אימאן חרבט עם סוכנו עידו קרן. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
אימאן חרבט עם סוכנו עידו קרן. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

אימאן חרבט מהליגה הפלסטינית חתם, גוטמן לאוהד כפר סבא: "שיבוא לך סרטן"

הקשר הקדמי, שגדל במחלקת הנוער של טוברוק ושיחק בשנים האחרונות בג'בל מוכבר, הוא השחקן השני שמגיע מהליגה אחרי מחמוד יוסף. "חובת ההוכחה עליי", אמר לאחר החתימה. דוח השופט ממשחק גביע הטוטו מצביע על התנהלות חמורה של מאמן חדרה כלפי האוהדים הירוקים

פורסם בתאריך: 4.8.19 16:01

רכש נוסף להפועל כפר סבא מהליגה הפלסטינית. הקשר ההתקפי אימאן חרבט חתם היום (ראשון) לשנתיים במועדון. השחקן בן ה-26 שיחק בעונות האחרונות בג'בל מוכבר מהליגה הפלסטינית ונחשב לאחד השחקנים המובילים בליגה. הוא מצטרף לקשר מוחמד יוסף, גם הוא מהליגה הפלסטינית, שחתם בקבוצה מוקדם יותר הקיץ.

חרבט גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בעבר במכבי אום אל פאחם מליגה א' ומספר משחקים בהפועל עפולה מהליגה הלאומית.  חרבט התייחס להצטרפותו: "זו הזדמנות מרגשת ומיוחדת עבורי לשחק בליגת העל. אני מודה להפועל כפר סבא על כך. חובת ההוכחה עליי ואעשה הכך כדי להצליח".

בנושא אחר, הפועל כפר סבא תעמוד השבוע לדין משמעתי, לאחר שלטענת עוזר השופט במשחק גביע הטוטו מול הפועל חדרה, האוהדים הירוקים קיללו וירקו לכיוון מאמן חדרה אורי גוטמן, שבתגובה ענה לאחד מהם "יבן שרמוטה שיבוא לך סרטן". על פי דוח השופט, גוטמן חזר על הדברים מספר פעמים. גם המאמן יעמוד כמובן לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר