מימין: אצטדיון לויטה, אצטדיון המושבה. צילומים: עזרא לוי, זאב שטרן
מימין: אצטדיון לויטה, אצטדיון המושבה. צילומים: עזרא לוי, זאב שטרן

מסתמן: אצטדיון לויטה לא יאושר לתחילת העונה, הפועל כפ"ס תארח במושבה

למרות התחזיות המוקדמות, אצטדיון לויטה המיושן צפוי שלא להיות מאושר לקראת העונה הבאה בליגת העל. הירוקים צפויים לנדוד מהעיר ולשחק בפתח תקוה. "אם יהיה שיפוץ, במקרה הטוב הוא יהיה בתחילת העונה הבאה", אמרו במועדון. בעירייה טרם מסרו תגובה

פורסם בתאריך: 25.6.19 19:01

הפועל כפר סבא תפתח רשמית את אימוניה ביום חמישי לקראת עונת 2019/2020. נושא אקוטי שמטריד את מנוחתו של הקהל הכפר סבאי נוגע לעובדה שבניגוד לתחזיות המוקדמות, אצטדיון לויטה לא יאושר ככל הנראה לליגת העל ועל כן צפויה כפר סבא לארח את משחקי הבית באצטדיון המושבה בפתח תקוה. בדיקה מעמיקה יותר גילתה שרשרת בעיות וליקויים שבעירייה אין אפשרות לתקן בפרק זמן קצר כל כך על מנת לעמוד בדרישות ובסטנדרטים של מנהלת הליגות, וגם אם יוחלט בסופו של דבר להשקיע בשיפוץ נרחב, הדבר ייעשה במועד מאוחר יותר.

בין השאר מדובר בעמדת שידור מול היציעים המותאמת לצרכים של חברת צ'רלטון, שבתנאים הנוכחיים אינה יכולה לשדר משחקים בלויטה במתכונת דומה לזו שהייתה בערוץ הספורט בליגה הלאומית. בנוסף לא נמצא מקום לרכב ולציוד הדרושים למערכת ה-VAR וכן מתחם הקופות לא מאורגן ולא ערוך לקלוט 5,000 איש, התכולה המקסימלית של האצטדיון. עם זאת, בכפר סבא עדיין מחכים לתשובה סופית מהעירייה באשר לדרכי הפעולה בנושא בטרם יפנו רשמית לסגור את האירוח במושבה, כשמן הסתם עלות כל משחק מחוץ לכפר סבא צפויה להכביד על ההוצאות ומוערכת בכמה עשרות אלפי שקלים.

"גם אם יהיה שיפוץ, במקרה הטוב הוא יתבצע בתחילת השנה הבאה", אמרו בכירים במועדון. "עד אז לא המנהלת לא תאשר את לויטה ולא תהיה לנו אפשרות לשחק בכפר סבא. כמו שזה נראה כרגע נשחק באצטדיון המושבה". "כל האצטדיונים בליגת העל טובים ומאפשרים לפתח משחק כדורגל ואנחנו נסתדר בכל מגרש", אמר המאמן אופיר חיים. "איפה שזה לא יהיה, אני מקווה שהקהל יגיע בהמוניו ויתמוך בנו. נתמודד עם כל מה שצריך ואני מקווה שנציג קבוצה צעירה ורעבה שתרצה תמיד יותר מהיריבה וגם תצליח". כזכור, כפר סבא תהיה חופשית במחזור הפתיחה של גביע הטוטו ותשחק לראשונה במחזור השני של המפעל ביום רביעי, ה-31 ביולי, מול הפועל חדרה. בשל העובדה שכפר סבא "תארח" את ההתמודדות, מיקום המשחק טרם נקבע.

תגובת עיריית כפר סבא תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אא

    בשורה משמחת.במושבה גם יגיע יותר קהל וההכנסות יגדלו משמעותית.

  2. שמעון כהן

    אדון רפי סער נבחרתה ברוב קולות לייצג את העיר וקבוצת הפועל כפר סבא חלק מאוד נדבח מהעיר שהיא מיצגת את העיר בספורט אנה מימך וכול הנוגעים בדבר תרים את הכפפה ותציל את האוהדים ואת הקבוצה מנזקים מלשחק בהרים אחרות זה נזק מאווד גדול לבעלים של הפועל כפר סבא ההשקעה בקבוצה תרד לטימיון כי גם כחה אין לבעלים כסף להשקיע בקבוצה ובקח אנו נרד ליגה שוב כי הרבה מאווד כסף ילך להרים אחרות במקום שיכנס לקופת העיר אנו אהודים פונים לליבך ולערייה שאתה מייצג תיפעל שהקבוצה תשחק עוד העונה בעיר שאנו חיים בא וגהים מאווד בקבוצה שלנו הפועל. כפר סבא בהצלחה העונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר