יצחק שום במסיבת העיתונאים
יצחק שום במסיבת העיתונאים

יצחק שום: "המטרה היא שהפועל כפר סבא תישאר בליגת העל עוד הרבה שנים"

המועדון קיים מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה, והבעלים הכריז: "עוד לא מצאתי שחקן שישדרג את הקבוצה מעבר למה שיש כיום". עומר פדידה: "נעשה חיים קשים לכל קבוצה בליגה"

פורסם בתאריך: 30.7.19 18:00

קצת יותר מ-24 שעות לפני משחק הפתיחה שלה במסגרת גביע הטוטו מול הפועל חדרה (רביעי, 19:30, לויטה), קיימה היום הפועל כפר סבא מסיבת עיתונאים לקראת העונה החדשה, בהשתתפות הבעלים יצחק שום, המאמן אופיר חיים והקפטן עומר פדידה. במהלך האירוע הוצגו המדים החדשים של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

הבעלים יצחק שום, שחוזר לאחרונה אט אט לפעילות בקבוצה לאחר הקשיים הבריאותיים מהם סבל, אמר: "חצי שנה לא דיברתי וזה היה לי קצת חסר. היום כשאנחנו בליגת העל אני יכול לשבת ולהגיד שאנחנו בליגה העל וזאת המטרה שסימנתי כשקניתי את הקבוצה. הבטחתי שהקבוצה תחזור תוך שלוש שנים לליגת העל, עשינו את זה תוך שנתיים ואין גאה ממני. השחקנים דיברו בשבילי במגרש. אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם המאמן אופיר חיים, אין פה אגו ורק טובת הקבוצה מעניינת אותנו".

עומר פדידה, בנג'מין קוקו ויהב אפריאט מציגים את המדים החדשים

עומר פדידה, בנג'מין קוקו ויהב אפריאט מציגים את המדים החדשים

בכל הנוגע לסוגיית אצטדיון לויטה, שהמועדון לא צפוי לשחק בו העונה, אמר הבעלים: "למרות שאצטדיון לויטה מיושן, הוא הבית שלנו ובית לא עוזבים כל כך מהר. אני מודה לראש העיר רפי סער וסגנו דני הרוש שמנסים לעזור לנו ומבטיחים שאולי בינואר נוכל לחזור הביתה. נצטרך לשחק טוב גם בפתח תקוה ולהוכיח שאנחנו קבוצה טובה. מטרות הקבוצה הן לתקוע יתד בליגת העל ולהיות קבוצה לגיטימית שמשחקת כדורגל חיובי".

באשר לתקציב הקבוצה, שצפוי להיות מהנמוכים בליגת העל, אמר הבעלים: "התקציב לא משחק, לקחתי אליפויות וגביעים עם כפר סבא כשהיינו 20 אחוזים מהתקציב של מכבי תל אביב. אין להפועל כפר סבא שום בעיה כספית. אנחנו יכולים לקנות איזה שחקן שאנחנו רוצים, אבל עוד לא מצאתי שחקן שישדרג את הקבוצה מעבר למה שיש כיום. אין שחקנים בשוק. את כל ההחלטות על השחקנים קיבל המאמן, אני שותף לכל וב-90 אחוזים מהמקרים ניסיתי לרצות את הפועל כפר סבא. אם יהיה כישלון זה קודם כל עלי".

מסיבת העיתונאים היום

מסיבת העיתונאים היום

שום החמיא לקפטן עומר פדידה כשאמר: "כל זמן שפדידה ירצה הוא יהיה פה ואני מקווה שהוא ימשיך במועדון גם אחרי שיפרוש. יש שחקנים צעירים ומנוסים בקבוצה. אני מקווה שנשתף פעולה עם האוהדים ועם העמותה ונגשים את מה שכולנו רוצים. המטרה שלי היא שהפועל כפר סבא תישאר בליגת העל עוד הרבה שנים".

המאמן אופיר חיים הוסיף: "אני ושום עובדים בשיתוף פעולה מלא. הגיע הזמן שלי לבנות קבוצה בליגת העל. זה לקח קצת זמן ואני חושב שזה הרגע והזמן הנכון, אני מרגיש מוכן. עומרי שקל? לא אתייחס לשחקנין באופן אישי, אני מאוד קשור לשחקנים שלי, אני נותן להם להרגיש נוח, אבל אני יודע לנתק ואני מסתכל רק מקצועית. בתפקיד של עומרי החלטתי לחפש שחקן זר ואני מקווה שהוא יצליח. אני אוהב את השקט, את זה שמתייחסים אלינו כאנדרדוג, זה יכול לתת לנו דרייב. על המגרש המחיר של השחקנים לא מדבר. אנחנו מנסים לחזק ולהביא עוד שחקן או שניים עם ניסיון".

אופיר חיים

אופיר חיים

לסיום דיבר הקפטן עומר פדידה: "אני מתחיל את העונה התשיעית שלי בבוגרים. כל התחלה היא מרגשת, אנחנו מתחילים טוב, משתפרים והחיבור שלנו הוא טוב. אנחנו צריכים להקשיב לאופיר, למלא את ההוראות שלו ולהתקדם. התחברנו די מהר. אישית אף פעם לא נדבקתי באור הזרקורים, אני רוצה להוכיח את עצמי, להתקדם ולהשתפר. אני אעשה כל מה שאני יכול בשביל להיות שחקן גליטימי בליגת העל. נעשה חיים קשים לכל קבוצה בליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר