אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

הלב הירוק, הקו האדום והכתם השחור. הטור של רועי עדן

מהסיפורים שמתפרסמים לאחרונה סביב עמותת האוהדים של הפועל כפר סבא נודף ריח רע מאוד. צריך לבדוק את הדברים עד הסוף, אך לא להיות פזיזים מדי עם המסקנות

פורסם בתאריך: 8.8.19 10:56

מטבעי אני אדם רגוע למדי וקר רוח, לא קל להוציא אותי משיווי משקל. עם זאת, אני מודה שבשבוע שעבר התהפכה לי הבטן עת קראתי בעמוד הפייסבוק של "הלב הירוק" על חשד, לכאורה, במעילה בכספי העמותה, שהיא בעיקר מעילה באמון אוהדי הקבוצה בכלל וחברי העמותה בפרט. לאחרונה חל שינוי משמעותי בהרכב הוועד המנהל של עמותת האוהדים, אשר פירסמה את אותו פוסט שהרעיד את אמות הסיפים בקרב קהילת אוהדי הקבוצה, בו נכתב בין השאר: "להפתעתנו מבחינת דפי הבנק עולה כי קיים חוסר בקופה בסך של כ-60,000 שקלים. עד לרגע זה טרם קיבלנו תשובות ו/או הסברים לעניין מהוועד היוצא".

לאחר שהתעשתתי מעט ועיכלתי את הכתוב, הבנתי מיד את הצורך בבדק בית עמוק, צורך שהוא חשוב אלפי מונים מכל הקריאות לחיזוק הקבוצה או כל צורך מקצועי אחר. נודף ריח רע מאוד מהסיפור הזה ועולה כי, לכאורה, נחצה קו אדום מאוד ברור. לפי המשך הפוסט ניכר כי חברי הועד הנוכחי נחושים לבצע בדיקה מקיפה ויסודית של הסוגיה ומכאן ברכתי אליהם. עם זאת, אני פונה מעל במה זו לכל הגורמים המעורבים בפרשה לנקוט זהירות, לא להיות פזיזים עם המסקנות ובעיקר לגלות רגישות כלפי חברי הוועד הקודם, זאת כמובן מבלי לעשות הנחות לאף גורם ולהשלים את כל הבדיקות הנחוצות כדי להגיע לשורש הבעיה ולהבין לאן נעלם סכום כסף כה עצום במונחי העמותה שלנו.

גילוי נאות: הפרשה הזו גרמה לי לזעזוע כה עמוק גם בגלל המעורבות הרגשית האישית שיש לי כלפי העמותה, הרי שעד לפני כשנתיים נשאתי בה בעצמי בתפקיד חבר ועד במשך שנים ארוכות. רק לפני שלוש שנים זכיתי לקבל כנציג העמותה פרס מנשיא המדינה, מר ראובן ריבלין, בגין פעילותה הענפה ותרומתה הקהילתית של העמותה. פרס זה העשיר את קופת העמותה בסכום נאה של 80,000 ש"ח ועבורו חבריי לתפקיד ואנכי עמלנו רבות בהתנדבות מלאה. הפרס והתחרות, שנערכה מטעם מנהלת הליגות בכדורגל, נקרא "מגן הכבוד", וכמה חבל שהכבוד הזה נרמס כעת. האמת? הכסף עצמו ש"נעלם" ממש לא מעניין אותי, לא בכדי נכתב במקורות "טוב שם משמן טוב", ושמה הטוב של העמותה מאוד נפגע ועל כך אני כואב ומצר, תהא תוצאת הבדיקה אשר תהא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר