חיים איצרין. צילום: עזרא לוי
חיים איצרין. צילום: עזרא לוי

"להרבה אנשים מוזר שאני לא ממשיך בהפועל כפר סבא, קצת הזוי לקחת שחקן שלא שיחק שנה"

למרות שהיה אחד השחקנים המשמעותיים במסע העלייה של הירוקים לליגת העל, המגן חיים איצרין לא ימשיך במועדון. אחרי שחתם בהפועל עפולה הוא מדבר על היחסים עם המאמן ("כנראה אני ואופיר חיים לא באותו ראש"), הודעת השחרור ("אפילו לא הודיעו לי ישירות") והאכזבה ("ציפיתי שיכבדו אותי")

פורסם בתאריך: 20.6.19 10:57

ההחתמה הראשונה של הפועל כפר סבא עם תחילת ההערכות לחזרתה לליגת העל, הייתה של המגן השמאלי נירן רוטשטיין, שרשם העונה שלוש הופעות בלבד בעונה האחרונה במדי קריית שמונה, וגם הן במסגרת גביע הטוטו. מי שהופתע מאוד מהמהלך הוא חיים איצרין, שמשחק על המשבצת של רוטשטיין והיה אחד הבולטים בעונה החולפת בכפר סבא עם שישה שערים וכמות זהה של בישולים.

"להרבה אנשים מוזר שאני לא ממשיך בכפר סבא", אומר איצרין בראיון ל"ספורט צומת השרון". "לא רק שציפיתי להיות בין הראשונים שמאריכים להם את החוזה ומדברים איתם עוד לפני סוף העונה, אלא שחשבתי שיבואו כבר בינואר ויפתחו לי את ההסכם אחרי חצי העונה הטובה שהייתה לי ולקבוצה". על ההחתמה של רוטשטיין שמע איצרין ממקום חופשתו בתאילנד. "אני אישית לא מכיר אותו, אבל נראה לי קצת הזוי לקחת שחקן שלא שיחק שנה ולהביא אותו להיות מגן שמאלי ראשון בקבוצה שעולה לליגת העל, אבל קטונתי מלהבין דברים בכדורגל שלנו. מה שכן למדתי מכל השנים שלי בכדורגל הוא שהכל יכול לקרות".

חיים איצרין. צילום: עזרא לוי

חיים איצרין. צילום: עזרא לוי

הסיבה לסיום דרכו במועדון, לפי איצרין, נעוצה בתאקל שהיה בינו לבין המאמן אופיר חיים. במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בליגה הסדירה פגשה כפר סבא בחוץ את נס ציונה ונוצחה 2:1. חיים הורחק כבר בשלב מוקדם בגין דיבורים מיותרים ואילו איצרין פנה בשלב מסוים למאמן הכושר, מאיר אלימלך, שניהל את המשחק במקומו ותהה מדוע הקבוצה ביצעה חילופים למרות ששיחקה טוב. במחזור פתיחת הפלייאוף נעדר איצרין בגין צהובים ובמשחק שלאחר מכן הועדף על פניו בהרכב טריקו גטהון. בדיעבד הבין איצרין שחיים נפגע מדבריו והתנצל. "

אמרתי את הדברים לא במטרה לפגוע ולא כביקורת אישית כלפיו, אלא כשחקן הכי ותיק בקבוצה שרוצה את טובתה", מסביר המגן. "הרגשתי שאני יכול לומר מה אני חושב לצוות המקצועי וגם ארז בנודיס היה מתייעץ איתי. ברור שבסופו של דבר המאמן מקבל את ההחלטות, אבל כנראה שאני ואופיר לא באותו ראש. שוחחנו ואמרתי לו שעם כל הכבוד אני לא עוד שחקן בקבוצה הזו ואם הוחלט שאני לא משחק אפשר היה לבוא ולהגיד לי לפני. יש דרך לעשות דברים ואני מצפה ממאמן שגם היה שחקן להבין אותם".

איצרין שב להרכב והמשיך להציג יכולת גבוהה, אבל בשורה התחתונה המשקעים נותרו והוחלט שלא להמשיך עמו את ההתקשרות. חיים אמור היה ליצור עמו קשר ולבשר לו על ההחלטה, אבל בחר שלא לעשות זאת ורק לפני שלושה ימים מי שעדכן את איצרין רשמית שלא ימשיך (הריאיון נערך ביום ראשון, א"ב) היה המנהל בפועל, עידן שום. כזכור, הקבוצה הודיעה על החתמתו של רוטשטיין ב-29 במאי, תשעה ימים לאחר משחק העלייה מול הפועל עפולה. "זה קצת מבאס אחרי העונה הטובה שהייתה לי", אומר איצרין. "אפילו לא הודיעו לי ישירות על ההחלטה. הייתי בקשר עם המנכ"ל משה קצב בזמן החופשה שלי והוא אמר לי שאופיר בחו"ל ואין שום דבר חדש. אחרי חמש דקות ראיתי שהחתימו מגן אחר".

אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

איצרין נשמע פגוע מאוד מהתנהלות המועדון מולו. "שוב, יש דרך לעשות כל דבר. אפשר היה לקרוא לי, לשבת על כוס קפה ולהגיד לי 'חיים, אתה לא מתאים לנו מקצועית לליגת העל'. זה לא בקטע רע, אבל אתם הפועל כפר סבא וכל הזמן אומרים שאתם מועדון גדול. הייתי אומר להם תודה רבה ושלום. אחרי הכל, נהניתי מאוד עם האנשים בכפר סבא, הן עם השחקנים והן עם ההנהלה, ואני חושב גם שכולם נהנו ממני. הבנתי מעידן שום שאופיר חיים אמור היה לדבר איתי אבל לא עשה את זה. אם היה מתקשר או לא כבר לא היה משנה הרבה כי ההחלטה התקבלה. בסופו של דבר, אף אחד לא חייב לאף אחד כלום בכדורגל, אבל בקטע שבין אדם לאדם ציפיתי שיכבדו אותי".

איצרין לא חיכה להודעה הרשמית על שחרורו וחתם בהפועל עפולה, אותה ידריך פליקס נעים. מגרשו הביתי בעונה הקרובה יהיה זה בו חגג עלייה לפני כחודש בלבד. "ממשיכים הלאה והלכתי למקום שרצה אותי. זו עוד תחנה בחיים", הוא מסכם. "רציתי להמשיך בכפר סבא כי כיף להמשיך לבמה המרכזית עם קבוצה שעלית איתה ליגה. אני מאחל למועדון בהצלחה, מקווה שיעמדו במטרות שלהם ולא ישחזרו את הסטטיסטיקה של עונה לעלות ועונה לרדת. צריך ליצור יציבות, להישאר כמה שנים בליגה ואחר כך אולי להעלות ציפיות. בכל מקרה, מגיע לשומי קצת נחת אחרי מה שעבר גם מבחינה בריאותית וגם מבחינת הכדורגל ואשמח שיהיה לכפר סבא רק טוב".

מהפועל כפר סבא נמסר: "אנו מודים לחיים איצרין על תרומתו למועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר