עומרי שקל. צילום: עזרא לוי
עומרי שקל. צילום: עזרא לוי

"אף אחד לא דיבר איתי": עומרי שקל מצא את עצמו מחוץ להפועל כפר סבא ולא מבין למה

אחד השחקנים הבולטים ביותר בעונה שעברה בהפועל כפר סבא היה ללא ספק עומרי שקל. אלא שלמרות שמרבית חבריו ימשיכו עם הקבוצה לליגת העל, הקשר המוכשר מצא את עצמו בחוץ, מבלי שלטענתו אפילו קיבל הודעה רשמית על כך. "אני הלב של הקבוצה, המספרים שלי מופיעים שחור על גבי לבן, אז מה יש לפספס פה?", הוא אומר בראיון ל"ספורט צומת השרון"

פורסם בתאריך: 3.7.19 16:32

אחד השחקנים המשמעותיים בעלייה של הפועל כפר סבא לליגת העל הוא הקשר עומרי שקל. מעבר למספרים שמדברים בעד עצמם – שבעה שערים לצד תשעה בישולים – הפך עד מהרה שקל לדמות מובילה מבחינה חברתית בחדר ההלבשה, כמו גם לאחד מיקירי האוהדים ביציע.

שורת הנתונים הזו אמורה הייתה לסמן, על פניו, לצוות המקצועי מי אמור לקבל את המפתחות במרכז השדה גם בעונה שבפתח, אלא שלמציאות ולאופיר חיים היו תכניות אחרות. לא רק שכפר סבא לא מימשה את האופציה על השחקן, שהסתיימה ב-15 ביוני, אלא שלטענת שקל המאמן עצמו כלל לא עדכן אותו שאינו בתכניות המקצועיות ולמעשה עד כה השחקן לא קיבל תשובה חד משמעית, כשמן הסתם ברור כי לא ימשיך במועדון.

"לא אמרו לי בפירוש שאני לא ממשיך, אבל כנראה שאופיר מחפש משהו אחר, אולי זר. אף אחד לא מבין את זה וגם אני לא", אומר שקל, שמחזיק במספר הצעות קונקרטיות מהליגה הלאומית ואף זכה להתעניינות וגישושים מצד מספר קבוצות מליגת העל. "חיכיתי שיממשו את האופציה עלי וזה לא קרה, אז חשבתי שאולי זה עניין כלכלי ורוצים לעשות חוזה חדש, אבל בסוף אפילו לא נתנו לי תשובה חד משמעית – כן או לא. כל ההתנהלות שם איטית ומסורבלת ולא ממש הבנתי מה קורה. דיברתי עם אופיר, הוא אמר שיעדכן אותי ולא עשה את זה".

שקל בחגיגות העלייה. צילום: עזרא לוי

שקל בחגיגות העלייה. צילום: עזרא לוי

שקל בן ה-26 אמנם מדגיש כי אינו פגוע ("במקצוע הזה אסור לערב רגשות"), אבל בד בבד מבהיר היטב מה דעתו על הצעד החד צדדי של העולה החדשה. "כפר סבא עשתה טעות לגבי וזו לא רק דעתי, אלא דעת רבים", הוא אומר. "אני מחובר מאוד לקהל ולקבוצה, אני בגיל הנכון ובתפקיד הנכון, אני הלב של הקבוצה – גם בעמדה שלי במגרש וגם מבחינה חברתית, שחקן של גולים, בישולים ועבודה קשה, המספרים שלי מופיעים שחור על גבי לבן, אז מה יש לפספס פה?".

אגב החיבור החזק לקהל, על פי שקל רובו ככולו עדיין לא ממש עיכל את עזיבתו, שלא לומר לא מודע אליה. "האוהדים עדיין לא יודעים ואנשים עוד לא ממש הבינו שאני לא נשאר", הוא מאשר. "רק היום (הראיון נערך ביום ראשון, א"ב) קיבלתי הודעה מאוהדים צעירים – "איפה אתה? למה אתה לא באימון?". מצד אחד הדלת לא נסגרה לגמרי, אבל מצד שני אני לא רואה סיבה שהיא תיפתח. זו הסיבה שלאחר סיום האופציה התחלתי לבדוק הצעות אחרות".
"ציפיתי ליותר מאופיר חיים ובכלל שבהפועל כפר סבא יכבדו אותי אחרי העונה הזו", מסכם שקל. "אני לא סתם עוד שחקן בקבוצה, אבל אף אחד לא דיבר איתי וזו התנהגות מוזרה. מן הראוי היה לתת לי תשובה אם אני ממשיך או לא, אבל בכל מקרה אני מאחל למועדון בהצלחה בליגת העל".

המאמן אופיר חיים מסר בתגובה: "מאחל לעומרי היקר המון בהצלחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איציק

    הוא לא יקיר האוהדים, שחקן חלש שלא מתאים לליגת העל, כבש שערים רק מטעויות של הגנה יריבה.

  2. זו טעות קשה מאוד

    השחקן הזה הוא נכס אחד הטובים בארץ
    ההפסד יהיה כולו שלנו הוא ייתן את המספרים שלו בקבוצה אחרת במקום אצלנו
    אוי שומי שומי מה אתה עושה ?

  3. איש כריש שום והצל שמן זית

    חבל שככה מתייחסים אליו שחקן שעזר לעלות נתן נשמה.. לפחות בכבוד מקווה שישארו בליגה מלחמה כול משחק שו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר