אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר

בניגוד לתקנון ההתאחדות: הפועל כפר סבא תגבה 60 שקלים מילדים, חיילים ונשים

ברקע פתיחת העונה של הירוקים מול הפועל חיפה הערב, מתברר כי בניגוד לתקנון ההתאחדות, במועדון לא סיפקו מחיר כרטיסים מוזל לחיילים, ילדים ונשים. ההתאחדות לכדורגל: "במידה והדבר לא יתוקן הקבוצה עלולה לעמוד לדין משמעתי". מהפועל כפר סבא נמסר: "המועדון בחר העונה לקרב קהל צעיר ומשפחות באמצעות מגוון רחב של מנויים במחירים מצוינים ואטרקטיביים"

פורסם בתאריך: 25.8.19 15:11

הפועל כפר סבא תפתח הערב (ראשון, 19:00, המושבה) את עונת החזרה שלה לליגת העל, כשתארח באצטדיון המושבה את הפועל חיפה. אך למרות החגיגיות המתבקשת, מתברר כי החלטה של המועדון בנוגע למחירי הכרטיסים עוררה את זעמם של לא מעט אוהדים, כאשר המחיר האחיד עבור כרטיס כניסה למשחק נקבע על 60 שקלים.

תקנון האליפות של ההתאחדות לכדורגל קובע תקנות ברורות בנוגע למחירי כרטיסים. על פי התקנון, קבוצה בליגת העל יכולה לקבוע מחיר כניסה אחיד, שכולל מבוגרים, נשים, ילדים וחיילים, אם הוא לא יעלה על חמישים שקלים. במידה והמועדון בוחר לגבות עבור כרטיס מבוגר מעל 50 שקלים, המחיר לנשים, ילדים וחיילים חייב להיות עם הנחה של לפחות חמישים אחוזים. הירוקים, כאמור, החליטו לגבות מחיר אחיד של 60 שקלים, כאשר החליטו כי ילדים עד גיל 5 ייכנסו בחינם.

הסעיף מתקנון ההתאחדות

הסעיף מתקנון ההתאחדות

למרות שהמחירים פורסמו בעמוד הרשמי של הקבוצה ובאתר "לאן", ההתאחדות לכדורגל טרם טיפלה בנושא מכיוון שלא הוגשה תלונה רשמית בנושא. אגב, הפועל תל אביב כבר קיבלה העונה תלונה רשמית בנושא, והוזהרה כי אם לא תתקן את הנושא תועמד לדין.

אחד מהאוהדים שנפגעו מההחלטה הוא עמוס סבן, שמתכנן להגיע למשחק היום עם שלושת בנותיו – בגיל 20 (חיילת שנמצאת בחופשה), 18 ו-15, כאשר רק עבור כניסה למשחק ייאלץ לשלם לא פחות מ-240 שקלים. "בלי שום קשר למקרה שלי, זה מרגיז לקחת מבנות כסף", אמר סבן. "מחיר מוזל לילדים ונשים משמעותו יותר אוהדים ביציע, זה יותר יפה ועושה שם טוב למועדון. גם כניסה מוזלת לנכים ופנסיונרים היא חשובה. היום כנראה אקח אותן למשחק באופן חד פעמי, אבל הן כבר אמרו לי 'אבא, זה הרבה כסף'".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "המחיר 50 שקלים נקבע על פי תקנון האליפות, סעיף 8 א' 6. לא התקבלה תלונה נגד כפר סבא אבל במידה והדבר לא יתוקן הם עלולים לעמוד לדין משמעתי".

מהפועל כפר סבא נמסר: "הפועל כפר סבא בחרה העונה לקרב אליה קהל צעיר ומשפחות באמצעות מגוון רחב של מנויים במחירים מצוינים ואטרקטיביים. רכישת מנוי מקנה לרוכש כניסה בכ-30 שקלים בממוצע לכל משחק בית. כמו כן, בצעד נוסף וייחודי מתיר המועדון לילדים עד גיל 5 להיכנס בחינם למשחקי הקבוצה. המועדון פועל וימשיך לפעול בשיתוף פעולה עם עמותת 'הלב הירוק' לקידום מכירת המנויים והכרטיסים".

מארגון היציע, ארגון הגג של אוהדי הכדורגל בישראל, נמסר בתגובה: "הפועל כפר סבא רק שבה לליגת העל ויכולה הייתה להוביל מדיניות של מחירים ברוח 'כרטיס לכל כיס' ולעודד הגעה של אוהדים רבים יותר למשחקיה. מצער מאוד שמועדונים רבים לא מיישמים את התקנון שהם עצמם קבעו. אנחנו מציעים בחום לאוהדי קבוצות שנפגעים מכך, להגיש תלונות רשמיות למנהלת הליגות. חשוב להזכיר שתקנון ההתאחדות לכדורגל קובע במפורש שאם מועדון מוכר כרטיס במחיר שעולה על 50 שקלים, המועדון מחויב להוציא כרטיסים לחיילים וילדים עד גיל 18 במחיר של עד 50% ממחיר כרטיס רגיל שמשלמים אוהדי הקבוצה האורחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בן

    למה צריך לשלם כרטיס על ילדים??
    מי ישמע אין מקום, עושים להם טובה שממלאים את האיצטדיון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר