אדיר הרוש במעמד החתימה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
אדיר הרוש במעמד החתימה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

"האתגר הוא להחזיר את הפועל כפר סבא בכדורסל לליגה הלאומית"

אחרי הירידה המאכזבת לליגה השלישית בכדורסל, הירוקים ינסו לשוב לליגת המשנה. האחים אריאלי הצטרפו, כמו גם אדיר הרוש, שאמר: "בונים קבוצה חזקה"

פורסם בתאריך: 19.6.19 15:15

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא, שתשחק בעונה הקרובה במחוז הצפון של הליגה הארצית, נמצאת בעיצומו של בניית הסגל. הרכש המשמעותי עד כה הוא הגארד אדיר הרוש (29, 1.88 מ'), אחיו של כדורסלן הפועל חולון שלומי. הרוש גדל במחלקת הנוער של כפר סבא ובמשך שלוש עונות – 2012-2014 – שיחק בקבוצת הבוגרים בליגה הלאומית. עוד עבר בנתניה ורמת השרון ואשתקד שיחק בחדרה בליגה הארצית.

"האתגר הוא להחזיר את כפר סבא לליגה הלאומית וזה מה שאנחנו רוצים לעשות", אמר הרוש. "יהיה שילוב של שחקנים מנוסים מהליגה הלאומית והארצית יחד עם צעירים מקומיים. בונים קבוצה חזקה כשהמטרה היא רק לעלות ליגה". שחקני רכש נוספים שחתמו בקבוצה הם האחים טמיר ולירז אריאלי. טמיר (29, 1.90 מ') גדל במכבי חיפה ושימש בעבר כקפטן נבחרות הנוער והעתודה של ישראל. בליגת העל צבר ניסיון במדי ברק נתניה, הפועל תל אביב, הפועל חולון ומכבי ראשון לציון. בכפר סבא שיחק בעונת 2017/18 וכעת שב לקדנציה שנייה במועדון.

לירז (26, 1.86 מ') שיחק בעבר בליגה הלאומית ובשנתיים האחרונות ברמת השרון וצפת מהארצית. הרכזים המקומיים עילי שאול, שכבר שולב אשתקד בבוגרים כשהיה תלמיד בכתה י"ב ורועי פריצקי, יצטרפו לסגל. שחקני הבית אפי טיומקין ואופק סירקיס ימשיכו וצפויים לקבל דקות משמעותיות. את הקבוצה יאמן שחף תור, ששימש בשנתיים האחרונות כעוזר המאמן של הוד בן הרצל ובעשר השנים האחרונות אימן במחלקת הנוער של האגודה. תור, 32, זכה בין היתר בגביע המדינה לכתות ט', אימן את קבוצת הנוער-על ובעונה החולפת הגיע לגמר גביע המדינה ולרבע גמר הפלייאוף (כיתות י').

"כבוד גדול עבורי לאמן את הקבוצה הבוגרת של הפועל כפר סבא", אמר תור. "האתגר שונה מהשנים האחרונות כי מן הסתם אנחנו רוצים לעלות ליגה. עד עכשיו החתמנו שלושה שחקנים ואני מקווה שאחרי ההחתמות הבאות נקבל תמונה כוללת לגבי איך תיראה הקבוצה". הוד בן הרצל, שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה, נשאר במועדון וידריך את קבוצת הנוער שתשחק בשתי מסגרות במקביל – הליגה הראשונה לנוער וליגת התיכונים כנבחרת תיכון כצנלסון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר