איתי קרביוב. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
איתי קרביוב. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

החתמות מרשימות להפועל כפ"ס בכדורסל: יותם שירן ואיתי קרביוב הצטרפו

הירוקים עם הצהרת כוונות חד משמעית לקראת העונה בליגה הארצית, בדמות שני השחקנים עם הרקורד המרשים. "זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להגשים את המטרות שלנו העונה", אמר המאמן שחף תור

פורסם בתאריך: 30.6.19 12:32

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא ממשיכה לחדש את פניה לקראת העונה הקרובה בליגה הארצית וביצעה לאחרונה שתי החתמות מעניינות המעידות על רצינות כוונותיה לשוב לליגת המשנה בעונה הקרובה. הראשונה היא זו של יותם שירן (28, 1.98 מ'), ששיחק בעבר במשך שלוש עונות בהפועל תל אביב, עלה עמה לליגת העל והמשיך לשחק בה גם בליגה הבכירה. כמו כן ברזומה שלו מספר קבוצות בליגה הלאומית, האחרונה שבהן אליצור נתניה, בה שיחק אשתקד.

ראוי לציין כי בתחילת הקריירה עבר שירן בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. "אני שמח מאוד שהצלחנו לצרף את יותם, זה משהו שסימנו בתחילת הקיץ", התייחס להחתמה המאמן שחף תור. "מדובר בשחקן שהיה ברמות הכי גבוהות בכדורסל הישראלי ואין לי ספק שנהנה הן מאישיותו והן מיכולותיו המקצועיות".

שובר שוויון נוסף שנחת בכפר סבא בסוף השבוע שעבר הוא איתי קרביוב (34, 1.98 מ'), מניה בטוחה בליגה השלישית. בעונה החולפת הוביל קרביוב את א.ס רמת השרון לאליפות מחוז הצפון בארצית והיה גורם משמעותי בשובה ללאומית לאחר שנתיים, כשהצטיין בסדרת הגמר בה גברה הקבוצה 1:2 על הפועל מגדל העמק/יזרעאל. בעונת 2013/14 עלה מהליגה השלישית לשנייה כששיחק במכבי רעננה ונבחר לשחקן העונה בליגה הארצית לא פחות מארבע פעמים בשנים האחרונות בארבע קבוצות שונות – רעננה, בת ים, נתניה ורמת השרון.

"קרביוב הוא שחקן שכל קבוצה רוצה אצלה ואני שמח מאוד שהוא בחר להיות חלק ממה שאנחנו בונים", הוסיף המאמן תור. "מעבר ליכולות שהוא מראה בכל שנה, איתי ווינר בנשמה, יעשה הכל כדי לנצח וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להגשים את המטרות שלנו העונה". קרביוב ושירן מצטרפים לאדיר הרוש ולאחים טמיר ולירז אריאלי שכבר חתמו בקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר