גל פורת. צילום: עזרא לוי
גל פורת. צילום: עזרא לוי

מיזן יחתום בהפועל כפ"ס, סולומון וקעטבי מועמדים, פורת מחוץ לתכניות

השינויים בסגל של הירוקים נמשכים, כאשר החלוץ שכבש 9 שערים במרמורק בעונה שעברה יחתום רשמית ביומיים הקרובים. המגן הימני דרש שדרוג של 40 אחוזים ונענה בשלילה, אך לא מתכוון לעזוב לפחות עד ינואר

פורסם בתאריך: 9.7.19 11:58

חיזוק לחוליית ההתקפה של הפועל כפר סבא. החלוץ בן מיזן סיכם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכנו אדם קידן, כאשר החתימה הרשמית צפויה להתבצע בימים הקרובים. מיזן נבחן בתקופה האחרונה במכבי נתניה שהחליטה בסופו של דבר לוותר עליו. בעונה שעברה כבש מיזן בן ה-24 תשעה שערים במדי הפועל מרמורק, ולמרות זאת לא מנע את ירידתה של הקבוצה לליגה א.

מיזן נחשב לכישרון גדול ועובד בצמוד לדן ולנסי, שמלווה ספורטאים במהלך הקריירה, בינהם שחקני הנבחרת תומר חמד, ניר ביטון ואלמוג כהן. ולנסי מכנה את מיזן בלי להתבלבל "תומר חמד החדש". החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, שהתעכב בשל ענייני ויזה, נחת בישראל בסוף השבוע שעבר והצטרף לאימונים.

המגן השמאלי אביב סולומון, ששיחק אשתקד במ.ס אשדוד, צפוי להצטרף. החלוץ גל קעטבי, שפתח את העונה בנצרת עילית וסיים אותה בהפועל עפולה עם שער במחזור הסיום הדרמטי מול כפר סבא, מרשים באימונים וימשיך להיבחן. מנגד, החלוץ אלון בוזורגי מתקשה להסדיר את ענייניו מול אחי נצרת ולא יגיע לקבוצה.

המגן גל פורת נמצא כרגע מחוץ לתכניות המקצועיות לאחר שדרש שדרוג משמעותי של כ-40% בשכרו ונתקל בסירוב. יש לציין כי כפר סבא מימשה את האופציה על פורת, שהחזיק בסיום העונה החולפת בהצעה מבני יהודה. בשל העובדה שמדובר בשחקן תחת חוזה, אין בכוונתו של המגן לעזוב לפחות עד פתיחת חלון ההעברות בינואר. מעבר להיבט הכלכלי, קיים חשש כי פורת סובל מבקע מפשעתי והשחקן עבר השבוע בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה. מי שמועמד לתפוס את מקומו בעמדת המגן הימני הוא נועם גמון, שגדל בהפועל באר שבע ובשנים האחרונות שיחק בעפולה. הקשר האחורי עומר צלישר והחלוץ פאדי זידאן קיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר