שחקני הפועל כפר סבא באימון הבכורה. צילום: רמי לוי
שחקני הפועל כפר סבא באימון הבכורה. צילום: רמי לוי

הפועל כפ"ס ערכה את אימון הבכורה, חיים: "רוצים להיות הפתעת העונה"

הירוקים פתחו עונה לעיני כעשרים אוהדים בלבד. שחקני הרכש לקחו חלק באימון, המאמן הבטיח: "יגיעו עוד 3-4 שחקנים". ישראלי: "פלייאוף עליון זאת מטרה, החובה להוכיח עליי"

פורסם בתאריך: 27.6.19 18:30

הפועל כפר סבא פתחה היום (חמישי) את אימוניה לקראת עונת 2019/20 בליגת העל. החום הכבד, ואולי העדר השמות הנוצצים בשלב זה, גרמו לכך שכעשרים אוהדים בלבד הגיעו ללוות את הקבוצה באימון. שחקני הרכש החדשים סודיק אטנדה, בן לביא, רוי רונן, מחמוד יוסף ונירן רוטשטיין לקחו חלק באימון, כאשר החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו יצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר.

סודיק אטנדה. צילום: רמי צור

סודיק אטנדה. צילום: רמי לוי

הקשר יהב אפריאט, שהושאל בעונה שעברה להפועל מרמורק, לקח חלק באימון, בעוד שעומרי שקל, אחד המצטיינים בעונה שעברה, לא ימשיך ככל הנראה בקבוצה ולא לקח חלק באימון. הבעלים יצחק שום ובנו עידן הגיעו גם הם לאימון הבכורה.

יצחק שום באימון. צילום: רמי צור

יצחק שום באימון. צילום: רמי לוי

המאמן אופיר חיים, שנראה נרגש, אמר עם פתיחת האימון: "אני מתרגש מאוד, לבנות קבוצה בפעם הראשונה בליגת העל זה אתגר וכיף גדול. הסגל עוד רחוק מלהיות סופי, אנחנו בתחילת הדרך ואני מאמין שנהיה קבוצה טובה השנה. אני אבנה את הסגל השנה על שחקנים רעבים ולאו דווקא שמות. צריך לאזן את הקבוצה עם שחקנים עם ניסיון, אבל הדבר שמוביל אותי זה שהשחקנים ירוצו בלי סוף במגרש, שישחקו כאילו זה המשחק האחרון בחיים שלהם וככה נוכל להתמודד עם כל קבוצה".

באשר לשאיפות הרכש אמר חיים: "אני לא יודע במדויקעוד כמה שחקנים נצרף, משהו כמו 3-4. אני מחפש שחקן התקפה, שחקן קישור אחורי וכל שחקן טוב שנראה שנוכל לצרף, נצרף. יהיו עוד הרבה שינויים בתקופה הקרובה ומה שיוביל אותנו בעונה הקרובה זה הרעב".

אופיר חיים. צילום: רמי צור

אופיר חיים. צילום: רמי לוי

על העובדה כי חלק גדול מהסגל מהעונה שעברה נשאר גם העונה אמר המאמן: "הייתי שלושה חודשים בקבוצה ולאורך כל התקופה שיחקנו טוב, גם כהפסדנו בשלושת המשחקים הראשונים הקבוצה שיחקה טוב. הסיום של העונה גרם לי להבין שהשחקנים פה מתאימים לליגת העל, זאת לא הליגה המפחידה של פעם ולכן אני מאמין בשלד הקיים, נצטרך לפגוע בינגו עם שחקני הרכש כדי לכוון גבוה בליגה".

על העובדה שעומרי שקל, מהמצטיינים בעונה שעברה, לא ימשיך, אמר המאמן: "עומרי הוא שחקן שאני מאוד אוהב, אבל אני מחפש שחקנים בתפקיד הזה שיעשו את ההבדל. הוא שחקן מצוין ואני מעריך אותו מאוד. יש לו מקום בסגל אבל אני מחפש מישהו מעל הרמה, שיוביל את הקבוצה הזאת".

אופיר חיים. צילום: רמי צור

אופיר חיים. צילום: רמי לוי

התחילו קשוח. צילום: רמי צור

התחילו קשוח. צילום: רמי לוי

שחקני הפועל כפר סבא אימון. צילום: רמי צור

שחקני הפועל כפר סבא אימון. צילום: רמי לוי

בכל הנוגע למטרות, חיים הקפיד שלא לצאת בהצהרות: "אני חושב שכרגע מוקדם לדבר על פלייאוף עליון, אני מסתכל רק על המשחק הראשון, איך אנחנו מנחים אותו. אני לא אגיד שהמטרה היא להישאר בליגה, אני מאוד מאמין בקבוצה שתהיה פה והמטרה היא להיות הפתעת העונה".

השוער איתמר ישראלי, שיקבל את המושכות העונה בין הקורות, אמר: "הסגל עוד לא שלם, יש פה הרבה בחורים צעירים, הרבה שחקנים שחזרו מהשאלה ועוד מוקדם לדעת איך ניראה. בכל הקבוצות זה רק מתחיל לקבל צורה ואני מאמין בצוות פה אני בהחלט מאמין שאהיה השוער הראשון קיבלתי מהפועל כפר סבא הזדמנות גדולה מאוד, אני שמח ועכשיו החובה עליי להוכיח".

איתמר ישראלי. צילום: רמי צור

איתמר ישראלי. צילום: רמי לוי

על המטרות העונה אמר השוער: "כמה שיותר גבוה, פלייאוף עליון זאת מטרה שאני באופן אישי מציב לעצמי ואני מאמין שככה חושב גם הצוות".

סגל הפועל כפר סבא כרגע כולל את: איתמר ישראלי, יגאל בקר, דן דרורי, גל פורת, טום שלח, נירן רוטשטיין, טל מכלוף, ג׳ניה ברקמן, סודיק אטנדה, בן לביא, לב כהן, דני רוזנבליט, קווין ריינשטיין, דן עזריה, יהב אפריאט, עומר פדידה, טריקו גטהון, בנג׳מין קוקו, דן אבוטבול, יוחאי קריב, מחמוד יוסף ורוי רונן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר