אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר

הפועל כפר סבא מכרה כ-350 מנויים בלבד, סולומון חתם

במועדון מקווים להכפיל את הכמות עד לפתיחת העונה. המגן השמאלי הצטרף לעונה, גל פורת עלול להעדר כחצי שנה

פורסם בתאריך: 14.8.19 13:11

בהפועל כפר סבא יש הרבה סיבות לדאגה לקראת פתיחת הליגה. ארבעה משחקים בגביע הטוטו הסתיימו ללא ניצחון לרפואה ושלחו אותה להתמודד בשבוע הבא (שני, 20:30, המושבה) על משחקי הדירוג 13-14 או אם תרצו על התואר המפוקפק: ‘הקבוצה החלשה במפעל’. מעבר לכך, זר חמישי שמיועד להיות בעל הבית במרכז השדה עדיין לא נמצא, החלוץ ההונגרי ריצ'רד ורנש מתקשה להיכנס לכושר משחק לאחר שלא עשה הכנה ראויה לעונה הנוכחית, בן מיזן, יהב אפריאט ונירן רוטשטיין סובלים ממתיחות ולא כשירים, כמו גם המגן נועם גמון שעדיין מתאושש מפציעה בקרסול.

המגן גל פורת, שכרגע לא בתכניות, סובל משבר מאמץ בפוביס. השבוע ניסה לשוב בהדרגה לאימונים, אך לא יהיה כשיר בחודשיים הקרובים ואף עלול להיעדר כחצי שנה מהמגרשים. "תמיד יש דאגה, גם אם היינו מנצחים ארבעה משחקים היינו דואגים", אמרו בכפר סבא. "עדיין חסרים הרבה שחקנים ובשורה התחתונה עדיין לא שיחקנו אף משחק עם סגל מלא". המגן השמאלי אביב סולומון חתם במועדון לעונה אחת. סולומון שיחק בעונה האחרונה במ.ס אשדוד, ובשנתיים שקדמו לה בהפועל נצרת עילית. בקבוצה ציינו כי הסגל עדיין רחוק מלהיות סגור ועד תום מועד ההעברות בתחילת ספטמבר עשויים להתבצע שינויים במצבת השחקנים.

הקבוצה נקנסה בסכום של 2,000 שקלים בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדים במשחק התיקו 2:2 מול הפועל חדרה בגביע הטוטו, אך בקבוצה עדיין מנסים לבטל את ההרשעה והעונש והעבירו את הסרטון עם האירועים הרלוונטיים להתאחדות. כזכור, באותו משחק קילל מאמן חדרה, אורי גוטמן, את אחד ממאמני כפר סבא במילים קשות ("שיבוא לך סרטן") ובהמשך התנצל וציין כי מדובר באמירה אומללה. בנושא אחר, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה יהיה כ-16 מיליון שקלים ונכון למועד כתיבת שורות אלו נמכרו כ-350 מנויים. בכפר סבא צפויים היו להאיץ את המכירה השבוע וראשי המועדון העריכו כי עד מועד פתיחת הליגה יוכלו להכפיל את הכמות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלון הירוק

    מה הכוונה הרכב חסר?
    עד כמה שאני זוכר עלו לכל המשחקים 11 שחקנים.
    מספיק עם התירוצים הקלושים.היה לכם את כל הזמן שבעולם לבנות קבוצה שתצליח להוציא יותר מ 2 נקודות מתוך12!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר