שגיא ברעם. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שגיא ברעם. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

קיץ של מהפכות בקבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא

אמנם מאמן קבוצת הגברים, שגיא ברעם, נשאר על הקווים, אך מרבית שחקני הסגל עזבו ובמקומם חתמו חדשים. "אני מאמין שתהיה קבוצה לא פחות טובה ממה שהייתה בשנה שעברה", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 17.7.19 15:37

קבוצת הגברים והנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא נערכות בימים אלה לקראת העונה הבאה. כזכור, הן בגברים והן בנשים העפילו אשתקד הקבוצות לסדרת גמר הפלייאוף, אך נותרו מאוכזבות לאחר הפסדים למטה אשר עכו ומכבי חיפה (בהתאמה). מאמן הגברים, שגיא ברעם, שהוביל אשתקד את הקבוצה עד רבע גמר גביע האתגר, ימשיך עונה נוספת, אם כי הקבוצה אותה ידריך תהיה שונה בתכלית מזו של העונה החולפת. הזר הפולני המצוין קלות' ברתלומי עזב וחתם בוורונה מהליגה הראשונה באיטליה. טמיר הרשקו, שהוחתם כמחליפו בעמדת המצליב, העדיף בסופו של דבר לנסות את מזלו מעבר לים ולשחק בפינלנד.

אם לא די בכך, הכוכב הוותיק סבסטיאן (סבה) דבש והליברו הצעיר אמרי רויטמן עברו לשורות הדאבליסטית, הפועל מטה אשר עכו, ואילו גנאדי סוקולוב וגיא גניס חתמו במכבי תל אביב. מנגד, מי שישוב לעמדת הליברו הראשון הוא שחקן הבית ליאור ויינשטוק, שנפצע באמצע העונה שעברה ושב לאיתנו לקראת סיומה, וחוסם האמצע ואסילי פוילוב, ששיחק בעבר הן בכפר סבא והן בהוד השרון. פוילוב, שנאלץ לקחת פסק זמן מכדורעף בשל בעיה בריאותית, החלים לחלוטין ואשתקד שיחק בליגה הלאומית במדי כרמיאל. השנה ישוב כאמור לקבוצה לאחר כשנתיים ומיועד להיות אחד משני החוסמים הפותחים של כפר סבא.

"עבר עלינו קיץ רווי תהפוכות ורוב שחקני הסגל לא ממשיכים איתנו", אמר שגיא ברעם. "המועדון החתים כבר שחקנים חדשים ברוב העמדות ואני מאמין שתהיה קבוצה לא פחות טובה ממה שהייתה בשנה שעברה". אגב, במהלך החודש תגבר ברעם את שחקני מחלקת הנוער באימוני יכולות אישיות ושיפור טכניקה בצוותא עם מאמן קבוצת הנוער והנערים, גיל ריב, כאשר במקביל עובדים השחקנים בחדר הכושר בהתאם לתכניות קבוצתיות ואישיות שקיבלו למהלך הקיץ. האימונים הסתיימו ביום ראשון השבוע ובתחילת חודש אוגוסט צפויים השחקנים לפתוח את אימוני ההכנה לליגות השונות – בוגרים, נוער, נערים וכן ליגת העל לתיכונים.

גם בקבוצת הנשים, שזכתה אשתקד בגביע המדינה והגיעה עד שמינית גמר גביע האתגר, הבשורה המשמעותית היא המשכיות בעמדת האיש על הקווים, כאשר המאמן חן הימלפרב ימשיך עונה נוספת במועדון. מי שחתמה בקבוצה השבוע היא לירון ימיני, שהצטרפה בעונה שעברה לקבוצת הבוגרות בתפקיד הליברו כשהיתה בכיתה יא', במגמת הכדורעף ב'גלילי'. בעונה שעברה זכתה גלילי עם קבוצת הנשים בגביע המדינה, בסגנות אלופת המדינה וזכתה עם קבוצת הנוער בנות באליפות המדינה.

"אנחנו עובדים תוך כדי תנועה על בניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה", אמר הימלפרב, שמדריך במקביל בימים אלה את הדור הצעיר במחנה הקיץ של המועדון. "המטרה היא להשאיר את הבסיס הישראלי החזק שלנו ולצרף זרות איכותיות, מקצועית וחברתית. נמשיך לשלב שחקניות צעירות ואנחנו גאים להמשיך ולייצג את העיר כפר סבא באירופה גם העונה. מחכה לנו אתגר גדול בדרך, אבל אנחנו אוהבים אתגרים". בהגרלת משחקי גביע האתגר, נקבע כי קבוצת הגברים תפגוש את סארמה האסטונית ואילו קבוצת הנשים תתמודד מול יריבה יוונית מהעיר פיראוס. המשחקים יתקיימו בחודש דצמבר הקרוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר