמר. לאחר מספר שנים במחלקה הצעירה של הפועל נהריה נחת בגיל 15 בהפועל עכו. בעונת 2010/11, בה שיחקה עכו בליגת העל, בלט ריינשטיין עם שמונה שערים בליגה הארצית לנוער והמאמן ירון הוכנבוים העלה אותו לבוגרים. קצת אחרי יום הולדתו ה-20 הופיע שלוש פעמים במדי הקבוצה בליגה הבכירה ובסך הכל צבר 32 דקות כמחליף במשחקי החוץ מול מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע ובבית מול הפועל חיפה.

"כשעליתי לבוגרים הרגשתי שזכיתי במיליון דולר", הוא נזכר בחיוך. בהמשך ירד ריינשטיין במורד הליגות, אך הפך במקביל לקבלן עליות. מסע הנדודים שלו כלל עליות ליגה עם הפועל עפולה ועירוני נשר מליגה א' לליגה הלאומית וכן עלייה עם הפועל עכו לליגת העל. לפני שעבר לכפר סבא, בה רשם עלייה רביעית במספר, שיחק במכבי הרצליה ונשר עמה מהלאומית לליגה א'. עוד עבר בליגות הנמוכות בהפועל הרצליה, בה כבש תשעה שערים בטרם הודחה הקבוצה בחצי גמר הפלייאוף המחוזי מול הפועל בית שאן, מ.ס כרמיאל/צפת מליגה א' והפועל כפר קנא מליגה ב'.

קווין ריינשטיין. צילום: עזרא לוי

המסע מגיע לליגת העל. ריינשטיין. צילום: עזרא לוי

לאחר לא מעט טלטלות וחוסר יציבות, הגיע כעת זמנו לקצור את הפירות בליגה של הגדולות. "אני מכוון הכי גבוה שאפשר ומאוד מתרגש לשחק בליגת העל", מסכם ריינשטיין. "מבחינה אישית אני רק רוצה להתחיל את העונה הכי טוב, לשחק כמה שיותר ולהיות שחקן לגיטימי. נראה מה יהיה בהמשך. מבחינה קבוצתית אני מאמין שכפר סבא תבנה קבוצה חזקה שתוכל להתמודד על מקום בפלייאוף העליון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר