פיני גרשון. צילום: שרון בוקוב
פיני גרשון. צילום: שרון בוקוב

המטרה – ליגת העל עד 2023: פיני גרשון מונה ליועץ המקצועי של הפועל כפר סבא

מועדון הכדורסל המקומי הודיע על מינוי מרשים, בדמות המנהל המקצועי של נבחרות ישראל והאיש שזכה 3 פעמים באליפות אירופה כמאמן. "מאמינים שפיני יסייע לנו לממש את המטרות שלנו", אמר היו"ר מייק מקור

פורסם בתאריך: 16.8.19 13:52

מינוי מרשים ומפתיע למועדון הכדורסל של הפועל כפר סבא. המאמן המעוטר ביותר בכדורסל הישראלי, פיני גרשון, מונה לתפקיד יועץ העל של המועדון, כאשר יסייע לקבוצת הבוגרים ולמחלקת הנוער הגדולה של האגודה. עם מינויו של גרשון, שמשמש גם בתפקיד המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, הציבו במועדון יעד – עלייה של קבוצת הבוגרים לליגת העל עד שנת 2023.

"המועדון הגיע בשנה שעברה לאירוע שיא בהיסטוריה שלו עם העפלת שתי קבוצות לערב הגמרים והעפלת תיכון כצנלסון לגמר ליגת העל לתיכונים", אמר היו"ר מייק מקור. עם האוכל בא התיאבון. אנו מאמינים שפיני יסייע לנו לממש את המטרות שלנו ויחד נהפוך את מחלקת הנוער למובילה בישראל ונעפיל עם קבוצת הבוגרים, לראשונה, לליגת העל".

בעונה האחרונה ירדה הפועל כפר סבא לליגה השלישית, ונראה כי היא בונה סגל חזק מתוך מטרה לחזור באופן מהיר לליגת המשנה. במועדון ציינו כי המהלך התאפשר בזכות מעורבותם של הנהלת המועדון, עו"ד צ'רלי בוזגלו ובתמיכתו של ראש העיר רפי סער.

גרשון נחשב לאחד ממאמני הכדורסל הטובים שהיו בישראל, אם לא הטוב שבהם. הוא זכה בשלוש אליפויות אירופה עם מכבי תל אביב, שמונה אליפויות בישראל ושמונה גביעי מדינה. תחת ניהולו המקצועי זכתה נבחרת העתודה של ישראל באליפות אירופה בשנתיים האחרונות.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר