ג'ניה ברקמן מקבל אהבה בעפולה. צילום: רמי שלוש
ג'ניה ברקמן מקבל אהבה בעפולה. צילום: רמי שלוש

ועכשיו, לדקה ה-98. רועי עדן בטור פתיחת עונה

המבחן הגדול של הפועל כפר סבא העונה הוא בשאלה האם תמשיך את האנרגיות של הדקה ה-97 בעפולה אל תוך העונה הזאת. מעבר האיצטדיון ושחקני החיזוק האחרונים שהגיעו בהחלט מעוררים תקווה

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:55

1. למשחק ההוא בעפולה החלטתי לקחת איתי את אשתי שתחיה ושני בניי הגדולים, בכל זאת משחק עם פוטנציאל גבוה לחגיגות עליית ליגה ולחוויה משפחתית נחמדה למדי, בטח לא פחות מהמימדיון או הלונה פארק של ימי אוגוסט העליזים ובעיקר הדביקים. האמת היא שאפילו בפיגור 2:0 במחצית עוד האמנתי שהנסיעה חזרה מהעמק לכפר עשויה להיות שמחה, אך כאשר נצרת עילית כבשה את שער הניצחון שלה בדקות הסיום, הבטתי במשפחתי כמתנצל ואף כאחראי על עוגמת הנפש הצפויה לנו ממש בדקות הקרובות.

אני אפילו זוכר את המחשבה בסגנון של "הנה תראו איזה סבל זה להיות אוהד הפועל כפר סבא, תראו מה עברתי עם הקבוצה הזו כל השנים". ואז הגיעו עזריה את פדידה. מה עוד לא נאמר ונכתב על שער הניצחון (בעפולה, לא בפריז) הסופר דרמטי שהעלה אותנו ליגה בדקה ה-97? כנראה שלא הרבה, חוץ אולי מהדבר הבא: אמנם חלפו כבר שלושה חודשים מאז, אבל במועדון חייבים לקחת את הסיומת המופלאה של עונת 2018-2019 ולנצל את כל מרכיביה (אמונה ולחימה עד הרגע האחרון, יחד, ווינריות, הצלחה) כדי שעונת 2019-2020 תהיה המשך ישיר שלה, או אם תרצו הדקה ה-98.

2. לפי כל התחזיות של הפרשנים השונים, הפועל כפר סבא היא מועמדת בכירה לירידת ליגה. אני ממש לא מתרגש מהמאזן הלא מחמיא במפעל גביע הטוטו שעומד על שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו, אם כי אני בהחלט משוכנע שהוא מסמן לנו את הדרך הקשה הניצבת בפנינו. זה מאוד קל ונוח להישען עכשיו על "מודל חדרה" ולהגיד שאין סיבה שאם הפועל חדרה עשתה עונה כל כך טובה ומפתיעה אז למה לא גם אנחנו? אבל זה בטח לא משהו שאפשר לבנות עליו יותר מדי.

עם זאת, אני רוצה להאמין שאם המערכת תשכיל לנצל באופן המרבי את מיטב משאביה, הגם שהם מוגבלים, בהחלט אפשר לפנטז על עונה שלא תסתכם במקרה הטוב בגיחות קצרות אל מעל לקו האדום מדי כמה מחזורים כדי לשאוף מעט אויר לקראת הצלילה הבאה, אלא בשיוט נעים ורגוע במקומות 7-10. בהעדר חומר שחקנים איכותי יותר, המשאב העיקרי אמור להיות חדר הלבשה חזק שיניב על כר הדשא תוצאות שהן בבחינת השלם גדול מסכום חלקיו, וזה האתגר המרכזי של אופיר חיים.

3. בכדורגל המודרני של המאה הנוכחית המגנים הם חוליה מרכזית במערך הקבוצתי, הן במשימות ההתקפיות וקל וחומר במשימות ההגנתיות, ולצערי אני צופה שזה יהיה עקב האכילס של הקבוצה בעונה הנוכחית. החתמתו של לירוי צעירי היא בהחלט מעודדת ומהווה בשורה בחוליית הקישור, בה מסתמן שדן עזריה הופך ממחליף לגיטימי בלאומית לשחקן הרכב בליגת העל. איך אומרים היום? "בואו"… אבל עזבו רגע מהשחקנים, הבשורה האמיתית העונה היא האצטדיון! אז נפגש בראשון בערב במושבה, התחלה מצוינת לעונה עוד לפני שריקת הפתיחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר