מימין: מוטי יברבאום, עידן שום. צילומים: ירדי עואמי, עזרא לוי
מימין: מוטי יברבאום, עידן שום. צילומים: ירדי עואמי, עזרא לוי

תוצאות הסכסוך: מוטי יברבאום העביר את שני בניו הגדולים להפועל רעננה

שחקן העבר המפואר ואחד האנשים הקרובים לבעלים יצחק שום קיבל את ההחלטה בעקבות היחסים הרעועים עם עידן שום, לאחר שניסיונות לפשר בין השניים לא צלחו. עידן שום מסר בתגובה: "אין לי שום סכסוך עם מוטי יברבאום, גם אם עמית לא ישחק העונה בכפר סבא, הוא יחזור בעונה הבאה"

פורסם בתאריך: 18.7.19 11:13

רעידת אדמה בהפועל כפר סבא. האחים עמית ורועי יברבאום עזבו את מחלקת הנוער של המועדון ועברו להפועל רעננה, בה ערכו אתמול (רביעי) אימוני בכורה. עמית בן ה-17 וחצי, הוא השחקן היחיד בהפועל כפר סבא שנמנה על נבחרות ישראל, כשהוא לוקח בחודשים האחרונים חלק בנבחרת הנוער, קיבל בעונה שעברה הזדמנויות בקבוצת הבוגרים והציג יכולת מצוינת.

עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי

עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי

עמית ישחק בקבוצת הנוער של רעננה תחת המאמן זוהר קמינסקי, כאשר לא מן הנמנע שישולב במהלך העונה גם בקבוצת הבוגרים שמשחקת בליגת העל. רועי בן ה-15 ישחק בקבוצת נערים ב' של המועדון. יש לציין כי שני השחקנים כבר התנתקו לחלוטין מכפר סבא וכבר יצאו מקבוצות הוואטסאפ של המועדון. אגב, אחיהם הקטן בן, בן ה-11, יישאר בקבוצת הטרומים של הפועל כפר סבא.

העזיבה של השניים, בניו של שחקן העבר ואחד האנשים הקרובים לבעלים יצחק שום, מוטי יברבאום, נובעת מהסכסוך המתמשך שהחל בעונה שעברה בינו לבין בנו של שום והבעלים בפועל, עידן. יש לציין כי נעשו ניסיונות רבים על מנת להגיע לעמק השווה ולאפשר לבניו של מוטי יברבאום להמשיך במועדון, אך כאמור ניסיונות אלו לא צלחו ויברבאום האב קיבל את ההחלטה לנתק את שני בניו הגדולים מהמועדון בו גדל ואותו הוא אוהד.

עידן שום מסר בתגובה לדברים: "אין לי שום סכסוך עם מוטי יברבאום, אני מכבד את משפחת יברבאום. לגבי הסיבות לעזיבות של הילדים, לא אתייחס אליהן בתקשורת וזה תמיד יישאר ביני לבין מוטי. עמית, גם אם הוא לא ישחק העונה בכפר סבא, הוא בשנה הבאה יחזור, כי הוא מושאל".

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. אגו אגו ושוב פעם אגו

    ומי נפגעת – כרגיל הפועל כפס פשוט עצוב וכואב עמית הוא אחד הטובים בארץ כיום יש לו מקום גם בנבחרת ישראל הבוגרת לפי דעתי את האח השני אני פחות מכיר אבל עדיין ההפסד כולו שלנו

  2. מיר ו קרסי

    רועי זיקרי 2
    כעת גם מוטי לא יבוא למשחקים . כמה חבל כואב הלב .

  3. רז

    איזה סופרלטיב… לא מפואר ולא נעליים. הוא גדל במועדון, אבל היה שחקן בינוני למדיי.

  4. קובי

    עכשיו גם יפסיק לכתוב את הטורים הלא מעניינים שהיה כותב בעיתון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר